דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מותג מעצב האופנה -ENRICO COVERI 

מאת    [ 23/11/2010 ]

מילים במאמר: 347   [ נצפה 3665 פעמים ]

ראשית מדובר במעצב-על תוסס, שהתייחד ביצירותיו בעולם האופנה, בצירוף צבעים,בהירים עזים וכרומטיים. המעצב יצר סיפור פנטזיה תוסס דרך ההדפסים בדגמיו. תוך יצירת תחושת הנאה מושלמת. מדובר בקו המדגיש חיוניות באופנה זהו קו המדגיש את הצרכים באופנה. אלו היו הדברים העיקריים,שביטאו את עיצוביו של  ENRICO COVERI, המעצב האיטלקי המפורסם.

כבר בשנת 1973 הוא מפציע בשמי האופנה של מילאנו, ותצוגות אופנה של דגמיו, פשוט שורפות את המסלול. זו הייתה הופעת בכורה, שייצגה היטב את הפוטנציאל והטעם הייחודי שבעיצוביו, מיטב הטעם, תוצרת איטליה.

שלוש שנים לאחר מכן, הוא כבר מגיע לפריז, לצורכי הצגת הקולקציה שלו. הקהל אוהב אותו, וההצלחה מיידית. כל מעצבי דעת הקהל, תמימי דעים באשר לגאונותו וייחודו. הקולקציה המוצגת זוכה למחיאות כפיים. מיד לאחר הצגת הקולקציה הנשית, הוא מציג גם קולקציה גברית מקבילה. הוא הופך למלך המנצנצים- שכה מאפיינית את סגנונו. הוא משוה למעצב- העל שנאל בגאוניותו.

השלב הבא, הוא הקמת בית אופנה משלו, הנושא את שמו. זה קורה ב- 1981. בשלב זה מתרחב הקו העיצובי, לקולקציה רחבה המכילה גדי נשים, גברים וילדים ואפילו מכנסי ג'ינס שנכנסים לקטגוריית העיצוב שלו. ואת הקו הה משלים ליין של מוצרי קוסמטיקה, מבית היוצר שלו. מפותחים בשמים, בעלי אותו הגיון עיצובי- הפיאטיים.

המשך הפעילות הייה בוונציה. כמה שנים לאחר מכן ב- 1985 הוא מעצב קו צעיר ומיוחד. וב- 1987 הוא זוכה לקבל בפריז מדליה על עיצוביו. בהמשך מגיעים גם פרסים רבים באיטליה ובעולם, על תרומתו וייחודו לעולם האופנה. הוא זוכה בפרסים אלו,טרם מלאו לו 35.

ב-1990 הולך המעצב הצעיר לעולמו והוא בן 38 בלבד. אחותו ששימשה עד אז כמנכ"ל בית האופנה שלו, לוקחת את מושכות הניהול לידיה ומצליחה להמשיך את המפעל הזה ולשמרו בהצלחה.

שש שנים לאחר מכן ב- 1996, בנה של אותה סילבנה, אחותו, הופך למנהל הקריאטיבי של המותג קווארי. הוא מוכשר ביותר ויצירותיו עושות הופעת בכורה על המסלול. הוא בהחלט מוכיח שיש לו את זה פרצ'סקו קווארי. הוא מבטא כשרון וגישה נכונה וממשיך את הקו, של תשוקה לצבע, ולרעננות, שכה אפיינו את המותג עד אז. בית האופנה ממשיך להתקיים ולפרוח.

לאות הוקרה לפועלו של מעצב -על זה, נקרא רחוב על שמו, פלאצה אנריקו קווארי בפראטו.עד היום המותג, חי, בועט ונושם ומאופיין כתמיד בצבעוניות עירנית, תוססת וייחודית. אי אפשר לפספס את קולקציית המותג של ENRICO COVERI.

אסתי כותבת מאמרים  ועוסקת  גם בכתיבה יצירתית. בעברה עבדה בעיתונות הכתובה ועסקה גם בכתבות תדמית בעיקר בתחום Brand licensing




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב