דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אגרת משפחה חדשה - אחרי החגים אוקטובר 2010 

מאת    [ 01/11/2010 ]

מילים במאמר: 817   [ נצפה 2151 פעמים ]

להטיל "מס אלימות" על עברייני משפחה – על מנת לגבש מנגנון התרעה לעברייני משפחה פרסמה עו"ד אירית רוזנבלום, מנכ"לית ומייסדת הארגון מאמר באתר וואלה דעות על המצב המשפטי הרצוי בו עברייני אלימות במשפחה יצטרכו להכיר בעובדה שיש מחיר, כלכלי וכואב, לאלימות בתוך המשפחה על ידי הטלת מס כספי. לקריאת המאמר המלא כנסו לאתר "ארגון משפחה חדשה"

להוציא את הדת מהמשפחה - מה קורה כשלשופט יש עמדות מוצקות לגבי האנשים שלהם עליו לספק משפט צדק הוגן - מאמר של עו"ד אירית רוזנבלום בעיתון גלובס, על העובדה שבבתי המשפט לענייני משפחה יושבים שופטים שעמדתם האישית לא מאפשרת להם לערוך משפט צדק. מתוך המאמר: "במרוצת הזמן התמנו עשרות שופטים חדשים לבתי המשפט לענייני משפחה, בעלי השכלה משפטית רלוונטית, אולם דתיים. לא ניתן לדרוש מהם לזנוח את ערכיהם הדתיים ואמונתם, אך יש לקבל שהם אינם יכולים, ואינם רוצים, לפסוק בניגוד לצו מצפונם ולתפיסת עולמם. הדרישה למשפט צדק במקרים אלה היא בלתי אפשרית וגם בלתי מוסרית". לקריאת המאמר המלא כנסו לאתר "ארגון משפחה חדשה"

יותר ויותר בני זוג חד מיניים הופכים להיות משפחות מאמצות - עו"ד אירית רוזנבלום, מייסדת ומנכ"לית ארגון "משפחה חדשה", המוביל את המהפכה המשפחתית בישראל, מתארחת בתוכנית "לב העניין" בערוץ הראשון בנושא אימוץ חד-מיני כנגזרת של נושא המשפחה הגאה בישראל. מנחת התוכנית: נועה ברק. לצפייה בתוכנית כנסו לאתר "ארגון משפחה חדשה"

פטר וזאבה מקימים משפחה חדשה – מתברר שפיתרון אזרחי לנישואין בישראל יש ולא רק באגדות. יצרנו סרטון אנימציה משעשע על בני הזוג פטר וזאבה שהחליטו להכריז על אהבתם וזוגיותם באמצעות תעודת הזוגיות. לצפייה בסרטון כנסו לאתר "ארגון משפחה חדשה"

מדינת הלכה מודל 2010 – בימים אלו מטפל הארגון בבני זוג ישראלים החיים יחד כידועים בציבור,  האישה נפרדה התגרשה מבעלה ולאחר הגירושין חיה האישה עם בן זוגה החדש חיי זוגיות מלאים עד עצם היום הזה, בינתיים הרתה ואף ילדה תינוקת. במרוצת הימים נולדה בלידה מוקדמת ביתם של בני הזוג הלידה התרחשה 233 יום לאחר הגירושין.  כאשר ביקשו בני הזוג לרשום עצמם כהורי הילדה, סירבה פקידת משרד הפנים לבצע הרישום בטענה כי לא חלפו 300 ימי הטוהר שלאחר גירושיה של האישה מבעלה .  אלא, שלו הייתה יולדת בתאריך הלידה המתוכנן ולא בלידה מוקדמת, הייתה הילדה יוצאת לאוויר העולם 320 יום לאחר הגירושין וכך הייתה נפתרת כל הבעיה, אולם משהקדימה להגיח לאוויר העולם, לא ניתן לרשמה כבת אביה, ובידיה האפשרות שלא להירשם כלל, או לנהל הליך משפטי מביך שיטהר אותה ממזרות.  מדובר במצב בו ילד הנולד טרם זמנו לאם גרושה/אלמנה, נחשד כממזר עד שלא יוכח אחרת, אלא שלהוכיח אחרת לא תמיד ניתן. עדכונים נוספים באתר ארגון משפחה חדשה

המכללה למנהל ביצעה "תרגיל" כדי להפלות ידועים בציבור – ארגון משפחה חדשה מטפל בתיק נוסף במטרה להילחם באפליית זוגות ידועים בציבור. לקראת שנת הלימודים האקדמית, פנו בני זוג ידועים בציבור למדור שכר לימוד במכללה למנהל, על מנת לקבל את ההנחה לה הם זכאים מעצם היותם זוג לכל דבר ועניין, כפי שמופיע בתקנון המכללה. בני הזוג הצהירו בפני עורך דין מטעם ארגון משפחה חדשה על זוגיותם , הנפיקו תעודת זוגיות ואי לכך מעמדם הוא של ידועים בציבור. בנוסף, נוכחו לדעת בני הזוג כי בתקנון המכללה עצמו נכתב כי ניתנת הנחה לידועים בציבור, אך כאשר הגישו את המסמכים על מנת לקבל את ההנחה המגיעה להם, נתקלו בחומה אטומה מצד המכללה. באורח פלא נדרשו בני הזוג להציג "אישור מבית המשפט לענייני משפחה על היותם ידועים בציבור". כנראה שבמכללה לא מבינים כיצד מתנהל בית המשפט לענייני משפחה כיוון שהוא אינו מנפיק אישורים שכאלו, בכלל. חשוב לציין כי תעודת הזוגיות של ארגון משפחה חדשה המהווה תצהיר משפטי היא מסמך מספיק לקבלת הזכויות המגיעות לזוגות ידועים בציבור, זכויות אשר במקרים רבים זהות לזכויות של זוגות נשואים. עדכונים נוספים באתר ארגון משפחה חדשה

בעל דירות מנסה למנוע מבן זוג לרשת את דירת אהובו - אמיר, שם בדוי, לא רוצה לשלם מחיר כבד על נטייתו המינית, לא שוב. לאחר זוגיות של 14 שנים עם אהובו, אדי ז"ל, שם בדוי, הוא עשוי להיזרק לרחוב בגלל שהשניים שמרו בארון את זוגיותם במשך שנים ארוכות. אמיר, שסעד בשנתיים האחרונות את אדי אשר חלה במחלת הסרטן, נאלץ להתמודד לא רק עם האובדן של אהובו כי עם אטימות הלב של בעל הדירה אשר ידע על קיומו של הקשר הארוך בין בני הזוג אך בחר להתעלם מכך ולנצל את חולשתו של אמיר. כעת מבקש בעל הדירות לפנות את אמיר מהדירה בה חלקו הוא ואדי ז"ל את חייהם בשנים האחרונות. "אין ספק שבעל הדירות לא היה מעז לפנות בת זוג שאיבדה את אהובה כתוצאה ממחלת הסרטן או בן זוג שאיבד את אהובתו, ברור שמדובר ברדיפה על רקע נטייה מינית" אומרת עו"ד אירית רוזנבלום, מנכ"לית ומייסדת ארגון משפחה חדשה, "מדובר בבני זוג שניהלו זוגיות ממושכת והצהירו בפני עורכי דין על זוגיותם. בנוסף לכל אלו כתב בצוואתו אדי ז"ל שהוא מוריש את הזכות לדמי המפתח לאמיר. אני מתקשה לראות מצב בו בני זוג הטרוסקסואלים היו זקוקים למספר רב כל כך של הוכחות על מנת לקבל את שמגיע להם על פי דין". בנוסף אמרה עו"ד רוזנבלום כי היא בישראל של שנת 2010 הומופוביה ושנאת האחר היא חלק מההתנהלות המקובלת במדינה. "מדובר בבני זוג לכל דבר ועניין שנאלצו לחיות את חייהם בחדרי חדרים בגלל הומופוביה וכעת נאלצים לשלם מחיר כואב ולא הוגן בגלל אותה הומופוביה בדיוק".

עדכונים נוספים באתר ארגון משפחה חדשה, לחצו כאן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב