דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב גינות באלמנטים עתיקים 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 572   [ נצפה 3357 פעמים ]

נהוג לחשוב שהדבר החשוב ביותר בגינה הם הצמחים, אך כאשר ניגשים לתכנון הגינה כדאי לקחת בחשבון גם את המרכיבים הדוממים. שילוב נכון של אלמנטים דקורטיביים בגינתכם יהפוך אותה לחלל נעים ומעוצב ובו פינות קסומות לכל מטרה.

מרכיבים דוממים אלו הם לדוגמא סוכת הצל - הגזיבו. פריט זה בהיותו עשוי ברזל בקווים מינימליסטיים משתלב להפליא בסביבת צמחיה עשירה במטפסים פורחים. בתוכו אפשר למקם פינת ישיבה מרהיטים עתיקים - שולחן קפה לגינה וספסל עתיק, או שולחן אבירים מעץ מלא לארוחות, ואף לערוך סביבו אירועים משפחתיים שונים.

אפשרות יפה נוספת לסוכת – צל, היא לבנות פרגולה מעמודים עתיקים, עשויים מעץ טיק או מסותתים מאבן. 
עוד פריט שאי אפשר בלעדיו הוא הספסל העתיק, אשר יהווה מרכז תוסס בחיי המשפחה כאשר ימוקם בפינה המתאימה בגינה, בקרבה לעצים מצלים.

חפצים  ורהיטים עתיקים עשויים עץ ואבן יוסיפו לכל משטח ופינה אווירה  של זמנים יפים - הכוונה היא לשלב אבנים עתיקות מגולפות במשטחים יצוקים שונים, להניחם ליד עציצים פורחים וכמו כן לשלב בגינה כלים חקלאיים עתיקים - כמריצות, דליים וחביות העשויים מעצים ישנים.

וכמובן - אף גינה לא תהיה שלמה וגמורה ללא פכפוך של מים זורמים. מזרקות בגינה באות בכל צורה וגודל - אבן שיש וברזל, מזרקות עתיקות ומזרקות עכשוויות - ויש לבוחרן לפי המקום בגינתכם - אם יש פיסת אדמה פנויה כדאי לחפור ברכת נוי ולמקם בה מזרקה ואם אין מקום - ניתן גם לחבר מזרקה לקיר או להעמיד על משטח מרוצף. בכל מקרה נקבל את הקול המרגיע ביותר של מים נשפכים ומפכפכים! בכלי או בברכה שבו תמוקם המזרקה ניתן כמובן לשתול צמחי מים ואף לגדל דגי נוי.

חותם מיוחד של קסם ועניין יוסיפו פסלים בעיצוב קלאסי – רומנטי שיעניקו נופך אגדתי לגינתכם, וכמובן כדים מעניינם ויוצאי דופן לצמחים ועציצים.

כאשר נסתיימו עבודות התשתית בגינה, מגיע הזמן לחשוב על הרהיטים המיוחדים אותם תמקמו בגינה ובהם תשבו עם משפחתכם, תארחו ותעבירו שעות רבות של נחת. באופן כללי אין היצע רחב ומגוון של רהיטי גינה מעניינים בחנויות אך שווה מאוד להתאמץ ולחפש שכן כך תימנעו מרהיטים מצויים אותם תראו בכל גינה ומרפסת בה תבקרו. גם בתחום זה ניתן להמליץ בלב שלם על רהיטים עתיקים. כמובן לא כל הרהיטים העתיקים מתאימים לעמוד בתנאי חוץ-חלקם עדינים מדי ולא יחזיקו מעמד, אך יש רהיטים עתיקים רבים שהם רהיטים מעץ מלא העשויים מעצים חזקים אשר, בטיפול קל בלבד ימשיכו להראות מצוין בכל מזג אוויר. רהיטים עתיקים העשויים עץ טיק מתאימים מאוד לכך, ושולחן אוכל, שולחן קפה, כיסאות וספסלים עתיקים, העשויים מעץ זה יתרמו ויוסיפו עניין וייחוד לגינה ולמרפסת.

חוץ מרהיטים עתיקים מעץ מלא, יש כעת היצע מרהיב של רהיטים מעוצבים מעצים ממוחזרים ואפילו מעצים שנלקחו מסירות עתיקות! מחומר גלם יפהפה זה, אשר צבעו בהיר כצבע החול ומרקמו עמיד במיוחד - מכינים רהיטים מעוצבים המתאימים מאוד להעמדה בגינה-שולחנות קפה לגינה בגדלים שונים.

היכן נמצא את אותם רהיטים מעץ מלא, עתיקים  ומיוחדים?

הרבה פריטי עיצוב קסומים ורהיטים עתיקים מגיעים מאסיה – אוצר בלום של אבנים, משרביות, פסלים ומזרקות העשויים אבן, שיש וברזל, וכמו כן רהיטים עתיקים לגינה כמו ספסלים, שולחנות אבירים ושולחנות קפה מעץ, העשויים עצים חזקים ויפים כעץ הטיק והבוקיצה – עצים המסוגלים לעמוד בתנאים קיצוניים של חום ורטיבות.

פריטי-גינה ורהיטים עתיקים אלו תמצאו בחנויות קונספט מתמחות ושם תוכלו לראות מבחר מגוון ונאה של ספסלים מעץ מלא, שולחנות קפה לגינה ושולחנות אוכל מעץ מלא ואף לקבל ייעוץ לבחירת הרהיטים המעוצבים והפריטים המיוחדים המתאימים לאופי ולגודל של גינתכם. וכך, עם קצת עזרה מקצועית ודמיון יצירתי –גינתכם הביתית תשלב יופי, שלווה ונוחות ותהפוך למוקד של חיי משפחה ואירוח.

 

 

 

 



מרקופולו | marcopolo
הצטרפו אלינו לפייסבוק - https://www.facebook.com/marcopolo.design




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב