דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רופא שיניים חדשני 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 2399 פעמים ]

רופא שיניים מודרני מכיר את השיטות השונות כדי לשמור על השיניים יפות ובריאות. החידושים בעולם רפואת השיניים מתרחשים לעיתים קרובות ולכן תמיד חייב רופא השיניים להישאר עם היד על הדופק. לאנשים רבים יש צורך לפחות פעם אחת בחייהם ללכת לטיפול אצל רופא שיניים. בין אם מדובר בעקירת שן, טיפול שורש, סתימה, כתרים, שתל דנטאלי או אפילו רק ביקור אצל השיננית. אפילו שהולכים לקליניקה אחת לשנה, עדיין חשוב לבחור רופא שיניים טוב, אמין ובעיקר מקצועי. אל תפקידו את בריאות הפה שלכם בידי רופא שיניים חסר הסמכה או ניסיון.

טיפול שיניים לילדים

ילדים צריכים טיפול שונה ממבוגרים. טיפול שיניים עבור הילדים צריך להיות מלא סבלנות. רופא שיניים לילדים צריך להרגיש מתי הילד צריך זמן כדי להתכונן ומתי להניח לו. מבוגרים פוחדים ללכת לטיפולי שיניים אך זה לא מונע מהם להגיד לילדים שהם צריכים להיות אמיצים בשביל הטיפול. ילדים לרוב מרבים באכילת ממתקים ואוכל עם סוכר. עקב כך הם נזקקים בעיקר לסתימות של חורים בשן. בנוסף, עד גיל 6-8 השיניים החלביות מתחלפות בשיני בינה מה שגורם לילדים כאבים. לעיתים יש צורך ללכת לרופא כדי שיעקור חלק מהשיניים שלא נושרות באופן טבעי.

מרפאת שיניים

ילדים צריכים מרפאות שיניים מיוחדות עבורם. בדיוק כמו שיש מרפאות שיניים בהם רופאים מתמחים בטיפולי שיניים מסוימים, כך ישנן מרפאות שיניים בהם רופאי השיניים בעלי ניסיון לעבודה עם ילדים. רופא שיניים בעל סבלנות לילדים הוא נכס. לא חסרים רופאי שיניים שלא מוכנים להעניק טיפול לילדים פשוט כיוון שילדים צריכים יותר זמן ודורשים יותר תשומת לב. ישנן מרפאות שיניים המכילות ציוד מיוחד לטיפול בילדים. מכשור מתקדם וחדיש לרופאי שיניים המותאם לפה קטן ולשיניים קטנות.

צחצוח שיניים נכון

צחצוח נכון של השיניים הכרחי על מנת לשמור על השיניים במצב טוב. לעיתים התנועה שאנו מניעים את המברשת בתוך הפה אינה עומדת בדרישות של רופא השיניים ולכן ישנן נקודות שאנו מפספסים. כשלא נוגעים בנקודה מסוימת עם מברשת השיניים, עלול להיווצר מצב בו אותו הקטע בשן נחלש עקב ריבוי חיידקים. מעבר לפן האסטטי, השן עשויה אף להישבר או להירקב. עשו לעצמכם טובה, שימו לב שאתם מצחצחים את השיניים כמו שרופא השיניים הראה לכם. באופן אנכי ובתנועה רחבה. שיניים בריאות תורמות לחיוך בריא.

טיפול שורש

טיפול שורש נדרש כשהשיניים לא במצב טוב. כשמזניחים את מצב השיניים, כשלא שומרים על כללי ההיגיינה של הפה, וכשלא מטפלים בבעיות השיניים בזמן, נוצר מצב בו השיניים פגומות מאוד ויש צורך לטפל מהם מהשורש. בין אם מדובר בהנחת חיזוקים לשיניים בצורת מתכת, פלסטיק או תרכובות שונות, יש צורך ברופא שיניים מומחה שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. טיפול שורש דורש הרדמה מקומית של חומרים רפואיים מיוחדים. רופא השיניים צריך לבדוק האם למטופל יש רגישות לחומרים כאלו או אחרים.

מברשת שיניים

יש להחליף מברשת שיניים מדי חודשיים. חשוב לוודא שמברשת השיניים מומלצת על ידי רופאי שיניים. הסיבים של המברשת צריכים להיות חזקים ועמידים. מברשת טובה מסוגלת להתכופף ולהגיע לזוויות שמברשות שיניים קשיחות לא מגיעות. שאלו כל רופא שיניים.

דני גלעד


עוד מידע ניתן למצוא במאמר על ספא באתר מאמרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב