דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי סקיפר - פרגנו לעצמכם שקט וכיף בים 

מאת    [ 05/12/2010 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2767 פעמים ]

אנשים רבים בארץ תרים אחר לימודים או פעילויות שונות לשעות הפנאי, כאלו אשר יעוררו מעט עניין בחיים שגרתיים מדי. בין אם אתה גבר או אישה, חייל משוחרר או פנסיונר, לימודי סקיפר עשויים להיות הפתרון המושלם עבורך כדי לתבל את שגרת החיים בפעילות שהיא לא רק בבחינת גילוי עולם חדש ומרתק, אלא גם מרגוע אמיתי לנשמה. קורס סקיפרים ניתן ללמוד במגוון בתי ספר לשייט ברחבי הארץ: דרך הים, שיא גל, סיילור ועוד. הלימודים מתקיימים בכל רחבי הארץ, בהרצליה, אשדוד,תל אביב, חיפה, אילת ועוד. לא נדרש נסיון קודם. הקורס מלמד את יסודות השטת היאכטה באופן מעמיק, ואחוזי המעבר גבוהים ביותר. במסגרתו תוכשרו להיות משיטים מקצועיים, תזכו ברשיון בינ"ל, ומכאן הדרך קצרה לחיים של הפלגות בארץ ובחו"ל, לבד, עם חברים או עם המשפחה.

למי מתאים ללמוד קורס סקיפר?

במידה ואתם חיילים משוחררים שתמיד חשתם משיכה אל הים, תוכלו לנצל את כספי הפיקדון על מנת להעניק לעצמכם מתנת שחרור נהדרת. כשמדובר על ניקוי ראש אמיתי, שחרור ושינוי אווירה - אין כמו לימודי סקיפר כדי להתחיל את האזרחות ברגל ימין. גם אם אתם סטודנטים שעומס הלימודים אינו מותיר לכם פינה של שקט וחיבור עצמי, או אנשי קריירה אשר טרדות הפרנסה מאיימות על השקט הנפשי שלכם - קורס שייט עשוי להיות הגורם המאזן בחייכם בין לימודים, עבודה והנאה.

לפרטים על קורס יאכטות מרתק ושיעור נסיון חינם וללא התחייבות

בשנים האחרונות ניתן לצפות במגמה גוברת של 2 אוכלוסיות חדשות אשר נוטות ללמוד לימודי סקיפרים: האוכלוסיה הנשית החלה להבין כי הים והשייט אינו עניין השמור בלעדית לגברים. ניתן לראות כיום יותר ויותר נשים אשר מפנקות את המשפחה או החברים בהפלגות קסומות, וכל זאת כאשר הן עומדות בבטחה ליד ההגה. בניגוד לדעות קדומות הרווחות עדיין בארץ, בכל הקשור להשטת יאכטה הנשים אינן טובות פחות מהגברים. גם אוכלוסיית הפנסיונרים החלה לאחרונה לגלות את היתרונות הרבים של קורס לימודי סקיפר למילוי שעות הפנאי הרבות, ולא נדיר כיום לראות פנסיונרים אשר משקיעים את מיטב זמנם בלימוד עקרונות השייט.

מה לומדים במסגרת הקורס? הקורס נמשך בסביבות 6 חודשים, במהלכו מושם הדגש על לימודים של חומר תיאורטי הקשור לימאות: כלי השיט השונים, מזג אוויר, מפרשים, עוגנים, מנועי הספינות ועוד, וכן - התנסות מעשית שכמובן כוללת הפלגות על כלי שיט לרכישת נסיון ויכולת להתמודדות עם הים במצבים משתנים. עם סיומם של לימודי סקיפר, במידה ועמדתם בבחינות הנדרשות, תקבלו את הרשיון הנכסף שיאפשר לכם להשיט יאכטות בזמנכם הפנוי בארץ ובחו"ל.

שיהיה לכם בהצלחה בקורס השייט.

מידע נוסף לגבי קורס סקיפרים ולימודים נוספים, באתר רבגוני לימודים  http://www.ravgony.info :כל המידע על מגוון סוגי הלימודים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב