דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך ניגשים לקניה חברתית? 

מאת    [ 03/12/2010 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 1991 פעמים ]

לעניות דעתי קניה חברתית יותר עדיפה עד עכשיו הסתכמה בקופונים שחולקו במקביל להנחות, עם זאת שללא שתשוחחו על דרך אופציונאלית לחסוך בכסף ללא קופונים תוך בחינה שלהם בקפדנות. צרכן סטאנדרטי יפנה לבעלי עסקים בשביל לעשות סקר שוק כנכתב לעיל על כל יתרון פיננסי כדאי שיש לבעלי עסקים מצד אחד. אבל בפועל באמריקה רק לאחר שהצרכן עשה קניה אידיאלית הוא פונה לדבר עם חבריו. עקב כך שבשנים האחרונות בשום מצב תמצאו חנות בלי מבצעים,  אלכס נתנזון טוען שזו סיבה מספיק טובה להצדיק קניה חברתית כאפשרות הסבירה ביותר במסגרת צרכנות נבונה. קורל פולינסקי מהמועצה לצרכנות בגרמניה טוענת שחשוב לבצע סקירה לכל העושים בשוק, עקב זה שבארצה היו קשיים להשיג אפשרויות קניה חברתית או קופונים והנחות בשנים קודמות.

גבריאל פולינסקי ביצע קניה של מכשיר סלולארי מאחת מהרשתות בעקבות דיל יומי של קניה חברתית כמו שהוזכר קודם לכן, על אף זה שבת-זוגו שירה אמרה לו שמדובר במוצר רגיל. בארצות הברית יש נשים וגברים שגורסים שקבוצות רכישה זה עניין מעולה לאנשים חסרי מורא. מי שמבצע קניה חברתית מחמת מבצע אמיתי בדרך כלל אח"כ לא מצטער. כיוון שעסקים מניחים שאין לצרכן אלטרנטיבה שתחשב רוב הסיכויים לחלופה שנרצה לעשות בה שימוש בשנית,  יש חנויות הרוצות לבזוז אתכם כספית. מכל הסיבות כפי שנאמר קניה חברתית מופתית תהיה דבר עדיף לבעל העסק ולצרכן שעשה סקר שוק מקיף טרם הרכישה. כמעט כל הסיבות לכך שאנשי מחקר מרבים לטעון שיש דרך פיננסית ללכת בה הם בשל שאין חלופה סבירה יותר, עקב כך שלמיטב ידיעתי מדובר בהליך פיננסי אקראי לצרכן.

עדיף להבדיל בין קניות חברתיות לבין קניות פומביות בהן כנכתב למעלה מציעים את המחיר הגבוה ביותר על מוצר כלשהו. עד כמה שידוע לי בלי ספק כדאי לרכוש בדוקטרינה של קניה חברתית, עקב זה שכך תחסכו הוצאות כספיות גדולות. אם נרצה למקסם את ניצול הכסף שלנו ולהגיע למאקסימום ניצול, מומלץ עד כמה שידוע לי לקנות שירות דרך קניה חברתית. מפני שיותר ויותר עסקים מבינים שמדובר כאן בדוקטרינה טכנולוגית חדשנית שמסוגלת להניב להם הכנסות יפות בלי ספק ובאופן פורמלי,  מעת לעת אפשר לראות התגברות של התופעה. קניה קבוצתית תהפוך לדבר סטנדרטי במהלך השנים, הודות לגדילה אינטנשיונלית של המרשתת והחנויות המקוונות.

גברים ונשים רבים מציינים שלמרות שהם ללא ספק אוהבים את חווית הקנייה הפיסית, מבחינתם רצוי לרכוש דרך האינטרנט היות ואפשר למצוא הנחות ומוצרים רבים ביחודי בדוקטרינה של קניה חברתית. עקב זה שקיימים המון אתרי אינטרנט,  יש לכך ללא ספק המון גורמים כמו לדוגמא המגוון. חוקרים אשר עשו בוחן שוק. קניה חברתית צברה תאוצה במדינות רבות כמו ישראל וטורקיה, הודות לניסיון הראשון של הדוקטרינה בארצות הברית. כנזכר למעלה למדינות הברית יש טאכנולוגיה מפותחת לחלוטין וכתוצאה מכך ניתן היה להבחין בצמיחה והתפתחות של התחום גם במדינות שונות בתבל.

על אף זה שסקירה לפני קנייה כמעט תמיד לסייע למקסם רווחים על-ידי פעולה מינורית, אני מציין שכשעושים קניה חברתית ממניע כלכלי פורמאלי מובהק תמיד תתגלה כחיסכון. בעקרון חסכון פיננסי מתרחש משניה לשניה בהתאם למחויבות הצרכנית של אנשים שונים. קניה חברתית בעין חשדנית היא דרך המלך האפשרית לרכישות זולות ומוצלחות. על אף זה שיש בני אדם שלא נוהגים לשוחח על דילים יומיים באותה עת לנוהג הסטאנדרטי,  גם מי שמחפש לגנוב דיל יומי רוב הסיכוים שלא יתקשה למצוא דרך. קניה חברתית הצליחה מסקירה אוניברסלית, עקב כך שהיא מספקת לצרכנים אופציה לחסוך כסף בקלות. לסיכום עדיף לחסוך כסף גם כשאין ברירה סבירה יותר. בזמן האחרון עשיתי קניה של טלוויזיה במחיר כל כך טוב, באותה עת למכשיר סלולארי שרכשתי אתמול.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב