דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם אתם יודעים איך בונים אירוע חברה 

מאת    [ 13/12/2010 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 2501 פעמים ]

הפקת אירועי חברה זה אינו דבר פשוט. אם פעם יכולנו לבנות אירוע חברה, ללא כל הקדשת מחשבה לאופי האירוע ולתועלת שיפיקו הן העובדים והן הארגון, היום כבר ברור שחשיבה ובניית קונספט נכון, משדרגים את האירוע והופכים אותו לאפקטיבי ברמה האישית והמקצועית.

 למרות שזה נשמע מורכב, לפעמים כל מה שצריך על מנת להפוך אירוע חברה לאירוע שיהדהד בזיכרון וישפיע לטווח הארוך, זה להשקיע בדברים הקטנים, לאמץ ראייה או עבודה למול מפיק אירועים שיודע לתת את הטון במקומות הנכונים והכי חשוב, לחשוב קודם כל על העובד.

 לא פעם, כאשר אנו מתכננים ומגבשים אירוע חברה, אנו נוטים לחשוב מה מעניין אותנו, מה עושה לנו טוב. הדבר החשוב ביותר בהפקת אירועי חברה, זה להבין שהאירוע עצמו מיועד לקהל הטרוגני. קהל העובדים שלנו שמורכב גם מנשים, גם מגברים, גם מצעירים וגם ממבוגרים. זו הסיבה שמפיק אירועים מקצועי יושב ובודק קודם כל למי האירוע מיועד ומי הולך לפקוד אותו. בדרך זו הוא מתאים את הקונספט ואת הלך הרוח של האירוע, לקהל הנכון. הדבר הראשון שאנו צריכים לעשות כאשר אנו מתכננים אירוע חברה, זה לאפיין את הקהל שלנו ולהבין מהו בעצם הגרעין של העובדים. מה מעניין אותם, מה הם צריכים, מה היינו רוצים להדגיש או לחדד עבורם, מה היינו רוצים לתת להם.

איך עושים זאת: אחת הדרכים היא פשוט לשאול את העובדים, באמצעות שאלון או סקר, מה מעניין אותם ומה היו רוצים באירוע החברה.

 לא פחות חשוב, לפעמים יש לנו בראש ויזואל של האירוע, אולם מה שאנו רואים בעיני רוחנו, לא תמיד תואם את המציאות בשטח. אם למשל חלמנו תמיד לעשות אירוע חברה במיקום מסוים המתאים ל200 איש ויש לנו 700 עובדים בחברה או למשל, אם חשבנו לעשות אירוע חברה המשלב פעילות בחוץ ויעדנו את תאריך האירוע לחודשים קרים וגשומים, זה יכול לא לעבוד. הפקת אירועי חברה אינה רק מה שאנו רוצים אלא גם מה שיעבוד.


איך עושים זאת: אחת הדרכים היא באמצעות התאמת התכנון הלוגיסטי לקונספט הכולל. כאשר מה שמנחה אותנו צריך להיות אופיו של האירוע.

 אירוע חברה הוא בראש ובראשונה אירוע שנועד בעבור העובדים. כאשר בחשיבה ובתכנון, העובד במרכז. אין כל ספק שהאירוע יצליח וישאיר חותם. לצד הנאה, יציאה מהשגרה וטיפוח תחושת השייכות לארגון. תכנון מוקפד וראייה רחבה, כמו שנותן מפיק אירועים מקצועי, יכול לתת לאירוע חברה כמה ערכים מוספים. כך למשל העצמת העובד באמצעות טקס עובדים מצטיינים או טקס אישי יותר והומוריסטי, המבוסס על אינטריגות פנימיות, כמו הבשלנית של המשרד, המאורגנת של המשרד, זה שתמיד מגיע בזמן.

 

איך עושים זאת: אפשר לערוך משאל בקרב העובדים, כאשר מציגים להם מספר קטגוריות לבחירה, אפשר לערוך תחרות ידידותית, למשל שכל מי שרוצה לזכות בתואר אלוף הקינוחים של החברה, יצטרך לאפות משהו קטן. או אלוף הבדיחות להעלות לבמה ולספר בדיחה. בדרך זו אתם גם גורמים לעובדים לקחת חלק פעיל בחלק האומנותי של האירוע.

 

בכלל אירוע חברה טוב, זה אירוע חברה ששם דגש על גיבוש עובדים ופיתוח האינטראקציה החברתית בינם לבין עצמם ובינם לבין הארגון. חשוב לתת לעובדים תחושה שיש להם בית, גב שרואה אותם קודם כל כאנשים, כחברה ורק אחר כך כעובדים. אירועי חברה אינם חייבים לכלול רק כיבוד והופעה. הם יכולים לכלול משחקים, משימות, סדנאות או הפעלה של צוות העובדים וכל מה שיכול ליצור את החיבור ותחושת השייכות.

 

איך עושים זאת: הופכים את העובדים לחלק אקטיבי באירוע החברה, על ידי יצירת משחק או מטרה משותפת באירוע.

 

 

  סוזן בר, חוויה של אירוע- מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי!


הפקת אירועים עסקיים ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט.לפני שאתם מתכנים אירוע, בואו לשמוע מה יש לנו להציע ! ,


 href="mailto:suzanbar@netvision.net.ilsuzanbar@netvision.net.il">">suzanbar@netvision.net.il  


050-8815115- לשיחת ייעוץ לא מחייבת  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב