דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חששות מבחינת הפסיכומטרי 

מאת    [ 10/11/2010 ]

מילים במאמר: 584   [ נצפה 2267 פעמים ]

מה הסיבות שאנשים חוששים מלימודי פסיכומטרי?

בשנים קודמות מרוקו הייתה המובילה בתוצאות של כל סקר שוק שעשו על קורס פסיכומטרי בתוך המדינה, עקב כך שבעבר הושקעו פורמלית משאבי חינוך רבים כדי לתת לילדים היזדמנות להצליח באופן מעשי. למרות שבעקבות ברירה ממשלתית ללימודי פסיכומטרי במעבר אוניברסלי יש כפי שנראה לי עקרון ראנדומלי של הצלחה,  לבעלי מכשול כלכלית - קורס פסיכומטרי הוא בהחלט עניין לא סטאנדרטי בהגדרה. היות ורוב הנבחנים שתרגלו עם מדריכי קורס פסיכומטרי שיטה אחת גרידא נכשלו במהרה,  גבריאלה נתנזון אומרת שאסור ללמוד על פי שיטה אחת גרידא גם אם היא נחשבת הטובה ביותר בימים האחרונים. כאשר דיברנו במכשיר נייד על הזדמנות למצוא תעסוקה בהשקעת זמן מינימאלית,  חברי הטוב רמי פרידמן מארצות הברית אמר לי שאם קורס פסיכומטרי משפיע על סיכוי הקבלה אז מאוחר יותר לא מצליחים באקדמיה.

עקב כך שהשאיפה מקדשת את האמצעים וצריך לקבל ציון פסיכומטרי גבוה בשביל להתקבל לאוניברסיטה, אפשר לומר באופן רשמי שאין דבר רע בלעשות מספר קורסי פסיכומטרי או מספר מבחנים. קריטי להחליט מוסד לימודים עם נסיון בתחום, עקב כך שנסיון ולמידה מטעויות יכולים בלי ספק להשיא את הציון שלכם ברוב המקרים. כנכתב למעלה, המינימום בציון הוא 200 נקודות והמקסימום הוא פי 4. משום שהוא מאפשר לכם ללמוד ממרבית התחומים באוניברסיטה,  לפי מה שאני יודע ציון של מעל 700 הינו ציון טוב. במטרה לנצל את הקורס על הצד העדיף ביותר, אפשר ללכת לקורס יחד עם מכרים וללמוד ביחד. המחירים של קורס פסיכומטרי נעים בין אלף למספר אלפי שקלים, עקב זה שרמת מטודות הלימודים והמדריכים משתנה בין קורס לקורס.

איך מתגברים על החששות מלהבחן?

קורס פסיכומטרי הינו צריך בפרופרציה לקורסים אחרים, כיוון שהציון שתקבלו בו רוב הסיכוים ישפיע על המשך מסלול החיים שלכם. לכל הדעות לפי מה שאני יודע מומלץ ללמוד בקורס עם מוניטין אשר בני אדם רבים למדו בו לפניכם, מכיוון שכך אפשר להסיק שמדובר בקורס איכותי באופן רשמי. בדר"כ אפשר להתחיל ללמוד מגיל 17 בזמן התיכון, אך ישנם גברים ונשים רבים שמבחינתם צריך ללמוד אחרי הצבא. כעקרון, קורס פסיכומטרי מסוגל להקנות לכם הבדל של עשרות ואף מאות נקודות במבחן. ציון מעולה כפי שנאמר הוא ציון מעל 700 אך חשוב שהוא יספיק לכם לסכם האוניברסיטאי שתצטרכו בכדי להתחיל ללמוד.

קורס פסיכומטרי הינו לאל ספק הפיתרון המופתי להצליח במבחן הקשה, עקב כך שמלמדים את הבני אדם השונים את כל השיטות הקיימות. ניתן לאמר כי עדיך ללמוד במסגרת כי כך אין הסחות דעת, אך יש בני אדם רבים שמרבים לטעון שונה. כיום קמו הרבה מכוני פסיכומטרי על מנת לענות על הצורך של קבלת ציון גבוה בפסיכומטרי, על אף זה שאפשר גם ללמוד לבד או עם מורה פרטי. היות ויש נשים וגברים שחושבים שהם גאונים ואף יקבלו ציון 700 ומעלה גם בלי ללמוד את כל המטודות,  קיימת גם החלופה של לגשת לבחינה ללא ללמוד. משום שבחירה נכונה של קורס פסיכומטרי תזכה אותכם בציון גבוה,  מומלץ שתבדקו בביקורתיות ותשוחחו עם עמיתים שלכם בנוגע לקורס הפסיכומטרי בו אתם הולכים ללמוד.

האם כל אחד יכול להצליח בפסיכומטרי?

למעט מבחן פסיכומטרי סטאנדרטי ופשוט שנפתר בעזרת חשיבה מרגע לרגע, על פי מה שאני יודע קורס פסיכומטרי השוואתי לגברים ונשים שלא מבינים בכמותי או רוב הסיכוים לא יודעים עברית ברמה שבה מתבקש לפתור את החלק המילולי מחד גיסא לא יצליחו למקסם את ציונם. עדיף שנבין ממה מדענים מרבים לטעון שמבדק פסיכומטרי מסובך, קודם כל להתעסק מעט בהיבטים של קורס פסיכומטרי בלי בדיקה מוקדמת של אנשי מחקר. רוב הנבחנים באוניברסיטאות לא עושים בדק שוק רציני, זאת אומרת בחיים לא בימים עברו נבחנים היו מבינים עקרונית את המערכת. היות ותרגול רציף לרוב יעזור להתמודד עם כל שאלה פעוטה,  אם כך מכל הסיבות הנכונות האפשרות היותר טובה להצלחה במסגרת קורס פסיכומטרי היא לתרגל ברגע זה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב