דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוקר פרטי - בגידות 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 898   [ נצפה 2764 פעמים ]

בגידות המדריך המלא :

 

ברגע שעולה בך חשד, ולו הקטן ביותר לבגידה, הן עסקית והן רומנטית, חייך כפי שהם היו קודם לכן, לא יחזרו יותר להיות כפי שהיו, אלא להיפך. הם הופכים למעיין לרכבת הרים מטורפת שרק באמצעות ניהול נכון, הן של זה החושד בבגידה והן זה של משרד החקירות שינהל את החקירה, רכבת ההרים המטורפת תסיים את הנסיעה בהצלחה.

בגידות - צעדים ראשונים והכרחיים לאחר שעלה חשד לבגידה:


הגעת בוקר אחד למשרד של העסק הפרטי שלך שהקמת עם חברך הטוב ביותר שלימים הפך לשותף העסקי הנאמן שלך, פתחת את המייל והבחנת בסדרת התכתבויות חשודות שלאחר ניתוח קצר שמת לב כי נשארת באופן מפתיע הרחק מאחור - קמת באמצע הלילה כתוצאה משיחת טלפון חרישית שהתנהלה מאחורי דלת סגורה של אחד החדרים הסמוכים בבית שלך ולאחר שעקבת אחר הקולות המוכרים גילית כי מדובר בבת הזוג שלך שמתחבאת בחדר ומנהלת בהיחבא שיחת טלפון תמוהה -

ובכן, כל התרחישים והסימנים הללו ועוד רבים אחרים הם כל מה שאתה צריך על מנת להבין כי יש בסיס לחשד עמוק וסביר לכך שמשהו לא כשר וזדוני ביותר מתחולל בחיים שלך. ולמשהו הזה קוראים בגידות .

וברגע שזה קורה, לעיתים אפילו ממש בזמן אמת, אתה שואל את עצמך: 'ובכן, מה עליי לעשות עכשיו? למי אני פונה ואיך ?, ובכן, התשובה היא פשוטה וחד משמעית: אתה, החושד בבגידות והנבגד עצמו לא עושה יותר שום דבר אלא פונה למשרד חקירות מורשה, מקצועי ובעל ניסיון רב בביצוע חקירות של בגידות .

אתה חייב להבין שגם אם תחושת העלבון והכאב עצומים מאין כמוהם, והם אכן כאלה, אסור לך להתחפש לחוקר פרטי, לא משנה בכמה ידע אתה מחזיק ורמת הגישה שלך לחיים של השותפים שלך או בת הזוג שלך. כל צעד כזה מצידך עלול לסכן את החקירה ולהשאיר אותך ללא כלום. אתה חייב לבלוע את העלבון, להתעלם מן הכאב ולפנות למשרד חקירות במהירות האפשרית.

 

חוקר פרטי הוא הגוף המוסמך היחיד לאיסוף ראיות כבילות מבחינת בית המשפט. לעיתים גם ראיות טובות שאספת בעצמך, לא יהיו קבילות מבחינת בית המשפט ולכן לא תוכל לממש את התביעה בצורה הרצויה. בד"כ המדובר הוא בסכומי כסף גדולים ולכן עדיף שבעל מקצוע מנוסה יאסוף את הראיות כדי שאכן יהיו קבילות, חוקיות ומשמעותיות בבית המשפט.



פנית למשרד חקירות:

 

איך ניתן לדעת שמשרד מסוים יהיה זה המשרד שינהל את החקירה שלך בצורה הטובה ביותר? התשובה פשוטה. יש פרמטרים וקריטריונים ברורים לגבי רמת מקצועיות ואיכות של משרד חקירות.

 

וזה מתחיל ככה:

אל תיפגש עם כל משרד חקירות שמזמין אותך לפגישת היכרות וייעוץ. תתעניין רק במשרד חקירות שהוא מורשה ומוסמך משרד המשפטים. משרד חקירות המחזיק בכל הרישיונות הדרושים לנהל חקירה מקצועית ומיומן דיו לנהל חקירות בכלל, וחקירות בגידות בפרט.

חוץ מהמשתנה הנ"ל, של רישוי והסמכה מטעם משרד המשפטים, ישנו פרמטר שחשוב נוסף בעל רמת חשיבות דומה ואף למעלה מכך והוא : רמת החיבור האישי שלך עם משרד החקירות.

חשוב לזכור, שבענף החקירות, יותר מכל ענף אחר, החיבור אישי בין הלקוח ובין החוקר הפרטי הוא קלישאה כלל ועיקר, שכן על מנת להוביל חקירת בגידות להצלחה, חייבים לשרור בין השניים יחסים בין אישיים גבוהים,  אמון גבוהה, רגישות ואמפטיה גבוהים למצב של הלקוח. עם לא קיים בינך ובין משרד החקירות חיבור אישי ונפשי כזה, אל תהסס להיפרד ממנו ולפנות לאחר. חשוב לזכור שבשוק נמצאים אינסוף שרלטנים שיוכלו להוביל את החקירה למחוזות הפוכים לחלוטין ולנצל את הממצאים שהם העלו לטובתם האישית בלבד ולחלוטין לרעתך. כך יכול להיווצר מצב שאתה ניזוק משני הצדדים – גם לא חשפת את האמת וגם נשארת ללא כלום. בגידות הן לא משחקים לשרלטנים, אלא למומחים.

אז לאחר שמצאת משרד חקירות, כזה שאתה סומך עליו, אתה ומנהל החקירה צריכים להחליט מהם יעדי החקירה ומה אתה מעוניין להשיג באמצעותה – כל זאת בזמן שאתם שומרים על דיסקרטיות וחשאיות מרבית. אם אתה מעוניין להיפרד מן השותף העסקי שלך, אתה זקוק לחקירה עסקית הכוללת שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם הכולל מצלמות נסתרות זעירות, רשמי קול, מכשירי ציטוט ועוד. כל זאת על מנת להתחקות אחר כל הצעדים של השותף העסקי שלכם בתוך החברה שלכם ואחר קשרי העבודה שלו עם ספקים, לקוחות, עובדים מדרגים שונים וכמובן אנשים חיצוניים בעלי פוטנציאל עסקי עמם הוא נמצא בקשרים מסוגים שונים.

ואם אתה מעוניין להיפרד מבת הזוג שלך, בה אתה חושד בקשר רומנטי עם מאהב, אתה זקוק לחקירה עדינה ודיסקרטית עוד יותר, וזאת על מנת שהממצאים שיעלו בחקירה יהיו כה חותכים שיאששו כל חשד שלך לבגידה ויוחזקו אצלך כקלף מיקוח רציני, הן בזמן מסירת ההודעה אודות חשיפת הבגידה שלה בה והן ובזמן כל תהליך הגירושים וחלוקת הרכוש המשותף שלכם אצל עורכי הדין והמוסד לרבנות.

כעת, לאחר שקראת את כל המידע הכתוב לעיל, אתה בטח מבין שחקירת בגידות היא עסק למקצוענים בלבד. ורק בגלל זה אתה חייב לעצמך את משרד החקירות הטוב ביותר שינהל בשבילך חקירה שכזו. לכן, אל תהסס ליצור קשר בזה הרגע עם מציאות חקירות פרטיות, משרד החקירות שלך לחקירת בגידות שילך איתך כל הדרך עד להשגת התוצאה שאתה כל כך רוצה להשיג.

מרקוס סיפוקובס - חוקר פרטי מומחה חקירות פרטיות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב