דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול לקוסטה ריקה - יעדים ומקומות מרתקים 

מאת    [ 13/12/2010 ]

מילים במאמר: 551   [ נצפה 3936 פעמים ]


קוסטה ריקה היא מדינה מרתקת המשלבת בתוכה מסלולים המתאימים לכל סוגי המטיילים, החל ממשפחות עם ילדים קטנים ועד לאוהבי טרקים ומסלולים רגליים.
בקוסטה ריקה כל אחד יכול למצוא מה שהוא אוהב, שמורות טבע, פארקים לאומיים, חיות אקזוטיות, ג'ונגלים, צמחייה טרופית, הרי געש (פעילים ולא פעילים), חופים בתוליים לבנים, מרחצאות ספא, לאוהבי האקסטרים יש אומגות הנישאות מעל למצרות העצים, רפטינג נהרות, ועוד ועוד...

קוסטה ריקה גובלת עם ניקרגואה בצפון, הים הקריבי במזרח, פנמה בדרום-מזרח, ועם האוקיינוס השקט במערב ובדרום-מערב.

יש כמה דברים חשובים שעלינו לדעת לפני שמתחילים לתכנן את הטיול בקוסטה ריקה.

ניתן לטייל במדינה כל השנה ואולם העונה המומלצת ביותר היא העונה היבשה, בין דצמבר למאי. עונת הגשמים היא בין יוני לנובמבר.

קוסטה ריקה – ויזה: ישראלים אינם צריכים ויזה לקוסטה ריקה,
בעת הכניסה למדינה מקבלים אשרת שהייה.

כיוון שיש בקוסטה ריקה יערות גשם ושמורות טבע בהם יש כל מיני יתושים, רצוי להתחסן לפני הטיול במרפאת המטיילים.

מזג האוויר כבכול מרכז אמריקה הוא טרופי ולכן הביגוד המומלץ הוא קיצי אך כדאי להצטייד בסוודר או מעיל למקרה של גשם או ערבים קרירים.

המרחקים בין האתרים והאטרקציות המרכזיות הם בדרך כלל של כמה שעות נסיעה. הדרכים המומלצות לטייל הן או על ידי השכרת אוטו, רצוי ג'יפ, וטיול עצמאי או הזמנת מסלולים דרך סוכן הנסיעות בארץ.

טיול לקוסטריקה -  אתרים מרכזיים:

סן חוסה: עיר הבירה של קוסטה ריקה וגם העיר הגדולה ביותר במדינה. כל המטיילים מגיעים אליה בשלב כלשהו של הטיול. בעיר כמה אטרקציות מרכזיות: התיאטרון הלאומי, מוזיאון הזהב, המוזיאון הלאומי ועוד. במרחק של כשעתיים נסיעה מהעיר נמצא הר הגעש פואס, עיירת אומנים ומטעי קפה רבים.

טורטוגרו: טורטוגרו הוא כפר קטן הנמצא על אי בשמורת הצבים טורטוגרו. בעונת הצבים יוצאים לסיור לילי שבו רואים את הנקבות יוצאות אל החוף ומטילות את ביציהן. גם לא בעונת הצבים יש מה לראות באזור, שטים בסירות קטנים בין ג'ונגלים ותעלות מים ורואים את כל החיות הטרופיות מקרוב. 

הפארק הלאומי של הר הגעש ארנל: הר הגעש ארנל מתנשא לגובה של 1,533 מטרים מעל לפני הים. לא ניתן לטפס על ארנל שכן הוא פעיל, ובלילות בהירים כשאין עננים ניתן לעיתים לחזות בלבה אדומה זורמת מלוע הר הגעש. בקרבת הר הגעש נמצאת עיירה קטנה בשם לה פורטונה. היא משמשת כנקודת יציאה לסיורים שונים כגון: טיולים רגליים באזור הר הגעש, סיור במפלי לה פורטונה, טיולים על סוסים וכן ביקור במעיינות החמים המפורסמים של לה פורטונה.

פוארטו וייחו: עיירת חוף מקסימה מלאת תיירים. החופים בפוארטו וייחו מושלמים לחובבי גלישה. ניתן לשכור אופניים ולבקר בחופים הסמוכים, לגלוש, לצאת לטיולים רגליים באזור ועוד.

הפארק הלאומי של מנואל אנטוניו: מקום זה הוא למעשה רצועת חוף מקסימה מלאה בצמחיה טרופית. מומלץ לצאת לטיול רגלי בשמורת הטבע שבה ניתן לצפות מקרוב בבעלי חיים רבים כגון: ארמדילים, ציפורים, קופים, איגואנות ועוד. הכפר מנואל אנטוניו הסמוך לשמורה הוא יקר ומלא בתיירים ולכן מומלץ לישון בעיירה קפוס הנמצאת במרחק של כמה דקות נסיעה. 

מונטה ורדה: עיירה זו נמצאת בצפון-מערב קוסטה ריקה. האטרקציה המרכזית של המקום היא הקנופי- 20 אומגות בגבהים שונים שהגבוהה מכולם מתנשאת לגובה של 120 מטרים. בחוויה מרהיבה זו נוכל לראות את החיות והצמחייה של הג'ונגל מעל לצמרות העצים. בעיירה יש גם גן פרפרים מקסים.

 

דוד קילשטיין בעל חברת לטין אמריקה טרוולהחברה מתמחה באירגון ותכנון טיולים לדרום אמריקה ו טיולים למרכז אמריקהטיולים מאורגנים ומותאמים אישית לזוגות, קבוצות קטנות ומטיילים הנוסעים באופן עצמאי לדרום אמריקה ומרכז אמריקה לרבות ארגון טיולי פנים, בתי מלון, טיסות פנים, ושירותי קרקע משלימיםבקרו אתרינו www.latinamerica.co.i




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב