דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקוי חלונות 

מאת    [ 13/12/2010 ]

מילים במאמר: 592   [ נצפה 2928 פעמים ]

חלון זה פתח חשוב ביותר בבית. חלון נקי הוא הביטוי הטוב ביותר לתחזוקה טובה של בית, משרד וכל בניין שיש בו פעילות אנושית. חלון מלוכלך, לעומת זאת, זה רמז למבנה מוזנח ואולי אף נטוש. מכאן עולה החשיבות הרבה של ניקוי חלונות.

 

כיצד מתבצע ניקוי חלונות בבית?

 

צורת הניקוי נקבעת בהתאם למבנה החלון. ישנם חלונות הנפתחים לכיוון פנים הבית, ובמקרה כזה הניקוי נוח מאוד ולא לוקח זמן רב. סוג אחר של חלונות ניתן להורדה מהמסילות שלו, וגם במקרה כזה הניקוי מתבצע בתוך הבית.

הבעיה האמיתית מתחילה להתעורר עם גורדי שחקים בהם לא ניתן להתקין חלונות מסוגים כאלה מטעמי בטיחות. במצבים הללו הגישה אליהם מאוד לא נוחה, ואף בלתי אפשרית. הדרך היחידה לדאוג לניקיונם החיצוני של החלונות זה פנייה לחברת ניקיון מקצועית שתבצע ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג.

 

ניקוי חלונות בבנייני משרדים

 

אם בבית אנחנו יכולים להוריד חלון מהמסילה ולנקות אותו, אז במקרה של תחזוקת מבני משרדים אין לכך מקום. קשה לנו לתאר שני אנשי תחזוקה המורידים חלון ומתחילים לנקות אותו באמצע המסדרון בשלהי יום עבודה. פרט לכך, מרבית החלונות בבנייני משרדים אינם ניתנים לניקוי מתוך הבניין.

מסיבה זו, על מנהל התחזוקה לדאוג מדי פעם לשירותי ניקוי חלונות. בדרך כלל השירות ניתן על ידי אותה חברה המספקת שירותי ניקיון סדירים לאותה חברה.

 

כיצד מתבצע ניקוי חלונות מקצועי

 

ובכן, ניקוי חלונות בגורדי שחקים מחייב מומחיות רבה וניסיון. הניקוי עצמו הוא שולי, אך הדבר המרכזי הוא כללי עבודה בגובה. חברה המספקת שירותים אלו צריכה לדאוג לבטיחותם של העובדים שלה שמבצעים את העבודה בצורה של סנפלינג. כל הציוד צריך להיות תקין והעובדים צריכים להתמצא בהפעלתו.

 

ניקוי קולטי שמש

 

אם אנחנו מדברים על דברים חיצוניים הקשים לתחזוקה, אין לזנוח גם את ניקוי קולטי שמש. קולטי שמש נמצאים בדרך כלל על גג הבניין במטרה לספק לדוד השמש את אנרגיית החום שלה הוא זקוק. יחד עם זאת, קולטי שמש מתלכלכים מהר מאוד, וכפועל יוצא מכך, נחלשת פעולתו של הדוד. חשוב ביותר לדאוג לניקיונם של קולטי השמש.

אחד מתפקידיו של ועד הבית או של חברת ניהול בתים משותפים זה לפנות לחברת ניקיון מתאימה המעניקה שירותי ניקוי קולטי שמש. גם מתקן זה, בדומה לחלונות, אינו נוח לניקוי, ומחייב התייחסות מקצועית מיוחדת. אנשי מקצוע מיומנים יודעים לבצע ניקוי קולטי שמש כך שהם יבצעו את משימתם על הצורה הטובה ביותר.

 

כפי שעולה ממאמר זה, ניקוי חלונות בגורדי שחקים וניקוי קולטי שמש זה משימות המיועדות למקצוענים בלבד, ולכן חשוב ביותר לדעת בידי מי אתם מפקידים את המלאכה הזו. תבחרו בחברה ותיקה אשר דואגת לכל כללי עבודה בגובה, וכך תבטיחו שירות טוב ויעיל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב