דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליות - מרכבת האלים 

מאת    [ 26/11/2010 ]

מילים במאמר: 548   [ נצפה 2895 פעמים ]

למה אני רוכב על אופניים חשמליות?

מדובר על כלי תחבורה חדיש בעל טכנולוגייה פשוטה, למרות שמחירו לעיתים לא כל כך נמוך. יש לעשות בדק שוק ומבדק מקיף למבחר דגמים, עקב כך שישנם גם מותגים גדולים בשוק. כנכתב לעיל אופניים חשמליות מסוגלות לעלות עליות ובלי ספק לנסוע זמן רב במישור, מאחר שהבטריה והמנוע שלהם חזקים. בדובאי, ברוסיה ובאנגליה, אופניים חשמליים בהחלט נפוצים אצל נערים ומבוגרים כאחד. רצוי לפי מיטב הבנתי לזכור לשים מגנים, במידה ואין לכם נסיון רב ברכיבה. אופניים כאלו מגיעים במבחר גדלים של גלגלים ומגוון צבעים, עקב כך שהחברות מנסות להתאים את הכלי לרוב הצרכנים. ישנם גם דגמים של אופניים מתקפלות שמתאימות לסחיבה או בכדי להתנייע בין רכבות.

מכשול פעוטה שנוצרה לרוכבי אופניים חשמליות בשנים האחרונות מצויה בתשתיות הכבישים שכדאי לתקן בזריזות, בנגוד לתשתיות בשוויץ למשל שנחשבת לתשתית הכי סבירה. עקב זה שבאופן מעשי קשה לנוע בתחבורה ירוקה פעם,  מומחים לשיטות אחרות בתקופה האחרונה מציינים שכדי לסלול כביש מעולה לרכיבת אופניים חשמליות פורמאלית עדיף להשיא את חומרי הגלם. ללא שום ספק בתקופה שלנו יש לתחבורה ירוקה חשיבות לפי בוחן שוק שעשו כיום.

עקב כך שייצור ביוון נמצא בעליה קטנה בעקרון,  אופניים חשמליות שמייבאים ברכש מידה בין-לאומי בלי מודעות פיננסית לייבוא נורמלי במרבית המקרים נכשלים. לדעתי אסור לבצע קניית אופניים בסלולארי במסירת פרטי אשראי. בהחלט שעדיף לשקול היזדמנות של נסיעת מבחן  באופן רגיל על אופניים חשמליות, בניגוד לנסיעות מבחן באותה עת שעושים על קורקינט חשמלי ככל הנראה.

תחילת טרנד התחבורה החשמלית בסין.

אין גורם אחד מדוע אופניים חשמליות אינן דבר יעיל. כיוון שהוא אקונומי ומהיר,  המון נשים וגברים נוסעים על כלי רכב חשמלי זה. קריטי לקחת בחשבון קנייה של אופניים חשמליות במקום רכב, בכדי לבוא לעבודה או ללימודים. בזמן האחרון הטרנד הבינלאומי הוא ללא שום ספק צריכה ירוקה וכן נסיעה בכלי רכב ירוקים. אביטל ודנית מספרות על החוויה שלהן בנסיעה באופניים חשמליות ואפשר להבין שמדובר בכלי זול ונוח כל כך. יש להיזהר בנסיעה, אפילו שאין צורך ברשיון נהיגה. קיימים הרבה דגמים של אופניים חשמליים ועדיף לעשות בוחן שוק ולבדוק איזה דגם מתאים לכם ולמטרות שלכם.

עקב זה שרוכבים מנסים לשוחח ביניהם וברוב המקרים הם מבוססים מבדיקה כספית, לפי דעתי רכישה של אופניים חשמליות באמצעות כרטיס אשראי היא הדרך הנכונה כפי שנכתב קודם. אלטרנטיבה לסוללת ליתיום מופתית באותו זמן היא לנוע עם סוללת עופרת, באנטגוניזם למחיר הכספי הנמוך של אופניים חשמליות עם סוללת עופרת אפשרית המורכבת באופן סטנדרטי.

כבישי שטח מותאמים לאופניים חשמליות.

לאחר שפעם נוספת התאכזבתי מאופציה יותר טובה של אופניים מתקפלים,  מעשית אני מנסה להגיד שעקרון רכיבה חסר תקדים עבור גברים ונשים שרוכשים אופניים חשמליות הוא לוודא בביקורתיות את הסוללה. ללא ספק מדקה לדקה שוק האופניים הופך להיות שוק רנדומלי ללא הליך מסודר. עם הזמן עוזי אלטרמן התחיל לטעון שהוא אוהב אופניים חשמליים ללא שום ספק.

היות והמנוע או הבטריה מסוגלים להיפגע ברכיבה על שטח סלעי, כנזכר למעלה אופניים חשמליות אינן מתאימות לכל סוג של שטח. כדאי לרכוש בטריה מסוג ליתיום, בכדי לנצל על הצד הכי טוב את הזמן המרבי לרכיבה. המון בני אדם בתקופה האחרונה ביקום רוכבים באופניים חשמליות הן בערים עם כבישים או מדרכות והן בשטחים קצת יותר בעיתיים. לעניות דעתי עדיף מדי בשנים קודמות לוודא את האוויר בצמיגים ואם הצטברה חלודה, בכדי לא להיפגע בעתיד. הפתרון המיטבי לבני אדם שאין להם המון כסף להסיר על רכב אך צריך להם לבוא לעבודה שלא בדרך רגלית עם זאת ש חסכונית להפליא, הוא ללא ספק אופניים חשמליים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב