דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזרונים 

מאת    [ 20/12/2010 ]

מילים במאמר: 686   [ נצפה 9555 פעמים ]

 

בכתבה זו נעזור לכם לעבור את פרוצדורת בחירת מזרון שמתאים לכם. מהם סוגי המזרונים הקיימים? מזרנים קפיציים הנם מאז הוא מתמיד המזרונים הנפוצים ביותר. חסרונות - המזרונים האיכותיים מרובי הקפיצים מאוד יקרים. מומלץ להשוות בין מזרונים המיוצרים על ידי אותה חברה ועם אותו סוג של קפיצים. מעבר למספר הקפיצים במזרונים, לגודל נתון יש חשיבות גם לסוג הקפיצים, קוטרם, ואיכותם. מזרונים אלה מכילים קפיצים המוטבעים בתוך המזרון בכיסים נפרדים ומגיבים למשקל  שעליהם. תמיד טוב שמספר  הקפיצים במזרונים יהיה גבוה, ככל שהוא יותר גבוה המזרון איכותי יותר. ויתרונות המזרונים הקפיצים - טובים מאוד לחלוקת משקל ונוחות.

מזרונים ספוגים גומי טבעי "לטקס". מזרון ספוג העשוי בטכנולוגיה צפופה מאוד. מזרונים מסוג זה מתוכננים לספוג אנרגיה והם רגישים לחום. יתרונותיו של מזרון כזה: עמיד לשנים ארוכות ולא סופח חומרים אלרגנים. חסרונות - מזרון יקר המצריך לרוב בסיס גמיש.

מזרנים מסוג  ספוג פוליאוריטן: מזרונים זולים ולכן הנם מאוד שכיחים. עד לא מזמן, מזרונים מסוג זה היו המזרונים המועדפים עד להופעתם של מזרוני הקפיצים ומזרוני הספוג המתקדמים. חסרונות - התמיכה שהמזרון מספק אינה מספיקה.

 יתרונות - זולים, קלים ועם כך גם ניתנים להזזה בקלות, יכולים להספיק לטווחי זמן קצרים.

 

מזרני ספוג ויסקואלסטי : חסרונות - מזרונים סופגים יותר מידי וכך נעשים קשים במידה מסוימת על שינויי תנוחה והעברת משקל. מזרונים נוספים. מזרני אוויר, מזרני מים, מזרני נוצות, פוטונים ועוד. מזרונים אלו הינם אחד הפיתוחים החכמים של תעשיית החלל של אמריקה. יתרונות - תמיכה אינדיבידואלית ורגישות לטמפרטורת ולמסת הגוף החמה, נקודות הלחץ הינן מינימאליסטיות, ודוחה אלרגנים.

 

איכות המזרונים: איכות המזרון הנו הדבר החשוב ביותר, מזרון טוב ישרת אתכם אפילו 10 שנים. את אורך המיטה יש לבחור לפי גובהם של האנשים שישנו על המיטה, יש לבחור את גדלי המזרון כך שתהיה ארוכה ב-10-15 ס"מ מגובה האדם. כמובן שצריכים גם לקחת בחשבון את גודלו של החדר. מזרון טוב חייב בראש ובראשונה להבנות מחומרים איכותיים. מה זה אומר? מידת מזרון: יש לבחור את הגודל המתאים אל הרגלי השינה שלנו. לכן, אם הנכם אוהבים להתפרש תצטרכו לקנות מיטה גדולה יותר וכן גם מזרון גדול יותר. מרכיב נוסף הנו רכות המזרון: יש לוודאות שהמזרון הנו רך ונעים בנקודות המגע שלו עם גוף הישן. יש לוודאות שהמזרונים שאתם קונים גם יאפשר זרימת דם טובה וחופשית לאורך כל הלילה.

מזריך זה ידריך אותכם בעת קניית מזרון משני הסוגים אשר ציינו לעיל. (סוגים אלה הנם הנפוצים ביותר).

מזרון רך מידי יצור תופעת ערסל לעומת מזרון קשה יותר ימנע את שקיעתו של האגן וחגורת הכתפיים וכן גם יגרום לצניחת חוליות המותניים. במידה ולא תהיה לכם זרימת דם טובה אתם כנראה תתעוררו עייפים. דרגת קושי ותמיכה של מזרון - רמת הקושי של המזרון הנה קריטית ואמורה להתאים לכם בלבד!

עבור אלו אשר אוהבים לשכב על הצד, עמוד השדרה ישר ייתן לכם את דרגת הקושי המתאימה. אנחנו נישן הכי טוב על משטחים קרירים יחסית. חיצוניות: יש לבדוק את סוגו של הבד אשר מרפד את המזרון, הוא אמור להיות נעים ואין עליו לאגור חום בעת שכיבה עליו. חום ושינה לא אוהבים אחד את השני.

עובדות די חשובות לגבי מבנה המזרון:

מזרונים יקרים הנם מצופים מבדים איכותיים, לרוב אפילו מבד טבעי. במזרון חייבים להיות אזורי תמיכה וספיגה לכתפיים ולאגן הירכיים. מזרונים קפיצים איכותיים וגם מזרון וסקו-אלסטי איכותיים הרבה יותר מאשר מזרונים אחרים. החלק העליון של המזרון מצויד בשכבה נוחות רכה. לגבי מזרונים קפיצים: ככל שיש יותר קפיצים במזרונים כך איכותם גבוהה יותר, יש לוודא כי כל קפיץ מונח בכיס אישי ולא ביחד עם כמה קפיצים.

פתחי אוורור: טמפרטורת גוף ומזרון מאוזנים תגרום לשינה עמוקה ללא הפרעות. במידה ומזרונכם יש את היכולת לא לאגור חום גוף ולאפשר לחלקו להתנדף יש לכם מזרון טוב. במידה ואתם מזיזים את המזרון לעיתים תכופות יחסית, יש להשתמש אך ורק בידיות התפורות למזרון לצורך זה. משטח המזרון: עליכם להניח את המזרון על משטח קשיח. תחזוקה נכונה של מזרון: כל עוד המזרון לא נוצר לשימוש לצד אחד בלבד, יש להפוך את המזרון פעם בשלושה חודשים, כלומר, לסובב אותו ב-180 מעלות. חובה להגן על המזרון מפני רטיבות. ניתן ורצוי לבצע שאיבה למזרונים בבית. והכי הכי חשוב: הנכם חייבים להחליף את המזרון כאשר נוצרים בו שקעים ואפילו שקע יחיד וגם כאשר הוא מפסיק לתמוך כראוי.

 

 

נכתב עבור אתר מזרונים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב