דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעצב ולהתלהב- עיצוב עם אבני סברובסקי 

מאת    [ 13/12/2010 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 2424 פעמים ]

 

הקריסטלים של סבתא יוצאים מהוויטרינה והופכים לדבר החם ביותר בתחום הטקסטיל והעיצוב - הכל בזכות המיתוג האופנתי והטרנדי של הקריסטלים של סברובסקי, שהפכו לשם דבר ברחבי העולם. אז אם אתם זקוקים לנצנוץ זוהר בחיים או על הבד, אל תתפשרו ולכו על הדבר האמיתי: אבני הקריסטל של סברובסקי.

 

מה זה בעצם  סברובסקי?

 

בוודאי שמעתם את השם הזה נישא לא אחת ביראת כבוד בפי מעצבים ומביני דבר. זה הזמן לערוך היכרות עם השם והחומר - הקריסטל.

 

קריסטל, המוכר גם בשמו הישן יותר "בדולח", הוא סוג של זכוכית יוקרתית בעלת ברק רב, שבהרכבה מעורבת תחמוצת עופרת. מבחינת עיצוב, יתרונותיו של הקריסטל על זכוכית מן המניין הם בכך שהברק שלו רב יותר, הוא צלול יותר ורך יותר לעיבוד ולחיתוך.

 

ישנם מותגי קריסטל שונים בעולם, אולם סברובסקי הוא ללא ספק המוביל והידוע מבין כולם. חברת סברובסקי נוסדה ב-1895 באוסטריה, על שמו של דניאל סברובסקי, אמן זכוכית שהמציא מכונת חיתוך מיוחדת לזכוכית זו.

 

שילוב אבני סברובסקי בבדים

 

אחד המוצרים המובילים מבית סברובסקי הוא שלל אבני קריסטל לעיטור בדים בתעשיית הטקסטיל - האופנה החלה בשמלות הוט קוטור יקרות של מיטב המעצבים ובשמלות כלה מפוארות, ואט אט התפשטה עוד ועוד. אומנם ניתן לייצר נצנוץ זוהר על בדים לא רק מאבני קריסטל יקרות, אלא גם מחומרים זולים יותר - למשל, חרוזים או פאייטים, וכן אבני חן מזויפות. אולם כאשר אתם רוצים זוהר אמיתי, המשדר יוקרה של ממש, אין כמו הדבר האמיתי. זהו לא רק המראה הייחודי של הברק הקריסטלי הנפלא של סברובסקי, אלא גם ההרגשה - כשאת לובשת שמלה הדורה ואיכותית מבדים שזורים באבני סברובסקי אמיתיות, השיק הזוהר שלהן משליך לא רק על המראה החיצוני שלך אלא גם על תחושת הזוהר שלך עצמך, וכידוע - היופי האמיתי בא מבפנים.

 

השימוש באבנים השזורות על בדים אינו חייב להיות יקר באופן בלתי אפשרי, שכן לא חייבים לכסות את הבד כולו באבני סברובסקי, כי אם להתמקד האזורים קטנים כמו המחשוף, קישוט בגב וכן הלאה.

 

לא רק על גבי בדים

 

אבני סברובסקי הפכו כה מבוקשות ומפורסמות בעת האחרונה, שנדמה שהן משמשות לכיסויו של כל דבר, כמעין סמל סטטוס יוקרתי הכרחי. האבנים חודרות לכל תחומי העיצוב - מעצבי מוצרים שימושיים מציעים נברשות העשויות אבני קריסטל, וילונות העשויים בדים משולבי שרשראות אבני סברובסקי, אריחי חיפוי נוצצים מקריסטל, מגוון תכשיטים כמובן,  ועוד ועוד. בחנויות הרשמיות של אבני סברובסקי מציעים אפילו מוצרים חדשניים כגון דיסק-און-קי מצופה קריסטלים, וכן תליונים הומוריסטיים בסגנון מנגה, כמעין שילוב בין תרבות צעירה וקלילה לאבן היוקרתית.

 

אין ספק - סברובסקי הוא שם נרדף לאיכות וליוקרה. ציפוי האמבטיה באבנים כאלו נמצא מחוץ להישג ידו של האדם הממוצע, אולם ביום חשוב במיוחד כמו החתונה שלכם, תפרגנו לעצמכן בדים המעוטרים בדבר האמיתי, להרגשה נסיכותית אמיתית.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב