דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד בוחרים מקום לקיום מסיבת יום הולדת לילדים 

מאת    [ 14/12/2010 ]

מילים במאמר: 590   [ נצפה 3083 פעמים ]

 

בבית – הבית תמיד נתפס כפיתרון הברור מאליו כמקום למסיבת יום הולדת. אין צורך לדאוג לחניה, או לחשוש מפגעי מזג האויר. קיום אירוע בבית אינו עולה כסף, והמיקום ידוע, נוח וזמין לרוב ההורים שיביאו את ילדיהם למסיבה. אם החלטתם שהבית הינו המקום האידיאלי עבורכם לקיום מסיבת יום ההולדת יום ההולדת לחברים לכיתה, כדאי שתשקיעו בקישוט ועיצוב איזור החגיגה - לתלות שורה של בלונים על הקיר בסלון זה נחמד, אבל לא מספיק. אם אתם רוצים לעשות לילד/ה שלכם הפתעה אמיתית, הפכו את הסלון מחדר מגורים "רגיל" לאיזור שמוקדש כולו ליום ההולדת – הורידו את כל התמונות מהקירות ותלו במקום בלונים וקישוטים. הוציאו את שולחן הקפה והחליפו אותו בכריות, פופים וכסאות. צפו את המנורה בצלופן צבעוני כך שהיא תאיר בצורה חגיגית. כך, כשהילדים שלכם יראו את הסלון, הם יהיו בטוחים שזה המקום ליום הולדת שלהם.

בטבע – מי לא נתקל בתמונה הפסטורלית של משפחה בפארק, מוקפת בחברים. ילדים מתרוצצים עם משחקים וכתרי נייר, והאיזור מוקף בלונים? כל מי שראה זאת ידע מיד שזהו מקום שבו נערכת מסיבת יום הולדת. הסיכון העיקרי בחגיגה בטבע הינו מזג האויר – אם חם מדי הילדים מזיעים ויכולים להתייבש, ואם קר וגשום אז ממש לא כיף לשחק בחוץ. לכן, העונות האידיאליות לחגיגת יום הולדת בטבע הינן עונות המעבר. יש מגוון יתרונות לחגיגה בטבע – מקומות לא חסר, אם זה פארק הירקון, גן סאקר או כל פארק ציבורי ושכונתי  הקרוב לאיזור מגוריכם. בדרך כלל בפארקים הגדולים יש חנייה מוסדרת, ואפילו מקומות מורשים לעשיית מנגל. יתרון נוסף הוא הלכלוך, או יותר נכון, היעדרו – מביאים שקיות זבל גדולות ותולים אותם על עצים בקרבת מקום יום ההולדת, ובסוף החגיגה אוספים את כל הזבל לשקיות וזורקים אותם, והבית שלכם נשאר נקי. אם החלטתם לחגוג בטבע, אל תשכחו להביא הרבה בלונים וחוט עבה, לא רק בשביל ברי המזל, אלא על מנת לסמן את מקום יום ההולדת שבחרתם, בחרו בצבעים מסויימים (2 או 3) וכך הילדים יזכרו תמיד איפה למצוא אתכם, וכמובן, הביאו כדור, מטקות ומשחקים שונים שכיף לשחק באויר הצח.

לשכור מקום – כאשר הילדים גדלים ומגיעים לכיתות הגבוהות של בית הספר היסודי, צצים המון מועדוני נוער שמפתים אותם לבחור במועדון כמקום ליום הולדת. זה קורה גם בשכבות צעירות יותר, רק שבמקרים אלו המקום המוצע הוא משחקייה גדולה, ג'ימבורי, או אולם משחקי וידאו. מן הסתם, החיסרון העיקרי הוא הפן הכלכלי – מקומות כאלו לוקחים מאות ואף קרוב לאלף שקלים בשביל לארח את ילד יום ההולדת ואת חבריו לכמה שעות. האם זה שווה לכם? יש לא מעט יתרונות לקיום מסיבת יום ההולדת במקום שכזה – מקומות אלו מתוכננים כדי להעסיק את הילדים במגוון פעילויות שונות ולהוריד מכם את נטל ארגון ההפעלות, קישוט הבית, ולעיתים אף כלול במחיר גם כיבוד. 

מקום ליום הולדת – כל הורה מתחבט בשאלה זו ברגע שילדו גדול מספיק כדי להביע את רצונו ודיעותיו. האם להיכנע לילד ולשלם מחיר מופרז על משחקיה חדשנית? האם לחגוגבבית למרות שהסלון קטן מדי? הכי חשוב שתזכרו שלא משנה איפה תבחרו לחגוג את יום ההולדת, מה שהילד יזכור בסופו של יום זה את העוגה שאכל, את המתנות שפתח, ואת השמחה שהרגיש.

אנו מקווים שעזרנו לכם ולו קצת בהחלטה היכן לקיים את מסיבת יום ההולדת לחברים לכיתה של בנכם או בתכם.

מעבר לנסיעה להביא את הילדים למקום שבו בחרתם לקיים את המסיבה נדרשים גם הורי החברים בדרך כלל לנסוע לחנויות בכדי לרכוש מתנות יום הולדת. תוכלו לחסוך להם את הנסיעה למסיבה בכך שתזמינו אותם  לרכוש מתנות יום ההולדת משותפות. במקום שכל ההורים יצטרכו לנסוע במיוחד לחנויות ולרכוש מתנות שככל הנראה את רובן תצטרכו להחליף הם ישתתפו ביחד בקופת מתנות משותפת. ילד יום ההולדת ישתמש בקופת המתנות בכדי לבחור משחקים וצעצועים שבאמת ירגשו אותו ואותן יקבל מהחברים למסיבה.

 

רונן שוסהיים


יזם ובעלים של מיזם אינטרנט חדשני למתנות יום הולדת משותפות לילדים


www.giftme.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב