דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים - חנות וירטואלית - איך נצליח באינטרנט? 

מאת    [ 20/11/2010 ]

מילים במאמר: 553   [ נצפה 2326 פעמים ]


בניית אתרים, חנות וירטואלית כאשר כל מטרתם היא למכור מוצרים מצריך ידע רב בנושא, כך שאחוז ההמרה שלנו יהיה גבוה ככל שניתן. לכן לפני שאנו ניגשים לבנות לנו חנות וירטואלית שתכבוש את האינטרנט כדאי לערוך מחקר קטן לפני שנבחר חברת בניית אתרים.

לאחרונה חלה התפתחות גדולה בתחום האינטרנט בכלל ובתחום מסחר אלקטרוני בפרט. ניתן לומר כי כיום כבר כל חברה או עסק פונים, בנוסף להכנסה הקבועה שלו, לתחום האינטרנט על מנת למשוך עוד לקוחות פוטנציאלים חדשים ולהגדיל את קהל הלקוחות שלנו. בעקבות התפתחות זו חלה עליה בדרישה לבניית אתרי מסחר אלקטרוני, ובניהם חנויות וירטואליות.
ידוע שכל עסק פונה לקהל יעד שונה וממוקד, לכן חברת בניית אתרים צריכה לחקור את קהל היעד לעסק הספציפי ולכוון את עיצובה של חנות וירטואלית כך שיתאים למשוך את אותו קהל יעד, לדוגמא, בניית אתר למכירת צעצועים לילדים יהיה מעוצב בשלל צבעים ואיורים שונים על מנת למשוך את עיני הילד וההורה לעומת חנות וירטואלית למכירת הלבשה תחתונה שתעוצב בצבעים חמים יותר ומושכים יותר.

בניית אתרים העוסקים במכירות צריכים לקיים מספר חוקי יסוד על מנת לגרום לעליית המכירות דרך האתר.
החוק הראשון הוא נוחות, עניין חשוב ביותר שהאתר יהיה נוח ומובן לגולשים שלנו. לדוגמא חוק ה3 קליקים, חוק זה אומר כי הלקוח צריך למצוא את מבוקשו מרגע הכניסה לאתר תוך 3 קליקים על העכבר, אחרת הוא נאבד באתר וכך אנו מאבדים לקוח פוטנציאלי, שכנראה יעזוב את האתר שלנו לטובת המתחרים.
החוק השני, מיתוג, בניית אתרים באינטרנט זהו תחום עמוס ביותר, יש באינטרנט אלפי אתרים בכל סוג ובכל נושא שנבחר, לכן יש צורך ליצור שוני בין האתר שלנו לבין המתחרים. מיתוג העסק הוא תהליך שדורש זמן ומשאבים, כמו הקמת קמפני פירסום להחדרת העסק לתודעת הציבור והלקוחות.
החוק האחרון הוא יחס ההמרה, בתהליך בניית אתרים העוסקים במכירה הוא יחס ההמרה, לעיתים ניתן לראות כי המון גולשים מבקרים באתר שלנו אך רק חלק קטן מאוד מהם מבצע רכישה, במצב זה יש לבצע ניתוחים סטטיסטיים ולהתאים את האתר בכדי שיחס ההמרה באתר שלנו יעלה, בניית מערכת סטטיסטית לאתר שתיצור לנו גרפים על התנהגות הגולשים היא תוספת חובה לאתר מכירות או חנות וירטואלית. אך ניתן להעלות את יחס ההמרה? לעיתים על ידי שינוי כפתור הקנייה באתר או שינוי מיקומו, שינוי דבר בעיצוב או אפילו התוכן המופיע באתר לא כתוב בצורה משכנעת מספיק.
כתיבת תוכן מקורי באתרי מכירות תתרום רבות להתעניינותו של מבקר האתר אודות העסק, פועלו ומוצריו השונים, ותגרום למבקרים באתר שלנו להישאר זמן רב יותר. כמו כן, בניית אתרים בסגנון זה מכילים אפשרויות מערכות ניהול שונות בעבור בעל האתר.

חשוב לציין כי יש צורך לבדוק את מערכת ניהול החנות שלנו גם במקרה ויש לכם ידע טכני וגם אם לא, מערכת הניהול חייבת להיות ידידותית ונוחה לתיפעול האתר, החל מהוספת תוכן איכותי דרך שינוי, הוספה או הסרה של מוצרים ועד למתן דוחות סטטיסטיים על החנות.
לעיתים קרובות הסיבה לכישלון חנות וירטואלית מסויימת היא מערכת ניהול מסורבלת אשר גורמת למנהל האתר להתייאש ולגרום בעצם לנפילת החנות.

PGN בניית אתרים מספקת שירותי בניית חנות וירטואלית לפי התאמת אישית של הלקוח, חיבור לסליקה עם כלל כרטיסי אשראי, חיוב דרך PayPal ואף שילוב טלפוניה וSMS באתר. כל זאת על מנת לאפשר ללקוח לבחור את הדרך הנוחה ביותר לבצע את הרכישה וכך להעלות את אחוז ההמרה באתר.
אנו בPGN נבחן, נייעץ, נעצב, נבנה ואתם תהנו ותנהלו חנות וירטואלית למופת, צרו קשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - בניית חנות וירטואלית.

pgn בנייה וקידום אתרים, מיתוג בפייסבוק - בניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב