דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סאונה בספא 

מאת    [ 06/12/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 2611 פעמים ]

התרומה של סאונה יבשה או סאונה רטובה לבריאות היא מוכחת וידועה. רופאים רבים ממליצים על ביקור במרכז ספא איכותי על מנת לחוות באמת את העונד העתיק. בהליך הסאונה הגוף מפריש החוצה את הרעלים שהצטברו בתוכו יחד עם הזיעה. הנקבוביות נפתחות ובכך מתנקה הלכלוך ששקע בו והעור נראה בוהק ומלא חיים. שמירה על פעילות גופנית סדירה ותפריט מאוזן בשילוב עם טיפולי ספא תורמים רבות לגוף בריא בנפש בריאה. מסיבה זו השתייכות למועדון כושר ובריאות יוצר שגרה של חיים בריאים.

חמאם טורקי

חמאם טורקי בנוי משלושה חללים שונים, לא פלא שרק מכוני הספא הגדולים מסוגלים להציע למבקרים ליהנות מטיפול שכזה. הטיפול כולל שהיה בחדר מלא אדים חמים הפותח את נקבוביות העור. אחרי שהתרככנו בחמאם ממשיכים לחלל הבא שהוא מיטה בה המטפל מקרצף את הגוף בגרגירי פירות ובמינרלים, בשלב האחרון המעסה מעסה כל חלק בגוף ומטפל בכול החלקים הכואבים, בשרירים התפוסים ובמפרקים הדואבים.

ספא בעת העתיקה

עוד בימי יוון, האימפריה העותומנית, הודו העתיקה ויפן המסתורית, נודעו השפעתם של טיפולי גוף שונים על בריאות האדם. טכניקות רבות נולדו לפני אלפיים שנה ומשתמשים בהם רבות לאחר שהרפואה המודרנית אישרה את הטיפולים. עוד בעבר המעסים פעלו בבתי מרחץ שונים מפוארים בשיש ובצמחיה והעניקו עיסויים וטיפולים לגברים ונשים שבאו ליהנות מפינוקים נעימים לגוף ולנפש. התרבות ההינדית תמיד ידעה על החיבור הפיזי-נפשי והקפידה על טיפול בשניהם. אין אחד ללא השני.

עיסוי בכל הגוף

עיסוי רטוב בחומרים חמים מעביר בגוף גלים של חום. שרירים תפוסים הופכי רפויים במגע עם חום ומקלים עם הלחץ על המפרקים והחוליות. כשמשלבים בעיסוי גם שמנים אתריים, גרגרי פרי, מינרלים ומלחים הגוף סופח לתוכו את הטוב שבכול אלו ומוציא מתוכו את כל הרעלים שחדרו אליו במהלך הזמן. ישנם טיפולים לכל איבר בגוף. לדוגמא עיסוי אך ורק לקרקפת ולפנים, עיסוי לכפות הרגליים, עיסוי למתיחת השרירים והגידים, טיפול לעור וטיפול לגב ולשכמות. מכון ספא טוב מציע מגוון רחב של טיפולים לכל איבר בגוף.

ליהנות מפינוקי ספא

כשרוצים לפנק מישהו הרבה פעמים נשאף להעניק לו חוויה מיוחדת וקסומה שלא ישכח במהרה. נרצה להעניק לו משהו שיתאים גם לגוף וגם לנפש. יום כיף בספא משלב את היתרונות שבכול העולמות. רוגע, שלווה, שקט, רומנטיקה והרפיה הם רק חלק מהיתרונות של מרכז ספא איכותי. מתחילים את היום בארוחת בוקר מפנקת ומזינה, נמשיך, בסאונה יבשה, נמשיך לג'קוזי מלטף ולאחרי עיסוי עמוק לכל הגוף. מתקני ספא רבים כוללים גם חמאם טורקי. משהו בסיסי בטבע האנושי בנוי ואף מקבל בחום טיפול של אדם אחר. זו הסיבה שרבים חשים צורך ללכת לטיפול ספא לעיתים תכופות. עיסויים שונים המסייעים בטיהור חיצוני כמו גם פנימי. עצם הטבילה של הגוף בנוזלים חמים בעלי ארומה, ניחוח מיוחד ואווירה קסומה הופכים את החווית למיוחדת. פנקו את עצמכם, טפלו בגוף ובנפש באמצעות טיפולי ספא

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט ומדריך פילאטיס 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב