דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פנטזיה שהפכה למציאות 

מאת    [ 05/12/2010 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2244 פעמים ]

מותר כבר לפנטז על בחורה יפה, היופי של הנשים הרוסיות נגיש היום לכל גבר מערבי בקלות, דבר שהיה נחלתם הבלעדי גברים עשירים ומפורסמים אפשרי היום לכולם, היום כולם יכולים להכיר ולהתחתן עם הבחורות היפות בעולם באמצעות אתרי הכרויות הרבים שברשת.

ללא גברים מקומיים האישה הרוסיה היא הכי בודדת בעולם ההכרויות, היא שותפה נהדרת לחיים, אישה טובה ואימא אכפתית אך ללא סיכוי להכיר גבר, פשוט כי אין.

רוב הנשים הרוסיות בחיפוש מתמיד אחר האהבה, הן רוצות בעל למשפחה אשר יאהב אותן על מה שהן, מספיק להציץ בפרופיל שלהן באתרי הכרויות כדי להבין כי הן מחפשות  גבר ממוצע ללא דרישות וזו הסיבה שגבר מערבי מוקסם בקלות מהבחורות הרוסיות משום הפשטות והתמימות והרומנטיות שהן מייצגות בלב ובנפש.

זה לא שאין אהבה ברוסיה, אבל ברוסיה יש גורמים אשר מקשים על נשים רוסיות למצוא את אהבתן. ראשית  גורם הגיל, הבחורה הרוסיה רוצה להתחתן בגיל צעיר לעומת הבחורים הצעירים שאינם מעוניינים בכלל להתחתן, שנית, מיעוט הגברים יוצר תחרות וקושי למצוא גבר מתאים לחתונה ועם השנים וההתבגרות המצב נעשה קשה מנשוא.

הנשים הרוסיות היפות הן בעלי מיומנות רבה בניהול התא המשפחתי והילדים, כשמדובר בבישול הן מסורות ולומדות מהר ומתאימות את עצמן למאכלים המקומיים, תמיד נותנות עדיפות עליונה לערכי המשפחה ולהיות מחויבים לבן זוגן.

האישה הרוסיה לא מאמינה בגירושין ותנסה להתאים עצמה לבעלה ולשתף אותו בכל הנעשה במשפחה, תשתדל להוריד ממנו נטל גידול הילדים אפילו אם היא עסוקה ועובדת, תרעיף עליו אהבה, ככה חינכו אותה וככה צריך להראות מוסד נישואין מבחינתה, זו כנראה הסיבה שמושכת גברים אליהן מעבר ליופי המדהים של הבחורות הרוסיות.

בניגוד לנשים מערביות הן מחויבות למשפחה שלהן ראשית ועל חשבון קריירה אם נדרש, הן אוהבות לעשות הקריירה אך לא במחיר של המשפחה.

האישה הרוסייה בחיפוש מתמיד אחר האהבה וזה הסיבה העיקרית שהן נמצאות בכלל באתרי הכרויות באינטרנט, זה נותן להן זמן לנתח את ההחלטה שלהם לעשות בחירה טובה עבור עצמן.

למעשה מהפכת הבחורות הרוסיות בהיכרויות מייצרת באינטרנט תנועה רבה של גברים מכל רחבי הגלובוס המחפשים ויודעים כי האישה הרוסייה גם יפה, גם עקרת הבית המסורה ביותר וגם האישה הטובה יותר לנישואין בתקופה זו.

הדרך הטובה ביותר בשבילן למצוא חתן לנישואין הוא להציב את הפרופיל שלהן דרך האינטרנט באתרי הכרויות טובים שבאמצעותם הן יכולות למצוא את מושא החלום שלהן, הן יודעות שיש גברים מערביים שונים שרוצים להינשא לאישה רוסית.

הגבר של האישה הרוסייה צריך להיות משכיל, שכיר או עצמאי עם עבודה קבועה, לא חומרני והעיקר שיהיה בעל נאמן.

זה סוד גלוי הוא כי הנשים הרוסיות הן  ההתאמה הטובה ביותר עבור הגברים המערביים.

בהצלחה!

הכותב הוא בעל משרד הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות וחתונה של גברים ישראלים עם בחורות רוסיות מאוקראינה משנת 1997. במהלך השנים חיתננו מאות גברים ישראליים עם בחורות יפיפיות מאוקראינה ופיתחנו שיטה בלעדית להכרות מקדמית מהארץ. לתיאום פגישה התקשר 054-6201417 וכן לפרטים נוספים בנושא הכרויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב