דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשב זאת בעצמך- מחשבון משכנתא 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 2234 פעמים ]

 קנה ובנה

קנייתו של בית הינה שלב חשוב בחייו של אדם, ובצמיחתה של משפחה. קניית בית כמוה כהכאת שורשים, הצהרת שייכות לקהילה מסויימת, או לפחות הצהרה על רצון להיות שייך לקהילה זו. על אחת כמה וכמה בנייתו של בית מן היסודות. כאשר אתה עמל על בחירת כל מרצפת ומשקוף בכוחות עצמך, ולא מקבל מוצר מוגמר ומוכן לשימוש מן הרגע הראשון, הבית מקבל ערך מוסף אשר נראה רק לעיניך ולעיני משפחתך, וכבר אינו שווה עבורך את מחיר השוק שלו. על כן, סביר לחשוב שבית שתוכנן ונבנה בהשראתך ובהשראת משפחתך ישאר בבעלותכם לזמן רב. אך בניית בית כרוכה בהוצאות רבות, כיצד תוכלו לגייס את הסכומים הדרושים לכך מבלי לפגוע במטרות ויעדים אחרים של המשפחה?

 

סליחה, יש לכם אולי מחשבון משכנתא?

משכנתא היא מילה מאוד מלחיצה. למעשה זוהי אחת ההתחייבויות הגדולות ביותר שאנו לוקחים בחיינו. נכון, אנו נישאים וחותמים על כתובה, מתחייבים לחוזי עבודה תובעניים ולחוזה ביטוח על הרכב, אך משכנתא היא כנראה הסכום הגבוה ביותר שאנו מתחייבים לו מראש, והיא גם החוזה שהכי קשה, עד בלתי אפשרי, להפר.

מכל סיבות אלה אנחנו רוצים, בצדק, לדעת למה אנחנו נכנסים, ולהשיג את העיסקה הטובה ביותר שאנו יכולים, אשר תתאים לצרכינו כמו כפפה.

משכנתא ניתן לקחת בבנק, אצל חברת ביטוח או אפילו אצל סוכן פרטי. רצוי לערוך סקר שוק, ולברר במספר מקומות מהן האפשרויות העומדות בפניכם. את הפרטים שתקבלו בכל מקום ומקום תרצו לרשום לפניכם ולאחר מכן להכניסם למחשבון משכנתא.

אל דאגה, אין צורך לרוץ לסטימצקי או קרביץ ולבקש מן המוכרת מחשבון משכנתא, זה לא מחשבון כזה... לא. מחשבון משכנתא אינו אחד מאותם מחשבונים מלבניים ושחורים שנהגנו לסחוב עימנו לשיעורי מתמטיקה ולשלוף בכל פעם בה נדרשנו לבצע חילוק ארוך. מחשבון משכנתא הוא פשוט כלי המצוי באינטרנט, באתרים שונים, בעזרתו ניתן ביתר קלות לחשב לאיזה 'בור' אתם מכניסים את עצמכם כאשר אתם חותמים על משכנתא זו או האחרת.

תוכלו להזין למחשבון משכנתא נתונים כגון סכום ההלוואה, תקופת ההחזר, מדד וריבית נתונה או ההחזר החודשי הרצוי, ולהבין היכן אתם עומדים, וכיצד שינוי באחד האלמנטים משפיע על האחרים. למשל תוכלו לבדוק השפעות של ירידת מדד, עליית ריבית פריים ועוד שלל נתונים אשר עלולים להשפיע על החלטתכם, ואף לאפשר לכם לנהל משא ומתן אפקטיבי יותר מול נושה המשכנתא, מתוך עמדה של ידע. וידע, כידוע - זה כוח!

 

מחשבון משכנתא- המציל הלאומי

גם אם אינכם יודעים כמעט דבר על כלכלה, וגירדתם בעמל רב בגרות שלוש יחידות במתמטיקה לפני עשר שנים או יותר, מחשבון משכנתא יוכל לאפשר לכם להבין היטב את הצרכים והדרישות שלכם ממשכנתא, כך שזו תהיה הוגנת עבורכם. בין אם ההחזר החודשי הוא שמטריד את מנוחתכם, או הסכום הכללי של המשכנתא, מחשבון משכנתא הוא הפתרון לקבלת החלטה שקולה יותר.

 

www.nadlan.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב