דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסעות בראש שקט 

מאת    [ 07/12/2010 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2472 פעמים ]

 

הסעות הן מקור שקט, אף שלא כולם יסכימו, בהכרח עם קביעה זו. לא אחת, מי מאתנו לא התנסה בכך, דווקא בשל המועד הקבוע - מקום וזמן - כל איחור עלול לעורר בנו חשש, שמא אירע משהו שמעכב את הגעתה של ההסעה המיועדת לנו. כאשר אנחנו מוצאים נהג הסעות אמין וזמין, נוח וחביב, אנחנו חשים שרכשנו חבר. מי מאתנו שעבורם הסעות הן בצלמו ובדמותו של נהג קבוע, מוצאים אצלו אוזן קשבת, משתפים אותו בשמחות ובצער. הוא הופך לבן-ברית בשגרת החיים ולחלק בלתי נפרד ממנה. נהגי הסעות, עם לקיחה בחשבון של יוצאים מהכלל, הם נהגים מקצועיים.

יש להם שעות-כביש רבות והם יודעים "לקרוא" את התנועה, להימנע, לפעמים, מהיקלעות לפקקים על-ידי בחירה בנתינים חלופיים. חשיבות מקצועיותם ואדיבותם של נהגי הסעות מקבלת משקל יתר כאשר אנחנו מארחים אורחים מחוץ לארץ ורוצים להראות להם את הארץ. שכירת רכב עם נהג הסעות מאפשרת לנו להתרכז באירוח במקום בכביש. הידיעה כי ההגה נתון בידיו של נהג מקצועי הבקיא בכבישי הארץ ומכיר אותם היטב, אף היא נוסכת בנו שקט וביטחון. נהגי הסעות המסיעים תיירים עשויים לשרת אתכם לשביעות רצונכם. לשם כך רצוי ומומלץ לשכור רכב הסעות מרווח ונוח מחברה שעובדת בקביעות עם סוכני תיירות. הסעות מסודרות הן מתכון לשקט נפשי.

הפתרון למניעת כאב ראש

הסעות  אינן נושא שולי, וכאשר מארגנים אירוע, הדבר האחרון המומלץ לעשות הוא להשאיר את סידור ההסעה לאירוע לרגע האחרון. חשיבות הסעות גדלה במיוחד במקרים שבהם עורכים אירועים במקומות לא ידועים, באולמות המצויים באזורי תעשייה נידחים או גני אירועים הממוקמים בלב פרדס עלום. לא אחת הקושי להגיע למקום האירוע בזמן, כאשר אין די מידע על אופן ההגעה – על אף האיור המצורף להזמנה - מצטרף אל אי-הכדאיות הכלכלית בהעדפת נסיעה ברכב פרטי במקום בהסעה מאורגנת. הסעות מאורגנות לאירועים חוסכות מכם זמן, עצבים וכסף. יש מעט דברים שהחיסכון שלהם יותר חשוב ויותר יקר מאשר שלושה אלה.

הסעות מסודרות עשויות להבטיח שרוב המוזמנים אליהם יגיעו, ואפילו בזמן. ארגון הסעות לאירוע ניתן להיעשות מבעוד מועד. מומלץ לבקש הצעת מחיר מחברות הסעות אחדות. אפשר להתמקח על מחיר במטרה להוזילו, ודאי כאשר מדובר בנסיעה למרחק רב. כאשר אתם מזמינים אנשים לאירוע ומציינים בהזמנה כי תהיינה הסעות אתם הופכים הסברים של לא מעט מהמוזמנים להיעדרותם ל... תירוצים. הסעות, כפי שניתן להיווכח, הם אפוא גם מענה טוב לסובלים מכאבי ראש בשל דאגת-יתר: יגיעו או לא יגיעו. יש הסעות. האורחים יגיעו. טיפ קטן אבל חשוב: כאשר מזמינים שירות מחברת הסעות כדאי להזמינה מחברה אשר המוקד, מרכז השירות או מקום יציאתם ושיבתם של צי הרכבים שלה מצוי במרחק סביר מביתכם. כך תוזילו את עלות ההסעה המבוקשת. שירות הסעות מאפשר הן למארגני אירוע והן לאורחיו להגיע אליו בראש שקט.

רם-שן הסעות מספקת שירותי הסעות והשכרת אוטובוסים ומיניבוסים לכל צרכני התעבורה של השוק המוסדי, התעשייתי, המסחרי והפרטי,  עם קהל לקוחותיה של רם-שן הסעות נמנים משרדים ממשלתיים, חברות פרטיות וציבוריות, רשויות מקומיות ומפעלים רבים.   רם שן הסעות* הסעות מאורגנות* בטיחות בהסעות * הסעות נכים * הסעות לנתב"ג * הסעות קבועות * הסעות פרטיות * משרד הסעות * הסעות לבר/בת מצווה * הסעות לטיולים * נסיעות לכותל * הסעות לתיירים * אוטובוס זעיר * הסעות למוסדות * רכבים מפוארים * השכרת רכבים מפוארים * הסעות vip  *הסעות אומנים* הסעות v.i.p * יריד אומנים *נסיעה לקברי צדיקים * טיולים מאורגנים לקברי צדיקים * טיול קברי צדיקים * אתרים קדושים * הסעות לקברי צדיקים צרו קשר 02-6540880   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב