דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על בתים משותפים וניקיון 

מאת    [ 15/11/2010 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 1735 פעמים ]

 

אנשים רבים טועים לחשוב שערך הדירה שלהם מושפע אך ורק מהאופן שבו דירתם נראית, מרמת התחזוקה שלה, הליקויים שיש בה וכדומה. אנשים אלו יגלו במוקדם או במאוחר שישנם פרמטרים חשובים נוספים המשפיעים על ערך הדירה שלהם, אשר לא קשורים באופן ספציפי לדירתם. אחד הפרמטרים הללו הוא רמת התחזוקה והניקיון של הבניין שבו הם גרים.

ניקיון בניין המגורים - להבטחת ערך הדירה שלכם

כשקונים או שוכרים פוטנציאליים מחפשים דירה הם בוחנים מכלול של פרמטרים מלבד הדירה עצמה. אחד הפרמטרים החשובים הוא רמת ניקיון והתחזוקה של בניין המגורים בו נמצאת הדירה. מעטים הם האנשים שיסכימו להתגורר בדירה, יפה ומרווחת ככל שתהיה, הנמצאת בבניין מוזנח ומלוכלך, בו האשפה וההזנחה ניכרים בכל עבר, חדר המדרגות מצחין, המעלית מטונפת והכניסה לבניין לא אסתטית בעליל. לכן, זהו האינטרס של כל דייר בבניין מגורים להבטיח ולשמור על ניקיון החללים המשותפים והציבוריים בבניין. בדיוק לשם כך חשוב להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון.

כיום צורכי הניקיון של בנייני מגורים השתנו לבל היכר. הבניינים כיום הם גבוהים יותר וכוללים אזורים משותפים רבים יותר שזקוקים לניקיון: מעלית אחת או יותר, חדרי מדרגות, לובי, חדרי אופניים, משרד הוועד, חדר כביסה, חדר פחי האשפה, חדר כושר וכדומה. רק חברת ניקיון תוכל להבטיח ניקיון מקצועי של כל החללים הללו באופן שוטף.

חברת ניקיון מקצועית תעניק לכם בדיוק את שירותי הניקיון הדרושים לכם. בהתאם לצורכיכם הייחודיים, חברת הניקיון תגיע אליכם פעם - פעמיים בשבוע או יותר. חברת הניקיון תעמיד לרשותכם עובדי ניקיון מנוסים ומיומנים, כמו גם את כל הציוד וחומרי הניקיון הדרושים. במידת הצורך, חברת הניקיון אף תבצע עבודות ניקיון תקופתיות, כמו פוליש. כל אלו יבטיחו שמירה על חזות נקייה ואסתטית של הבניין שלכם לאורך זמן, ימנעו בלאי והזנחה של הבניין וכפועל יוצא יבטיחו את ערך הדירות שלכם. לכשתרצו למכור או להשכיר את דירתכם, תגלו כי הבחירה בשירותיה של חברת ניקיון היתה אחת ההחלטות החשובות ביותר שקיבלתם.

ניקיון בניין המגורים - לאיכות חיים במגורים משותפים

להקפדה על ניקיון שוטף בבניין המגורים שלכם יש חשיבות לא רק בטווח הזמן הרחוק, אלא גם בטווח המיידי. אף אחד לא נהנה לחזור מדי ערב לבניין מגורים מצחין ומטונף. אף אחד גם לא היה רוצה להיתקל במקקים או בעכברים שמגיעים כתוצאה מהיעדר ניקיון, ואף אחד גם לא היה מוכן שילדיו ישחקו ויבלו את שעות אחר הצהריים בלובי או בחצר של בניין מטונף. גם בשל כך חשוב מאוד להשתמש בשירותיה של חברת ניקיון באופן קבוע.

שימוש בשירותיה של חברת ניקיון מבטיח לכם בניין מגורים נקי בכל עת. כשאתם מתקשרים עם חברת ניקיון ועורכים עימה חוזה עבודה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שכל שבוע (ולעיתים אף פעמיים בשבוע או יותר) ינקו את הבניין שלכם באופן יסודי. רק עם חברת ניקיון מקצועית אתם יכולים ליהנות מאיכות חיים לא רק בדירתכם הפרטית, אלא גם בחללים המשותפים שבבניין המגורים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב