דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסלולי משכנתא 

מאת    [ 23/11/2010 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2376 פעמים ]

אחת הסוגיות המדוברות ביותר, בייחוד בימים אלה, היא בעיית הנדל"ן הגורפת במדינת ישראל. מחירי הנדל"ן הולכים ומאמירים והציבור מוצא את עצמו מול בעיה לא קלה של מציאת פתרונות מגורים. שכירות היא ללא ספק פתרון נקודתי שיכול להיות יעיל למדי, אך ללא ספק מדובר על פתרון זמני, אשר אינו יעיל כל כך מבחינה כלכלית, ואינו מבטיח קביעות, קבלת בעלות על הנכס בעתיד או שום בטחון אחר. בייחוד כשמדובר על משפחות עם ילדים, לבטחון דיור יש חשיבות גבוהה שכן, ילדים זקוקים ליציבות ולבסיס קבוע לצורך התפתחות ראויה.

מעבר לעובדה שתשלומים בגין שכר דירה גבוהים בפני עצמם, הרי שההוצאות בגין שכר הדירה אינן מועברות לצבירה בכדי שבסופו של דבר יוכל הנכס לעבור לבעלות הדייר,  כי אם הוצאות אלה "נזרקות לאוויר", כאשר בסיום חוזה השכירות הדייר מוצא עצמו ללא ההון וללא הנכס. פתרון זה יכול בכל זאת להיות יעיל עבור אנשים צעירים ורווקים, אך כאשר מדובר על זוגות בתחילת חייהם, משפחות ואנשים בגילאי שלושים ומעלה, הרי שאלה מוצאים עצמם ללא ספק בבעיה.

משכנתא היא למעשה הפתרון היחיד שיכול להיות יעיל עבור אנשים שמעוניינים לרכוש לעצמם נכס בו יוכלו להתגורר, להקים משפחה ולהבטיח לעצמם קורת גג.

מתוך מודעות לבעיית הנדל"ן והעלויות הגבוהות בארץ, הבנקים מחפשים ללא הרף פתרונות יעילים, נוחים וזמינים ללקוחותיהם, על מנת לאפשר לאוכלוסיה הצעירה להתחיל את חייה בכבוד.

משכנתא היא אחת האפשרויות היחידות שעומדות בפני מרבית האוכלוסייה כיום לרכישה של דירה או בית מגורים. מדובר על הלוואה לטווח ארוך, אשר ניתנת כנגד הצגת כח או יכולות החזר לצד השקעה של סכום ראשוני.

נטילת משכנתא

על הלווה לרכוש פוליסת ביטוח משכנתא אשר באה להבטיח את יכולת ההחזר שלו, כמו גם לספק ביטוח עבור הנכס עצמו מפני נזקים שונים אשר עלולים להיווצר בעתיד.

בעת נטילת משכנתאות עדיף, הן מבחינת הבנק, וכמובן מבחינת הלווה עצמו, לרשום את ההלוואה עבור שני בני הזוג, כך גם את פוליסת הביטוח. מומלץ להגיע אל הבנק מוכנים, לאחר שנעשו כל ההכנות הנדרשות, לרבות בדיקת הנכס הרצוי, העלות שלו, גובה השכר של שני בני הזוג ועוד.

בבנק עצמו תוכלו לקבל את כל הייעוץ והמידע לו תזדקקו על מנת לקבל החלטה מושכלת ונבונה לגבי העתיד שלכם. במסגרת הייעוץ, תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכם אודות הריביות עבור המשכנתא, פרק הזמן עליו תוכלו לפרוס את המכשנתא שלכם, הצעות עבור פוליסות ביטוח שונות אותן תוכלו לרכוש עבור המשכנתא ועוד.

במסגרת הייעוץ תוכלו להיערך כראוי לקראת נטילת המשכנתא, הן מבחינת הכח הכלכלי שלכם, מבחינת תחזית עתידית ופרק הזמן עליו תפרסו את המשכנתא ועוד.

למידע נוסף: מחזור משכנתא

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב