דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמן כושר אישי מסביר את יתרונות אימון הקטלבלס 

מאת    [ 20/12/2010 ]

מילים במאמר: 262   [ נצפה 2306 פעמים ]

אימון הכושר בעזרת הקטלבלס הינו אימון כושר פונציונלי מאתגר המשלב את כל האלמנטים של  הכושר הגופני: כח מתפרץ,  גמישות, זריזות, סיבולת לב ריאה  ותורם באופן משמעותי  לשיפור היציבה הכללית של הגוף.

השיטה דוגלת באימון של הגוף כולו כמערכת אחת ומפעילה קבוצות שרירים גדולות ובכך גורמת לשריפה רבה של שומנים, לשיפור שיווי המשקל ולהרחבת טווחי התנועה ולחיטוב הגוף.. 

הקטלבלס הוא אחד האביזרים הפשוטים ביותר בצורתם: משקולת עם ידית מיוחדת . למרות פשטות צורתו של הקטלבלס, הוא אביזר מאוד דינאמי המאפשר מספר בלתי מוגבל של תרגילים וכן אימוני כושר אישיים וקבוצתיים!.

קומבינציות שונות של אותם תרגילים יכולות לעלות את רמת הקושי של האימון וכן לחזק את הגוף בכך שמציבים כל פעם אתגר חדש על ידי הוצאת הגוף משיווי המשקל. המשקל של הקטלבלס נע בין 2 לבין 45 ק"ג כלומר הוא יכול להתאים לכל גיל ורמת כושר.

הבעיה של רוב המתאמנים הינה ההתמדה... אימון כושר רגיל בחדר כושר יכול להיות משעמם כאשר התרגילים חוזרים על עצמם שוב ושוב... תנועות הסווינג של הקטלבלס והוצאתו של המתאמן משיווי המשקל דורשות מצידו רמת ריכוז גבוהה במהלך האימון מה שהופך את האימון למעניין ואתגרי.

תרגילי הקטלבלס מערבים את כל שרירי הגוף,ובעיקר את שרירי הליבה. שינוי בכיוון הסווינג  יפעיל כל פעם קבוצה שונה של שרירים.אימון הקטלבלס הינו יעיל בשל יכולתו להפעיל את כל השרירים בו זמנית ולא רק קבוצות שרירים בודדות.

אימון כושר בעזרת הקטלבלס הינו קצר ואינטנסיבי ,מאתגר וכיפי! הקטלבלס הינו אביזר נוח שניתן להשתמש בו בבית ולקחת אותו לכל מקום ,ניתן לעשות אימון קטלבלס מלא או להשתמש בו כחלק ממגוון אביזרים שונים.

נועם שימלר הוא מאמן כושר אישי

בן 30, מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי הדוגל בראייה הוליסטית על גוף האדם ומאמין כי שיטת האימון של הגוף כולו כמערכת אחת (Total Body Workout) זהו המפתח לשיפור כל מרכיבי הכושר הגופני: קואורדניציה, יציבה , כח מתפרץ, סבולת לב ריאה, זריזות, מהירות וגמישות, אלמנטים המובילים לחיזוק שרירי הליבה ולחיטוב הגוף. מוסמך על ידי מכון וינגייט, בעל תעודת התמחות באימון אישי מטעם אוניברסיטת ת"א ,בעל תעודת הסמכה של אימון אישי וקבוצתי מטעם TRX FitnessAnywhere העולמית ובעל תעודת התמחות באימון פונקציונלי מטעם Perform Better האמריקנית. אוהב להישאר עם האצבע על דופק עולם הכושר ולהתעדכן בטרנדים, השיטות והאביזרים האחרונים בתחום. האני מאמין של : " הגבולות הם מושג תיאורתי בלבד!" http://www.personal-trainer.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב