דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לתמיכה בתהליך ההרזיה 

מאת    [ 15/12/2010 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 1877 פעמים ]

 

זו אחת השאלות החשובות ביותר של המאה ומציאת התשובה החד משמעית והמושלמת  היא בלתי ניתנת להערכה. אכן זאת אינה שאלה פילוסופית עמוקה אלא שאלה מעשית שרבים מנסים מדי יום לנסח את התשובה המושלמת אליה ואומנם הפיתרון קיים יש פער בין ההבנה התיאורית של הדרך בה נעשה דיאטה לבין האפליקציה המעשית בחיי היום יום...

אז איך אנחנו עושים את זה בכל זאת? כמו בכל דבר אחר בחיים הדרך האפקטיבית ביותר לעשות דיאטה היא להכין תוכנית וללכת לפיה באופן שיטתי.

מאמן הכושר האישי נועם שימלר מציג בפנינו מספר  נקודות אשר יעזרו לנו להפשיט מגופנו את הקילוגרמים המיותרים וגם מסביר  לנו ש"לעשות דיאטה" אינו ביטוי נרדף ל"ביטול חופש הבחירה" כפי שרבים מאמינים !

1.קביעה מציאותית של מספר הקילוגרמים שרוצים להוריד ומספר הקילוגרמים שנכון , בריא ובטוח להוריד בשבוע.כדאי מאוד לרדת במשקל בצורה הדרגתית ומבוקרת כדי למנוע בעיות בריאות, סימני מתיחה ועליה פתאומית בעת הפסקת הדיאטה.

2. קביעת מספר הקלוריות שכדאי לאכול מדי יום כפונקציה של המטבוליסם וכן של הפעילות של אותו יום. היחס בין הקלוריות שמכניסים לגוף לבין הקלוריות שאנחנו שורפים הוא זה שחשוב בירידה במשקל.

3.מציאת תחליפים בריאים יותר ודלי קלוריות לאותם מזונות "אסורים". אוהבים מאוד לאכול גלידה? ניתן להחליף את גלידת השמנת בגלידת סורבה , למשל, ולהוריד את מספר הקלוריות שמכניסים לגוף באופן משמעותי ואם אנחנו ממשיכים לספור את הקלוריות לא הכרחי לוותר על אותם תענוגות קטנים! החליפו את המייונז בחרדל או את המשקאות המתוקים במים ! גישה זו לא רק שתתמוך בדיאטה אך גם תתרום משמעותית לבריאות!!

4.נכון שהאסוציאציה הראשונה שעולה לרובנו לראש כאשר שומעים את המילה" דיאטה" היא  "רעב"! הינה רעיון מעניין : " תוכל יותר , תרזה יותר " ! לא , זאת לא טעות הדפסה ! ישנם מזונות שמעודדים את תהליך שריפת הקלוריות! אחד הבוסטרים הטבעיים לשריפת קלוריות הינו הבשר האדום. מחקר אשר פורסם ב" אמריקאן ג'ורנאל אוף קליניקל נוטרישן" מראה כי קבוצת נבדקים אשר אכלו בשר אדום הסירו יותר קילוגרמים מגופם מאשר קבוצה אחרת אשר אכלה בדיוק את אותו מספר קלוריות אך ללא בשר אדום.

מציאת אותם המזונות המעלים את קצב חילוף החומרים והכנסתם לדיאטה יכולה להפוך דבר מעיק כמו איפוק מלאכול למשהו נוח עבור כל אחד לפי טעמו  !

5.מזונות ומשקאות הידועים כנוגדי חמצון  יכולים להיות קטליזטורים חשובים להורדה במשקל : אוכמניות , ענבים .אדומים, יין אדום והחזק מכולם פרי האסאי  הן כמה דוגמאות טובות

6. יש ללוות את הדיאטה בשילוב אימוני כושר. השילוב בין השניים מוביל לתוצאות הרבה יותר מהירות של ירידה במשקל  וגם מעצב ומחטב את הגוף בו זמנית.

7. הנקודה החשובה מכולן: להתחיל את הדיאטה מעכשיו, "מחר" תמיד ישאר במרחק של יום אחד!

נועם שימלר הינו מאמן כושר אישי

 

בן 30, מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי הדוגל בראייה הוליסטית על גוף האדם ומאמין כי שיטת האימון של הגוף כולו כמערכת אחת (Total Body Workout) זהו המפתח לשיפור כל מרכיבי הכושר הגופני: קואורדניציה, יציבה , כח מתפרץ, סבולת לב ריאה, זריזות, מהירות וגמישות, אלמנטים המובילים לחיזוק שרירי הליבה ולחיטוב הגוף. מוסמך על ידי מכון וינגייט, בעל תעודת התמחות באימון אישי מטעם אוניברסיטת ת"א ,בעל תעודת הסמכה של אימון אישי וקבוצתי מטעם TRX FitnessAnywhere העולמית ובעל תעודת התמחות באימון פונקציונלי מטעם Perform Better האמריקנית. אוהב להישאר עם האצבע על דופק עולם הכושר ולהתעדכן בטרנדים, השיטות והאביזרים האחרונים בתחום. האני מאמין של : " הגבולות הם מושג תיאורתי בלבד!" http://www.personal-trainer.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב