דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נהירת הרוסיות לארץ 

מאת    [ 07/12/2010 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2792 פעמים ]

בתחילת שנת 2008 בוטלה חובת הוצאת וויזת הכניסה לרוסיה ובתחילת פברואר 2010 תבוטל גם הויזה לאוקראניה.

האם תתחיל הנהירה הגדולה של בחורות אוקראיניות לארץ?
האם נוכל לראות גדודי בחורות בלונדיניות יפיפיות מציפים את מרכזי הערים?

פתיחת הגבולות תשרת יותר את המשפחות שירצו לבוא ולבקר בארץ את קרוביהם ביתר קלות וללא בקשת ויזה, אך לא תשנה את מאזן הבחורות המגיעות לארץ הקודש.

אוקראינה מדינה ענייה יותר מרוסיה ולהגיע לארץ עולה הרבה כסף, כרטיס טיסה ממוצע עולה כ500 דולר לא כולל הוצאות שהיה ובזבוזים, יתכן שמחירי הטיסות יוזלו עם הזמן אך עדיין זו הוצאה ניכרת עבור הבחורה האוקראינית המשתכרת כ100 דולר בחודש.

מי שיזכו לעדנה הם הגברים הישראליים שיחלו לצאת לסופי שבוע באודסה שבאוקראינה הנמצאת במרחק שעתיים וחצי טיסה מהארץ כדי לחזות מקרוב בבחורות האוקראיניות הנחשבות לדעת רבים כנשים היפות בעולם.

אודסה נמצאת לחופי הים השחור ומציעה בהחלט מוקדי בילוי מצוינים לתיירים הפוקדים אותה, מרכז העיר מושקע ויפה, מסעדות ומקומות בילוי ברמה גבוהה ודיסקוטקים עם בחורות יפיפיות שלא נגמרות.

אוקראינה בשבילנו הישראלים נאמרת בסמיכות אחת עם כלות מאוקראינה, ואכן הינה יעד מרכזי עבור ישראלים שיחפצו למצוא בחורה כלה לנישואין ואכן רוב הבחורות שהתחתנו עם גברים ישראלים מקורן באוקראינה ומיעוטן מרוסיה.

לאודסה מגיעים מזה שנים רבות תיירים אמריקאים ואירופאים אך ורק למטרת הכרות עם הבחורות המקומיות ומקבלים שירותים ממשרדי הכרויות הרבים הפזורים בעיר, הנהירה של הישראלים לעיר תטיב עם ההכנסה של משרדי הכרויות אלה אך בספק אם הבחורות יעדיפו גבר ישראלי על גבר אמריקאי.

יהיה מעניין לראות איך יגיבו המקומיים לנהירת הגברים הישראלים לעיר, אוקראינה היא מדינה עם תרבות אירופאית, אנשים שקטים ותמימים ולא רגילים לתחכום הישראלי, התנהגות לא סבירה של תייר שתטופל בסלחנות באירופה לא תעבור בקלות באוקראינה, המשטר הקומוניסטי עדיין שולט במקום.

התמקדתי באודסה כיוון שהיא קרובה אלינו ומהווה יעד מרכזי לתיירות לשם הכרויות, עיר נוספת היא קייב עיר הבירה היקרה יותר שלא תתאים לכיסם של הגברים הישראלים אך מהווה יעד תיירותי חשוב למי שמעוניין לטייל בעולם ולהכיר את התרבות האוקראינית.

לצערם של התושבים ובחורות האוקראיניות גם הטורקים רוצים להנות מהעוגה האוקראינית והחלו להציף את הערים הסמוכות לים השחור, הם מגיעים בהמוניהם מאיסטנבול השכנה כדי לנסות להכיר נשים מקומיות ואין ספק שהישראלים ישתלבו היטב בנוף המקומי.

ביטול הויזה ישפר ויקל על הגברים המעוניינים להתחתן עם בחורות מאוקראינה, יחסוך כ120 דולר וזמן המתנה ארוך וכן ייתן אפשרות לבחורות האוקראיניות היפות להגיע ולהשתזף בחופי ארצנו, הללויה.

הכותב הוא בעל משרד הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות וחתונה של גברים ישראלים עם בחורות רוסיות מאוקראינה משנת 1997. במהלך השנים חיתננו מאות גברים ישראליים עם בחורות יפיפיות מאוקראינה ופיתחנו שיטה בלעדית להכרות מקדמית מהארץ. לתיאום פגישה התקשר 054-6201417 וכן לפרטים נוספים בנושא הכרויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב