דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח לאומי - תשלומים 

מאת    [ 10/11/2010 ]

מילים במאמר: 690   [ נצפה 13889 פעמים ]

האינטרנט הביא עמו עידן חדש של נוחות, הבא לידי ביטוי בכל תחומי החיים שלנו. אחת הפונקציות הנפלאות שניתן לבצע באמצעות האינטרנט היא לשלם חובות בעזרת כרטיס האשראי או על ידי העברה בנקאית.

רוב אתרי האינטרנט הפעילים כיום, מאפשרים לשלם חשבון ברשת ומייתרים את הצורך לגשת באופן פיזי כדי לשלם חוב או לחכות למענה אנושי במוקד טלפוני, כדי לבצע את הגבייה.  מדובר בחיסכון גדול של זמן וטרחה ואין זה פלא, שחלק נכבד מן האוכלוסייה בוחרת לשלם חשבונות ברשת.

בעבר הלא רחוק, נאלצנו לפנות זמן רב כדי לעמוד בתורים ארוכים לתשלום חובות, תוך בזבוז של שעות עבודה יקרות. בעידן המודרני, תרחיש זה כבר אינו הכרחי, היות שבזכות האינטרנט, אפשר לשלם חשבונות  בנוחיות הבית או המשרד.

לשמחת רבים, ביטוח לאומי גם הצטרף אל מהפכת התשלומים באינטרנט ובאתר התשלומים של ביטוח לאומי, אפשר לשלם סוגים רבים של חובות. האתר מאפשר בחירה, האם לשלם את החוב באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות העברה בנקאית.

למידע נוסף אודות ביטוח לאומי, כנס/י ושאל/י בפורום ביטוח לאומי >>

תשלום חובות  - ביטוח לאומי

כל מי שחפץ לשלם חוב של ביטוח לאומי ברשת, יכול לעשות זאת בפעולה פשוטה. גולשים אל אתר התשלומים של ביטוח לאומי ונכנסים אל סוג התשלום הרצוי. האפשרות לשלם חובות באתר האינטרנט, משפרת את מוסר התשלומים היות שהחייבים אינם צריכים עוד לעמוד שעות ארוכות בתור כדי לשלם חובם. היכולת לשלם את החוב, בנוחיות הבית או מקום העבודה, מעודדת את התושבים לשלם את החוב בזמן ולא לצבור קנסות.

אלו תשלומי ביטוח לאומי ניתן לשלם באתר? להלן מספר דוגמאות:

1. דמי מזונות : הורה החייב בתשלום דמי מזונות, יכול לשלם את החוב באתר. מדובר בדרך כלל במצב שבו ההורה, התעכב בתשלום המזונות להורה המשמורן ואז נאלץ ביטוח לאומי, לשלם זאת במקומו. במצב דברים זה, צריך ההורה החייב במזונות, להחזיר לביטוח לאומי את דמי המזונות ששילם ביטוח לאומי במקומו.

2. תשלום דמי ביטוח : מעסיקים המשלמים דמי ביטוח, יכולים לעשות זאת דרך האתר. אפשרות זו חוסכת למעסיקים זמן רב ומאפשרת להם להתפנות לכל שאר העניינים של ניהול העסק והעובדים.

3. מבוטחים : כאשר אדם עובר כשכיר, המעסיק משלם עבורו את דמי הביטוח ומעבירם אל ביטוח לאומי, אך כאשר אדם איננו שכיר אלא  עצמאי, הוא זה אשר משלם את דמי הביטוח. אתר התשלומים של ביטוח לאומי, מאפשר למבוטחים עצמאים או לאנשים שלא עובדים, לשלם דמי ביטוח של ביטוח לאומי.

אבטחת מידע ברשת

בכל אתר אינטרנט אשר מספק שירותים, ישנה אפשרות לשלם את החשבון באמצעות כרטיס אשראי. לא פעם, שומעים על מקרי הונאה של אנשים שהפסידו כסף רב, עקב כך שנתנו את פרטי כרטיס האשראי באתרים שונים.

על כן, כאשר מחליטים לשלם חשבון באינטרנט באמצעות כרטיס אשראי, צריך לוודא היטב כי מדובר בחברה מוכרת וכי אין סכנה כי פרטי כרטיס האשראי יישמרו וכי אדם אחר יוכל לעשות בהם שימוש, ללא ידיעתו וללא אישורו של בעל הכרטיס.

אתר התשלומים של ביטוח לאומי מצהיר כי האתר מאובטח באופן השומר על סודיות. כמו כן, מציין האתר כי פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים במערכת ואינם ידועים לביטוח לאומי.  מידע זה הוא חשוב ביותר עבור כל מי שמשלם חובות דרך אתר התשלומים של ביטוח לאומי.

יש לציין גם כי אפשר לשלם חובות של ביטוח לאומי באתר גם על ידי העברה בנקאית ואין חובה להשתמש בכרטיס אשראי. לעיתים קרובות, אנשים מעדיפים לשלם בהעברה בנקאית גם מן הסיבה כי סכום ההעברה אינו מוגבל. במקרה של תשלום בכרטיס אשראי, יש הגבלה על הסכום, המשתנה על פי סוג הכרטיס.

האתר ידידותי למשתמש

אתר התשלומים של ביטוח לאומי הוא ידידותי למשתמש וזוהי עובדה חשובה מאוד היות שבזכות היותו פשוט להבנה, כל אחד יכול לשלם בו תשלומים והוא לא פונה רק לגולשים מנוסים.

כמו כן, כאשר מנסים לגבות תשלומים ביעילות, כדאי מאוד שהמערכת באמצעותה משלמים את החובות, תהיה ידידותית למשתמש, כך שתהפוך את פעולת התשלום לקלה עד כמה שניתן.

אתר התשלומים של ביטוח לאומי, בהחלט נותן את המענה לתושבים, כך שהם יכולים לשלם את החובות בזמן ובנוחיות הבית או המשרד, מבלי לעמוד בתורים ארוכים, כדי לשלם חובות.

האינטרנט יוצר עולם חדש של אפשרויות בכל תחומי החיים. אחד היתרונות הגדולים בו הוא האפשרות לבצע פעולות שונות מבלי לצאת מן הבית או המשרד, כמו למשל, לשלם חובות. ניתן למצוא בכל אתר אינטרנט, פונקציה של תשלום חוב באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית.

איך משלמים חובות של ביטוח לאומי? נכנסים אל אתר התשלומים של ביטוח לאומי ובוחרים איזה תשלום רוצים לשלם.

למאמר מקצועי מומלץ בנושא ראה/י : ביטוח לאומי - קצבאות והטבות >>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב