דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת ספק אחסון אתרים 

מאת    [ 02/11/2010 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2229 פעמים ]

בשביל אדם כמוני אשר עוסק בבניית אתרים למחייתו, קניית אחסון עבור אתר שקולה לקניית רכב. לקוח לא מעט זמן להשוות בין ההצעות השונות ובכלל להשוות בין הצעות דומות על מנת למצוא בין ההצעות בסופו של עניין את זו אשר שווה את ההשקעה ונותנת תמורה משתלמת. היות וכל אתר הוא בהכרח שונה מבחינת הדרישות שלו כך גם הבחירה בספק האחסון מושפעת כל פעם משיקולים שונים ואיננה בהכרח דומה לבחירה בעבר. על כן שימו לב לכך שנדרשת לכם רשימה של דרישות האתר שלכם בטרם תפנו אל חברות אחסון אתרים לקבלת הצעות.

במידה ואתם בעלי עסקים אז בהחלט כדאי לשקול שרת ייעודי או לפחות שרת וירטואלי. עם זאת במידה ומדובר באתר קטן בתחילת דרכו עם תעבורה מוגבלת או לחילופין באתר שהוא בלוג אישי או אתר אישי ייתכן וגם אכסון שיתופי יספיק. בכל מקרה שרת עם הרבה תעבורה דורש מקום רב לאחסון ובעיקר תעבורה גבוהה אשר דורשת מהירויות ומשאבי שרת רבים. גם אם אתר גדול יפעל על שרת שיתופי סביר להניח שהוא יפעל לאט ויפגום בחווית הגולש המחפש שירות מהיר המתאים למהירות שנותן לו הספק. המהירויות מצד הגולשים, אגב, הולכות וגדלות אולם צוואר הבקבוק הוא בדרך כלל ספק האחסון המציב מגבלות על אירוח אתרים שיתופי.

אחד הדברים החשובים יותר (ולעיתים לא מעורכים מספיק) הינו נושא שירות הלקוחות. אני אישית צריך לדעת שאני יכול לפנות לתמיכה הטכנית דרך מייל, טלפון וצ'אט. אני חייב לדעת שבכל פנייה חברת אחסון האתר תגיב במהירות האפשרית ולא תגרום לשהייה מיותרת. לצערי בישראל ישנם רק מעט חברות אחסון אתרים אשר עומדות במבחן, עדיין כדאי להקדיש זמן ולמצוא אותם- לא בהכרח הגדולות הן הטובות ביותר ברמת השירות הטכני והתמיכה.

דבר אחרון הוא אולי דרישות לשדרוגים בעתיד הקרוב. האם אתה רואה צרכים קרובים אותם תרצה לבקש מחברת אחסון האתרים שלך בעתיד הקרוב? דע כי כל צורך אשר יעלה הן מבחינת צרכי קידום אתרים, עיצוב אתר או צורך אחר יכול להשפיע גם על צרכי האחסון ואיתו על המחיר ועל כן כדאי שלא תתפתו רק לבחור את ההצעה הזולה והמשתלמת ביותר אלה בכזו אשר מכסה כמה שניתן אפשרויות. כך תדעו שבעתיד הקרוב לא תצטרכו לשלם על עשרות שדרוגים קטנים ויקרים רק לצרכים ספציפיים - הכל כבר מכוסה בחבילה. מומלץ. להתייעץ עם איש הקידום, איש עיצוב וכל גורם טכני האמון על שינויים ותכנונים עתידיים באתר ולשאול כיצד הוא מעריך שהשינויים העתידיים ישפיעו על ביצועי האתר. בכל מקרה- בחרו בחבילת אירוח אתרים אשר תתאים מבחינת מכסות גם לעתיד ולא בהגבלת הגודל הקיים. אם יש לכם מספר אתרים יתכן ותרצו לבחון גם שירות כדוגמת אחסון אתרים SEO המאפשר לכם לרכוש אחסון לדומיינים ללא מגבלה על שרתים שונים לטובת שיתוף פעולה יעיל מבחינת קישורים בין אלו.

בהצלחה!

איתן יריב.
WAO שיווק באינטרנט - שירותי שיווק באינטרנט כוללים ובכללם קידום אתרים אורגני, פרסום בגוגל ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב