דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק במדיה חברתית - מנוע שיווקי רב עוצמה 

מאת    [ 20/12/2010 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 1849 פעמים ]

שיווק חברתי הוא המנוע החדש! הוא יצרן התנועה של עולם השיווק....  כל עסק זקוק לתנועה כדי להגיע לקהל היעד שלו ולהגדיל את קהל הלקוחות שלו. וכיצד תניעו את התנועה הענקית שמסתובבת ברשת לכיוון האתר שלכם? המדיה החברתית עושה פעילות מבורכת של הכוונת התנועה לאתר שלכם - אם אתם יודעים להשתמש בכלים החברתיים בצורה נכונה. כמה מילים על עסקים ושיווק בדגש על שיווק באינטרנט בכלל ובמדיה חברתית בפרט.

 כמה פעמים חצינו את הרחוב הראשי והיינו עדים לסגירתו של עסק נוסף? כמה פעמים היכרתם מישהו שפתח עסק וכעבור שנה או שנתיים שמעתם שהוא וויתר על חלום העצמאות חזר לעולם השכירים? פתיחת עסק והפיכה לעצמאי היא חלום מתוק של הרבה אנשים, ומעיד על כך מספר העסקים החדשים שנפתחים בכל שנה. אם כך – מה הבעיה? איפה ה catch - מרבית העסקים שנפתחים ייסגרו תוך שנה עד שלוש שנים, המצב חמור עד כדי כך שקרוב לתשעים אחוז מהעסקים הקטנים שנפתחים נסגרים תוך שלוש שנים.

 נתון די מלחיץ, יש לומר, אך כשמנתחים לעומק בדרך כלל יש שתי סיבות עיקריות לסגירתם של העסקים: ניהול כושל והיעדר שיווק. אלו שני נושאים שניתן ללמוד בקלות. אך בתחום השיווק רבים מסייגים ואומרים: שיווק זה משאבים = כסף! אין לי כסף להשקיע!

 אז כך, אם אין לכם כסף להשקיע – אל תפתחו עסק. דבר שני, בנו תקציב הגיוני וריאלי מבחינתכם לשיווק ותראו כיצד להשתמש בו בתבונה למיקסום הכסף והזמן שאתם משקיעים לכדי תוצאות ממשיות. אנחנו לא מדברים על תקציבי עתק, על תחרות בתקציבי "הענק" (מבחינתכם) של המתחרים שלכם, אנחנו כאן כדי להציע לכם ללמוד כיצד לשווק במינימום תקציב, עם תוצאות נהדרות, וככל שהתוצאות יגדלו תוכלו להשקיע יותר כסף בשיווק, כאשר המפתח להשקעה בשיווק הוא ROI החזר על ההשקעה, כלומר אתם חייבים להשקיע שקל כדי לייצר שניים שלושה ועשרה שקלים, 

מה הדרך המומלצת? שיווק באינטרנט ובכלל זה שיווק במדיה חברתית הוא כלי רב עוצמה שניתן להתחיל ולהשתמש בו כמעט בחינם, ואין צורך לחזור ולשלם בכל פעם, כי כל פרסום שעשיתם במדיה החברתית – נשאר שם לתמיד! כל מודעה, כל אירוע כל איזכור נשמר ברשת ויכול לסייע לכם באופן בלתי צפוי בקידום העסק שלכם.

על מנת לשווק באינטרנט וברשתות חברתיות חשוב להקפיד על כללים ולבצע את פעילויות השיווק בצורה מובנית תוך שימוש באסטרטגיות שיווקיות מתוחכמות.

 מבולבלים? אם אינכם יודעים כיצד לשווק במדיה החדשה ישנן שתי אפשרויות – תוכלו ללמוד כיצד להשתמש בצורה נכונה במדיה החברתית באמצעות קורס שיווק במדיה חברתית, או שתשכרו את שירותיה של חברת שיווק במדיה חברתית.

 

אירית צח - דוידסון סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי אקו-בילדינג החברה הראשונה בישראל לאחזקת מבנים אקולוגית http://www.ecobuilding.co.il ניהול בניינים | ניקיון | הדברה | גינון | אקולוגי |




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב