דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסעות לעובדים-כמה מדהים 

מאת    [ 02/11/2010 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 1749 פעמים ]

 

כל מעביד היה מעוניין להבטיח את יעילות העבודה של עובדיו, כמו גם את שלומם וביטחונם של העובדים. אחד ההיבטים שבהם באות לידי ביטוי דאגות המעביד ליעילות העבודה ולביטחונם של ושלומם של עובדיו הוא ההגעה למקום העבודה והחזרה ממנו. בהיבט זה, מעסיקים רבים גילו ששימוש בשירותיה של חברת הסעות פרטית יכול להבטיח את שלומם של עובדיו וגם להבטיח את יעילות עבודתם.

הסעות למקום העבודה - למניעת איחורים ואובדן שעות עבודה

כאשר עובדים מגיעים למקום העבודה ברכבם הפרטי ולא באמצעות הסעות הם נאלצים על פי רוב לעשות זאת יחד עם מאות אלפי כלי רכב, שבהם נוסעים, בדיוק כמוהם, עובדים אחרים לעבודתם. הפקקים הבלתי נסבלים בכבישי הארץ בשעות העומס (7:00 - 10:00) גורמים לעובדים רבים לאחר למקום עבודתם. גם כשמדובר באיחורים לא משמעותיים, של רבע שעה או חצי שעה, הרי שבחישוב מצטבר של עשרות ומאות עובדים מדי יום ביומו, הרי שמדובר באובדן של שעות עבודה יקרות ובפגיעה ביעילות העבודה.

גם עובדים המגיעים למקום העבודה בתחבורה ציבורית מאחרים לא מעט. מערך התחבורה הציבורית בישראל לא ידוע ביעילותו ובדייקנותו. רכבות מאחרות הן דבר שבשגרה ואוטובוסים שפשוט לא מגיעים הם גם לא מחזה נדיר. אם תוסיפו לכך את העובדה שגם אוטובוסים ומוניות שירות נאלצים לעמוד בדיוק באותם הפקקים כמו כלי הרכב, תקבלו מאות אלפי עובדים שמגיעים באיחור לעבודתם לעיתים קרובות.

לעומת זאת, שימוש בשירותיה של חברת הסעות יכול למנוע את שלל האיחורים הללו. הסעות פרטיות לא נועדו רק למקומות עבודה בהם עובדים במשמרות סביב השעות ובשעות בהן אין תחבורה ציבורית (כמו נתב"ג, בתי חולים וכדומה). שירותי הסעות גם לא מיועדים רק למקומות עבודה שבהם אין גישה לתחבורה ציבורית. כל מקום עבודה יכול להשתמש בשירותיה של חברת הסעות, בהתאם לשעות פעילותו.

חברת ההסעות בונה עבור כל מעביד מערך הסעות קבוע בהתאם לצרכיו. שירותי ההסעות יכולים לכלול איסוף ופיזור של כל עובד מ/לביתו או בנקודת איסוף / פיזור מרכזית. ניתן להשתמש ברכב הסעות אחד, או במספר רכבי הסעות קטנים שיאספו עובדים מישובים שונים. זמני האיסוף והפיזור נקבעים תוך התחשבות במצב התנועה בשעות הנסיעה, ולכן הם מבטיחים שכל העובדים יגיעו בזמן לתחילתו של כל יום עבודה.

הסעות למקום העבודה - להבטחת שלום העובדים

אין ספק שנהיגה אחרי יום עבודה מפרך, בן שמונה שעות או יותר, יכולה להיות קשה עבור לא מעט אנשים, קל וחומר כשמדובר בעובדי משמרות לילה. העייפות יכולה לגרום ללא מעט נהגים להירדם על ההגה ולהסתכן במעורבות בתאונת דרכים. גם עובדים שנאלצים להשכים קום ולנהוג לעבודתם בשעות לא שגרתיות מסתכנים בעת הנהיגה.

זוהי אחריותו של כל מעביד להבטיח שעובדיו יגיעו לעבודה בשלום וגם יחזרו לביתם בשלום. נהיגה בשעות לא שגרתיות או לאחר עבודה מעייפת בהחלט מעמידה את העובדים בסיכון. הם עלולים לגרום לתאונת דרכים, לפגוע בעצמם או באחרים. לכן, שימוש בשירותי הסעות למקום העבודה ובחזרה ממנו הוא הצעד האחראי ביותר מצידו של כל מעביד. שימוש בשירותי הסעות מאפשר לעובדים לנמנם בשלווה ברכב ההסעות ללא כל חשש, שכן נהג ערני, מנוסה וזהיר יביא אותם ליעדם בשלום.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב