דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לחסוך עם אייפון 

מאת    [ 09/11/2010 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2321 פעמים ]

לחסוך עם אייפון

 כידוע לכול בעל אייפון המכשיר המהולל עולה לנו לא מעט, ללא ספר הוא שווה כל אגורה אל יחד עם זאת אם ניתן לחסוך מעט בשימוש אין ספק שכולנו נשמח. ה iphone הוא סמרטפון וככזה הוא בעל יכולת התממשקות מרשימה וכמובן חיבור wi fi  . ניתן לנצל תכונות אלו בנוסף לחבילת ה data  הסטנדרטית של אייפון ולחסוך מעט הוצאות בחשבון הפלאפון.

 אחת התכונות החביבות ביותר של אייפון היא שלל האפליקציות שניתן להתקין על גבי המכשיר. אפליקציות מסויימות יחסכו לכם לא מעט הוצאות, במיוחד בזמן אוויר ובהודעות SMS. האפליקציה הראשונה היא ICQ  ל  iphone . דרך התוכנה ניתן לשלוח SMSסים בחינם לכול אחד וכך לחסוך מעט בהוצאות. על מנת להשתמש באפליקציה יש להוסיף את מספרי הטלפון של האנשים להם אתם שולחים SMSסים בממשך הרשת של התוכנה. המספרים יופיעו באופן אוטומטי גם באפליקציית ה iphone. ישנו חיסרון אחד באפליקציה והיא חוסר היכולת לשלוח מסרונים לרשת סלקום.

 ה textplus  היא אפליקצייה לשליחת הודעות מ iphone ל iphone ן בחינם וללא הגבלה. על מנת להשתמש באופציה זו יש להוריד את האפליקציה וליידע את חבריכם, עליהם להוריד את האפליקציה גם כן. יתרון מעניין הוא היכולת לשוח הודעות למספרים ניידים בארצות הברית בחינם לחלוטין. החיסרון טמון בעובדה שהתוכנה פועלת רק מ iphone ל iphone ן ולא ניתן לשלוח בעזרתה הודעות למכשירים אחרים.

 אפליקציית fring היא פיתוח ישראלי המאפשר לרכז מספר תוכנות מסרים מיידים כגון סקייפ וICQ. בעזרת התוכנה תוכלו לשלוח מסרים מידיים לכול אחד בכול מקום ובחינם תוך שימוש בחבילת ה data  בלבד. התוכנה מאפשרת לנהל שיחות voip על גבי הרשת של 3G. השיחות חינם לחלוטין וללא הגבלה. אם חבריכם התקינו את התוכנה הרי שאין צורך באפליקציה נוספת כגון סקייפ ותוכלו לנהל שיחות ממכשיר אייפון אל מכשיר אייפון דרך האפליקציה. היישום מתאים לשימוש גם על פלטפורמת אנדרוייד. חיסרון שיכול להיות משמעותי הוא איכות השמע. ניתן לפתור את הבעיה על ידי התחברות דרך wi fi.

 סקייפ עבור אייפון היא חובה של ממש לכול מי שרוצה לחסוך בזמן אויר. למרות שלא ניתן עדיין לנהל שיחות voip על גבי הרשת הסלולארית בעזרת התוכנה הרי עם חיבור ל wi fi  תוכלו לעשות זאת ללא בעיה כלל וללא הגבלה. סקייפ מציעה למשתמשים בתוכנה כמה חבילות שכוללות שיחות לטלפונים נייחים. אם אתם נמנים עם קהל המדברים הכרוניים הרי שכדאי לשקול לרכוש אחת מן החבילות. תוכלו להשתמש בה גם דרך אייפון וגם דרך המחשב הביתי.

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב