"למה למרות המאמצים לא מספיק לקוחות באים"אני שומעת את זה הרבה .
אתה רוצה שהעסק יצמח, אתה משתדל, אתה יודע שיש לך משהו טוב להציע, ולמרות זאת המאבק נמשך ונמשך.
אפילו הקמת אתר עיצבת אותו, רשמת שאתה מקצועי איכותי ואמין, ושום דבר לא קרה.
ובכן הנה מבזק חדשות : להיות מקצועי,איכותי, ואמין כבר מזמן לא מספיק,רוצים לדעת למה?
כי יש עוד מליונים בחוץ שאומרים אותו דבר כמוכם, וברגע שכולם אומרים אותו דבר זה הופך לסיסמא,
סיסמא נשמעת ללקוח אוטומאטית ומלאכותית, הוא לא מאמין לה והיא לא מעניקות לו שום חוויה ,
וחוויה רבותי היא שם המשחק, וכשאין חוויה מה עושה הקורא? פשוט מקליק החוצה.התוצאה : הלך הכסף ואין לקוחות .
חוויה זה גם לא לאמר כל מילה שניה "מקסים", "מדהים", ו"מטורף",כי זה עושה בדיוק את ההיפך - מרחיק.
אנשים אוהבים לקנות אבל שונאים שמוכרים להם.
אז איך ניתן ללקוח את החוויה שתגרום לו לבחור בכם? יש כמה דרכים ,הדרך הראשונה היא ליצור יחודיות -
ע"פ תיאוריית האוקיאנוס הכחול, להיות בשוק שבו אתה מציע את מה שכולם מציעים
זה להיות בתחרות צפופה, שוק כזה נקרא אוקיאנוס אדום, ברגע שאתה מוצא נישה יחודית לבוא ממנה
אתה עובר מייד מהאדום לכחול,וכחול בולט על הרקע האדום של כל הסביבה,יחודיות יוצרת הבדל בינך ובין המתחרים שלך,
מבליטה אותך וגורמת לסקרנות כלפיך.
סקרנות גורמת ללקוח להתעניין בך , עכשיו קיבלת את תשומת הלב שלו לרגע,אבל זה רק צעד ראשון.
כדי שתשומת הלב שלו תהפוך לרצון אמיתי לקנות ממך צריך גם להראות תועלת.
צריך שההבדל בינך ובין האחרים יהיה קשור לתוצאות שלך. כלומר- אתה צריך לענות על השאלה
איך הייחודיות שלך תיתן ללקוח שרות הרבה יותר טוב מכל ה"אדומים" האחרים בשוק,
או: על איזה בעיה יודעת היחודיות שלך לענות שהאחרים "האדומים" לא יודעים לענות עליה.
יחודיות גם צריכה לענות על צורך רגשי - גם כשאנחנו חושבים שאנו קונים עם הראש אנחנו בעצם
קונים קודם כל עם הרגש , יחודיות טובה צריכה לנגן על המיתר הרגשי הנכון של הלקוח,
הוא צריך להגיב אליה במילים כן זה בדיוק מה שאני מחפש, כן אני רוצה וצריך את זה עכשיו ומיד
במצב רגיל אתה רודף אחרי הלקוח שלך,יחודיות טובה גורמת ללקוח לרדוף אחריך
במקום שאתה תרדוף אחריו.
אני רוצה לספר לכם על דניאל שישב בסלון ביתו צפה בסרט ונהנה מכל רגע לפתע הוא שמע דפיקות בדלת,
"מי זה יכול להיות בשעה כזו?" הוא התפלא והחליט לא לענות.הדפיקות הלכו והתגברו, והוא השתדל להתעלם מהם
ולהתרכז בסרט, זה בטח איזה נודניק הוא אמר לעצמו, אבל הדפיקות לא פסקוולבסוף הוא נאלץ לפתוח את הדלת:
היה זה השכן ממול, "סליחה על השעה" הוא אמר אבל האוטו שלך עולה באש.פתאום הפך השכן מנודניק למלאך,
הוא הודה לו תפס את המטפה ורץ החוצה.
ללא יחודיות כשאתה מנסה למכור אתה השכן הנודניק שכולם מתעלמים ממנו יחודיות טובה תהפוך אותך למלאך
שכולם מחפשים אותו.דמיינו איך זה לחפש פיתרון לבעיה הרבה זמן,ואז, להגיע לבעל מקצוע ולהרגיש שאתם בידיים הכי נכונות,
אפשר להרגע , הטיפול מקצועי ויעיל, והתוצאות בדיוק כמו שרציתם,זוהי בדיוק ההרגשה שאתם רוצים שהלקוח שלכם
יקבל מהרגע שהוא ימצא אתכם.
הקש כאן וגלה עוד על איך לשפר את השיווק שלך :http://bizpuzzle.efratklier.com/
אפרת קליר, היא עורכת דין יועצת ארגונית ומאמנת אישית ועסקית . מאחוריה שנים רבות של עבודה עם בעלי עסקים במכירות, בניהול, בשיפור השיווק דרך האינטרנט. .בין לקוחותיה נמנים עצמאיים, בעלי עסקים קטנים, וכן עיריות, חברות הי טק, בתי חולים, חברות סיעוד, אוניברסיטת בר אילן, חברות בתעשייה ועוד.
הקש כאן לקבלת דו"ח :מה עומד בינך ובין להכפיל ולשלש את ההכנסות שלך :
http://bizpuzzle.efratklier.com/special-business-breakthrough-report/