דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סדנאות גיבוש לעובדים ומה שבינהם 

מאת    [ 06/12/2010 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2179 פעמים ]

שגרת יום עבודה עלולה להיות לוחצת ואינטנסיבית. הרצון להגיע לתוצאות ולהגיע ליעדים, לא פעם מעמיס על העובד וגורם לו לחוש שהוא נמצא במרוץ. בדיוק בשביל זה קיימות סדנאות לעובדים, סדנאות המהוות אתנחתא, עובדת על חיזוק הקשר הבינאישי וכמובן טומנות בתוכן ערך עצום לארגון.

המשאב החשוב ביותר בכל ארגון או חברה, הוא ההון האנושי. אין תחליף לעובד מסור ומאוזן, שאוהב את מקום העבודה שלו ומוכן לתת מעצמו ומזמנו לטובת הארגון. על מנת לפתח ולהעצים את המשאב האנושי, כקבוצה או כיחידים. מומלץ מאוד להעשיר את חייו של העובד בסדנאות, הרצאות ותוכן בעל ערך, לא רק ברמה המקצועית אלא גם ברמה האישית.

יתרונות סדנאות לעובדים למול העובד שלכם

  • כאשר אתם חושפים את העובדים שלכם לעולם תוכן עשיר יותר, לסדנאות והרצאות, אתם חלק ממעגל הרחבת הידע. העובד נחשף לתכנים מעניינים שאולי לא היה מגיע אליהם בדרך אחרת.
  • הבאת סדנאות לעובדים והרצאות העשרה מאפשרות לארגון להבין מה מעניין את העובדים שלו מעבר לשעות העבודה. גישור הפער בין העולם הפרטי לעולם העסקי, הוא חיוני בסיר הלחץ בו פועלים היום עסקים ומאפשרים לעובד להרגיש שרואים אותו כאדם, ולא רק כבעל תפקיד.
  • סדנאות לעובדים והרצאות, מהוות שובר שגרה ומכניסות גיוון ועניין במקום העבודה. העובדים מחכים ומצפים להרצאות ולתכנים, ממש כמו שהם מצפים לכל אירוע חברה ואפשרות לעשות משהו ביחד.
  • סדנאות לעובדים מסייעות לחיזוק הקשר החברתי והאינטראקציה בין העובדים לבין ההנהלה. במהלך סדנה עוברים המשתתפים תהליכים מקרבים ופרודוקטיביים, אשר מאפשרים להם לראות זה את זה באור אחר ולא מתוך אנרכיה של בוס עובד.
  • גיבוש עובדים יכולות להשתלב ביום עבודה פעיל. שעה, שעתיים של אתנחתא ועשיית משהו אחר. דווקא פה לסדנאות עובדים יש יתרון עצום, היות וניתן לתכנן אותם בפרק זמן קצר ושלב אותם כחלק אינטגראלי מהיום.
  • כל סדנה, גם הכיפית ביותר, חווה בתוכה מסקנות ותהליכים. זו יכולה להיות תובנה ביחס לארגון, למקום שלי בחברה או לחילופין תובנה אישית על עצמי כאדם. כך או כך, מדובר בחוויה מעצימה שחשוב לא לפספס.

חושבים על הזמנת סדנאות לעובדים, הנה כמה טיפים איך תעשו את זה נכון

  • בחנו את האנשים בארגון שלכם ונסו להתאים את הסדנה או ההרצאה לאופי העובדים ולמקום. כך למשל, אם יש אחוז גבוה יותר של נשים בחברה, גיל מסוים של העובדים וכדומה. פה אפשר לערוך סקר או משאל בקרב העובדים ולתת להם להיות שותפים פעילים להחלטה איזו סדנה לעובדים להביא. בדרך זו לא רק שמוודאים שהסדנה אכן תעניין את העובד, אלא גם הופכים אותו לשותף להחלטה.
  • כיום ישנן שפע של הרצאות וסדנאות לעובדים. ההיצע הרב יכול לעיתים לבלבל ולכן מומלץ להתייעץ עם אישי מקצוע, מפיק אירועים שעוסק בסדנאות לעובדים, כך שיוכל לתת לכם אינדיקציה טובה יותר על כל סדנה, להמליץ, לכוון ולא פעם גם לסייע בהתנהלות ובסגירת פרטי הסדנה אל מול המפעיל עצמו.
  • נסו לבחור סדנאות עובדים בעל ערך גבוה גם מבחינה עסקית וגם מבחינה אישית, אבל הכי חשוב, אל תשכחו את ההנאה שבעניין. סדנאות נועדו על מנת לשבור שגרה, לתת ערך מוסף ולאפשר לעובדים להתפתח כבני אדם

זו אחרי הכול הזכות שלנו כמנהלי ארגון

 

  סוזן בר, חוויה של אירוע- מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי!הפקת אירועים עסקיים ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט.לפני שאתם מתכנים אירוע, בואו לשמוע מה יש לנו להציע ! , href="mailto:suzanbar@netvision.net.ilsuzanbar@netvision.net.il">">suzanbar@netvision.net.il  050-8815115- לשיחת ייעוץ לא מחייבת  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב