דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים בזירה תחרותית 

מאת    [ 05/11/2010 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2039 פעמים ]

הכל כמעט כבר נאמר בתחום קידום האתרים למעט על נושא קידום אתרים בזירה תחרותית. במאמר זה ברצוני להייחס גם אם רק במעט לסוגיה ולבעיות הנובעות ממנה - לבעל העסק וכן מקדם האתרים.

כאשר בעלי אתרים פונים אל שירותי קידום אתרים ברצונם לקבל הצעה משתלמת העומדת בקנה מידה עם ממוצע המחירים הרווח בשוק. הבעיה מתחילה בכך שלא נכון להתייחס לקידום אתרים במונחים של מחירים ממוצעים. ישנם אתרים שלצורך קידומם על הביטויים הרלונטיים והגעה למיקומים ראליים- אין צורך לדאוג ליותר מאופטימיזצייה בסיסית ומעט קישורים. מהצד השני ישנם אחרים אשר מקדמים ביטוי תחרותי מאוד- אחד או יותר שלמען קידומו (שוב- הרעיון הוא לקדם למקום ריאלי לקבלת תנועה והחזר השקעה) נדרשים משאבים רבים ולא רק באופטימיזציה למנועי חיפוש מתברר. על כך, בהמשך המאמר.

ברצונכם להתקדם על "אחסון אתרים", "בניית אתרים" או "קידום אתרים"? במידה והאתר שלכם חדש ייתכן ותצטרכו להקדיש זמן רב והשקעה כספית מרובה. על שום מה זה? בדוגמאות מעל ציינתי מספר ביטויים עבורם מתחרים  עסקים כבר שנים רבות. גם אם נניח כי בהתחלה פעלו רק 10 חברות בכל תחום, סביר להניח, שכבר אז רצו החברות להתברג בראש התחרות ולמצב את עצמם בחזית. בשלב זה כבר החלה ההשקעה בקידום. ככל שנוספו מתחרים, גברה התחרות ונעשתה עזה יותר. למעשה עסק חדש המתחרה מהיום על ביטוי תחרותי צריך להתמודד על משאבי קידום של שנים רבות מצד המתחרים. מבלי שיביא איתו סכום כספי גבוה לפצות על כך, פעמים רבות, עדיף לו לא להתחיל. למעשה, ישנו מקרה יוצא דופן- מקרה בו הקידום שנעשה לאתרים בתחרות הוא קידום פסול. קידום שמנועי החיפוש מתריעים חדשות לבקרים כי אין להשתמש בו וכי העושה בו שימוש לוקח סיכון שאינו מבוטל. במקרה זה יכול גם אתר אנונימי להתברג בתוצאות תחרותיות ולאורך זמו ובלבד שידע לפעול נכון.

פועלים בתחום תחרותי? קיבלתם הצעות ממקדמי אתרים רבים? נאמר לכם שהקידום יעלה רק 1000 שקלים?

סביר להניח שקיבלתם הצעה ממקדם לא מקצועי ועליכם להזהר שלא ליפול בפח- מקדם אתרים רציני ומקצועי יבדוק את ביטויי הקידום שאתם רוצים לקדם לפרטים ויתן הצעה המסתמכת על נתוני תחרות קיימים- כפי שזה מבין אותם ותוך לקיחת מקדם בטיחות מסוים. הצעות זולות כאן, יעלו לכם ביוקר- אמנם ישנם כאלו אשר גובים לשעה פחות מאחרים אבל העלות האמיתית טמונה במשאבי הקידום- שאלו את המקדם שלכם כמה מכספי הקידום מוקדשים למשאבים אלו והשוו לפיכך. שאלו את המקדם גם מה נדרש מכם היות וקידום אורגני מחייב השקעה אמיתית באתר לרבות השקעה בעיצוב, ממשק משתמש, ערוצי תוכן מעניינים וחדשניים וכל דבר אשר יהפוך את האתר שלכם לדביק. כלומר יגרום לגולשים לרצות להשאר באתר ולא לצאת ממנו.

בהצלחה!

המאמר נכתב על ידי איתן יריב, יועץ ובעלים בחברת WAO קידום אתרים - חברת שיווק באינטרנט חדשנית אשר מתמחה במתן שירותי שיווק באינטרנט ובהם שיווק ברשתות חברתיות, אופטימיזציה לרשת , פרסום ועוד.

מצאו אותי גם בגוגל פלוס, טוויטר ולינקדאין - אשמח אם תעקבו אחרי לקבלת עדכונים וחדשות מהתחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב