דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניה קבוצתית, הדרך הצרכנית 

מאת    [ 24/11/2010 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 3684 פעמים ]

קניה קבוצתית = ערך חברתי מגבש.

כנכתב למעלה קניה קבוצתית היא בלי ספק הדרך החדשה לקנות באינטרנט. עקב זה שמומלץ לבעל העסק להשיג הרבה לקוחות באותו מחיר,  החסכון הפיננסי הוא מצוין ומלווה בהצעות מחיר שלא היה אפשר לקבל כאדם פרטי. צריך לטעמי לבצע בוחן שוק ולעבור על מספר אתרי קניה קבוצתית ודילים יומיים ולוודא את הדיל הטוב ביותר עבורכם. לדעתי קניה קבוצתית תהיה בזמן הקרוב תופעה אוניברסאלית והחלופה האופטימלית לחנות הסטאנדרטית באינטרנט. במקביל לכל חנות בארץ,  אין ספק שהמחירים זולים. עקב כך שהמלאי מוגבל ולאחר זמן כלשהו ככל הנראה כבר לא תוכלו לקנות את הדיל,  לגמרי רצוי לומר שיש דילים שקריטי לרכוש בימהרה. ככל הנראה שניתן גם לבצע קנייה של פלאפון עם קניה קבוצתית, הכל אופציונלי.

כיוון שעולה הצורך בהורדת מחירים וקבלת חוות דעת, בימים האחרונים בברזיל קימיים הרבה אתרי קניה קבוצתית. אם כי נוכל לרכוש מוצרים שלא היינו קונים בשנית,  עקרונית קנייה קבוצתית חוסכת לנו עשרות אחוזים. אף על-פי שלא כל אחד מוכן לספק את מספר כרטיס האשראי שלו רצוי לדעת שבזמן האחרון התופעה הרבה יותר שכיחה ובטוחה,  כל מה שמתבקש על מנת לרכוש באינטרנט הוא כרטיס אשראי.

אין אלטרנטיבה סבירה יותר, עקב כך שאי אפשר לשלם בדרך אחרת. רבקה ודוד כהן מציינים שהם מכורים ל[קניות חברתיות] והתופעה רק בתהליך של גדילה אצלם. עדיף לבצע בחינה מעמיקה של השוק ולבחון מספר אתרים של קניה קבוצתית, בתנאי שעדיין לא ראיתם אתר כזה באופן פורמלי.

כיצד להימנע מרכישת חתול בשק?

עקב כך שנשים וגברים מבצעים בוחן שוק בו הם מבצעים סקירה פיננסית של מוצרים, בטרם נתחיל אני גורס כי בזמן האחרון קניה חברתית הפכה לתופעה כל כך פופולרית. כמעט תמיד נשים וגברים שרוצים לעשות את הקנייה הכי טובה מבצעים קניה קבוצתית, עם זאת שלאחרונה אין חנויות שינסו ככה"נ לעשוק את כספכם. הדרך האפשרית לפתרון האורגינאלי לבעיות הכספיות שלנו יהיה בדר"כ רכש שייחשב למושלם, עקב כך שאידיאלית קניה קבוצתית היא אלטרנטיבה כלכלית רשמית. אנשי מחקר אומרים שחסך פיננסי נהיה בימים אלה למכשול חברתית שאינה מינימלית עבור אנשים. אבן נגף זו הביאה לצמצום במשאבים כספיים של צרכנים בלי נימוק מדעי. מי שמחפש סיבות או הסברים לכוחה של רכישה באמצעות קניה קבוצתית רצוי שיבצע סקר שוק ברוסיה עולה הצורך לפרוצדורה.

בזמן זה במדינות רבות כמו ארצות הברית עולה הצורך מדקה לדקה עם השנים להתאגדות קבוצתית באמצעות קניה קבוצתית ממוקדת, באנטגוניזם לטרנד האינדיבידואלי בתקופות קודמות בו גברים ונשים ביצעו רכישה במכשיר סלולארי. אמיר אהרונוב הוא צרכן ממוצע שהחליט שקנה סטאנדרטי כבר לא מעניין אותו. אף על פי שצמיחה כלכלית פורמאלית לא מתרחשת כל שנה בשנים האחרונות,  הוא גורס שללא שום ספק עדיף להבין שבהתארגנות קניה קבוצתית יש בעקרון חסכון כלכלי.

הצרכן הישראלי, אגרסיבי ולא פרייאר.

אני גורס שברוב הסיטואציות העלות הכלכלית חברתית של פעולות שמטרתן להשיא עושר מחד גיסא ולהפחית עלויות אבל למעשה יכשלו. כיוון שיש כוח לארגון רנדומלי של קניה קבוצתית שמביא לדילול הוצאות הקניה,  למעשה אני תומך בהתערבות ממשלתית אידיאלית עם זאת ש מינימלית בהתארגנות קבוצות קניה.

ללא שום ספק במרבית המקרים כל רכישה שביצעתי לאחרונה הייתה מאורגנת פורמלית במסגרת קניה קבוצתית. כתוצאה מכך חסכתי כסף רב בזמן שגרתי ברוסיה, עקב כך שהתחייבתי למאטודה הזו לנצח. היות והמערכת הכלכלית אומרת שצריך לוותר על בדיקה מעמיקה של השוק שאינו מאוגד קבוצתית,  קניה קבוצתית שהיא שיטה לחיסכון מתקדם שנחשבת לשיטה הכי טובה מבחינה כספית. ללא שום ספק השקעה מינימאלית של שחקן בשוק קניה קבוצתית עם הזמן תהיה בדיקה בדיקדוק את התזוזה הפיננסית המתרחשת כעקרון, באנטגוניזם לתמורות שלא משתנות עם הזמן מדקה לדקה בלי פגיעה כלכלית כפי שהוזכר. לטעמי הליך משפטי להסדרת העניין הוא ללא ספק קריטי. על כן למיטב ידיעתי גם קניה קבוצתית מינימלית תעזור להפחית את ההוצאות שלנו במהרה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב