דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על מנעולים ועבודתו של מנעולן 

מאת    [ 05/12/2010 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 1968 פעמים ]

 

"דייג, אוהב דגים?". כשם שאף אחד עוד לא הצליח לענות על השאלה הזו בהצלחה, כנראה שאף אחד גם לא יצליח לענות על השאלה: "מנעולן, אוהב מנעולים?".

כי מצד אחד, מנעולים הם מקור פרנסתו של מנעולן : התקנתם, החלפתם, תיקונם והפריצה להם הם לחם חוקו. אך מצד שני, המנעולים גם מציבים בפני המנעולן אתגרים קשים לפיצוח, שלא תמיד הוא מצליח להתמודד עימם.

"אוהב, לא אוהב..." - על יחסי האהבה-שנאה של המנעולן עם מנעולים

אין ספק שללא מנעולים, למנעולן לא היתה זכות קיום. כאיש המקצוע שעיקר עיסוקו מתבסס על היכרות מעמיקה עם שלל סוגי המנעולים, לפני ומלפנים, אין ספק שהמנעולן זקוק למנעולים כמו אוויר לנשימה. מנעולים לבית, לרכב, לעסק, לכספת, לארון, לתיבת הדואר או לכל מקום אחר - הם ההצדקה לקיומו של המנעולן והם שמעניקים לו את פרנסתו. לפיכך, בוודאי ובוודאי שהמנעולן אוהב מנעולים.

מצד שני, המנעולים הם תמיד המכשול העיקרי שעומד בדרכו של כל מנעולן. כל מנעולן שנקרא לבצע פריצת מנעולים והסתבך עם מנעול עקשן במיוחד, בוודאי סינן לעבר המנעול כמה קללות עסיסיות. כי במהלך מרבית עבודתו, המנעולים עושים למנעולן "חיים קשים": הם מתקלקלים, לוכדים בתוכם מפתחות ואפילו גורמים לשבירתם. התקלות הנגרמות בהם גורמים לאנשים להילכד זמן רב בתוך רכב או דירה, לאחר למקומות ולמפגשים חשובים ולחשוש עמוקות לשלומם של אלו שנלכדו מן העבר השני.

המנעולן מהמלין - על המנעולן שכל המנעולים הולכים שבי אחריו

החידושים והפיתוחים המודרניים בתחום המנעולים הופכים כיום את עבודתו של המנעולן לקשה יותר מאי פעם. כיום ישנם אינספור מנעולים, שההתמודדות עם כל אחד מהם דורשת ידע, ניסיון ומיומנות מקצועית. הראייה הטובה ביותר לכך היא העובדה שכיום כל מנעולן נדרש לעבור הכשרה מקצועית ארוכה במסגרת קורס מנעולן כדי לעבוד במקצוע.

במסגרת קורס זה, לומד כל מנעולן לעתיד, באופן תיאורטי ומעשי כאחד, על שלל ההיבטים הכרוכים בעבודתו: פריצת מנעולים, שכפול מפתחות, תיקון והתקנת מנעולים ועוד. וכדי להגיע לרמה מקצועית גבוהה, הוא לומד להכיר את שלל המנעולים ומנגנוני הנעילה הקיימים, בדלתות לבית או לעסק, בדלתות לרכב, בכספות או בכל מקום אחר.

לצד ההכשרה המקצועית ניצב גם הניסיון המקצועי. ככל שהמנעולן צובר יותר ניסיון בשטח, הן בהתקנת מנעולים, הן בתיקונם והן בפריצה להם, כך עולה ומשתפרת יכולתו להתמודד בהצלחה עם כל אתגר שהמנעולים יכולים להציב בפניו. מנעולן שצבר ניסיון מקצועי רב ומגוון, בהתקנה, בתיקון ובפריצה למגוון רחב של מנעולים, כך הוא יוכל לבצע את עבודתו במהירות וביעילות רבה יותר.

המהירות והיעילות הם שני מרכיבים חשובים בהצלחתו המקצועית של כל מנעולן. כשאנו זקוקים לשירותיו של מנעולן, בדרך כלל מדובר במקרי חירום שבהם כל שנייה חשובה. כמו כן, כשאנו זקוקים למנעולן, אנו מצפים ממנו שיעשה את עבודתו מבלי לגרום נזק לסביבתו (לדלת, למשקופים, לקירות, לרכב, לארון וכו').

רק מנעולן מקצועי, מנוסה ומיומן יוכל להכניע כל מנעול שניצב בפניו, ולבצע את עבודתו במהירות, ביעילות ומבלי לגרום לנו לנזקים מיותרים. כי מנעולן מקצועי הוא מנעולן שכל המנעולים נופלים לרגליו, תרתי משמע.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב