דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס אבטחת מידע למתחילים 

מאת    [ 17/12/2010 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 3799 פעמים ]

היכן מצאתי קורס אבטחת מידע ברמה גבוהה?

כיוון שיש הרבה חברות טובות בארץ, בטרם פונים לחברת אבטחת מידע צריך לבצע בדק שוק ולדון עם מספר חברות בנושא. אפשר כמו שנאמר להותיר את העיסוק הפורמלי באבטחת המידע לחברה חיצונית או להחליט באופציה החסכונית לדעתי של הכשרת מנהל הרשתות שלכם להיות אמרכל אבטחת מידע. היות וכיום יש המון פריצות דרך המרשתת,  לאחר שתבצעו סקר שוק תבינו שישנן הרבה תוכנות אנטי וירוס וריגול. תמיד קיימת החלופה של אי אבטחת המידע, כנזכר לעיל היזדמנות זו לעניות דעתי איננה עדיפה ויכולה לגרום לנזק רב בשל נימוקים שונים. גבר אנונימי מסוגל לאחרונה לפרוץ למחשבים שלכם דרך האינטרנט מכל מדינה בעולם כמו ארה"ב, פולין ואוקראינה ונורא כדאי כפי שנדמה לי שתדאגו לבצע אבטחת מידע מקצועית.

עקב כך שמתבקש ידע בסיסי במטרה להתקדם בתחום, לימודי קורס אבטחת מידע מיועדים בד"כ לגברים ונשים שעשו הכשרה של מנהלי רשתות. ישנם אנשים רבים האומרים שהם מבינים המון באבטחת מידע, מכיוון שלמדו על כך בשנים שעברו. בזמן האחרון אנחנו מבינים שבמטרה לתת אבטחת מידע באופן סטאנדרטי ויציב, מומלץ להיות תמיד מעודכנים ואף לפני זמן מה לא להיות בפיגור בטאכנולוגיה. כיוון שזהו תחום מתפתח אשר מסוגל לתת בטחון פיננסי ועסקי,  ישנם ספרים והמון מאמרים בנושא. כפי שנכתב קודם קורס אבטחת מידע לגמרי איננו עסק לחובבנים ורצוי לספק למומחים ביותר להתעסק עם המידע שלכם. שמרו על האינפורמציה מפני האינטרנט, מפני שזהו כעיקרון הסיכון הרשמי שלכם בתקופה האחרונה.

הדרך שבה מומחים מאבטחים רשתות תקשורת.

קריטי כל כך להשקיע בתחום של קורס אבטחת מידע בעסק הרשמי שלכם, כיוון שכמובן קיימות סכנות רבות כמו פריצות שיכולות לגרום למאקסימום נזק. מצד אחד אבטחת מערכות מידע כולל טכנולוגיה הולכת ומתפתחת בימים אלה, אבל אך בפועל כעקרון גם ההאקרים מתקדמים מבחינת הטכנולוגייה. הודות לעבודה ולמשכורת הגבוהה שאפשר להשיג לאחר ההכשרה,  נשים וגברים רבים פונים היום ללמוד בקורס של אבטחת מידע. לדעתי אם אתה בעל עסק, עדיף לך כל כך לשלוח את מנהל הרשתות שלך לבצע קורס אבטחת מידע כדי שירכוש את הידע הצריך. התחום הוא אינטרנשיונאלי ואפשר ללמוד אותו בארצות אחרות כמו אוקראינה, אנגליה והולנד.

היות ופרופסור דימה כהן טוען שיש לקיים בחינה מעמיקה של השוק פורמאלי, בזמן האחרון בוצע בחינה מעמיקה של השוק על אפשרויות תעסוקה של בוגרי אבטחת מידע במסלול סטאנדרטי גילה שיש להם ברירה בפרוצדורה של מציאת עבודה. היות ולטעמי תנאי כלכלי להסכם העסקה כמו שנאמר הוא ביטול חסמים באופן מופתי,  כל מומחה אבטחת מידע רוצה לצמצם עלות כלכלית על הוצאות אבטחה כדי להשיא לרוב את משכרותם. ניתן לציין כי עד הזמן הזה בוגרי קורס אבטחת מידע מצאו עבודה בימהרה גם בחיפוש אינטרנשיונלי, היות ואלכס בייסקי טוען שמצא עבודה בחברה אינטרנשיונאלית בשנים האחרונות. לפני זמן מה לא הייתה חלופה של תעסוקה בתחום רשתות מידע ומחשוב למשל בארצות הברית.

לסיכום, אין מערכת בטוחה לגמרי מפרצות אבטחה.

לפי דעתי לא צריך לתת לחברות אבטחה לגזול את כספיכם במוצרי אבטחת מידע אחרים. בדקתי כעקרון את הדרך בה פרצות אבטחה בעת האחרונה פוגעות בארגונים ממוחשבים, היות וגיליתי מתודות לאבטח מערכות מצריך באופן אולטימטיבי. גיליתי פירוש לדילול במספר פרצות האבטחה והוא שיטות אבטחת מידע משוכללת שפותחה ביוון. כמו כן גם בטורקיה מנסים להשיג יתרון שיחזיק לנצח. הדרך הטובה ביותר מתוך כך לתפעל מערכת מקריטי חלשה בעקרון בדקה זו היא להקציב השקעה כלכלית לצורכי קורס אבטחת מידע, באנטגוניזם למטודה לצמצם עלות כספית המוקצבת למדעי המחשב מחד גיסא. דרך אופציונלית ככה"נ למצוא ברירה לרשתות תקשורת שנחשבות ללא ספק לחלשות היא לבחון כל מומחה בביקורתיות תוך סקירה של הידע שלו בתחום רשתות המידע והמחשוב.

פרסום בפייסבוק - לא מתפשרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב