דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התחברות מחדש משחקים, תמימות, ילדותיות למקסם את הרגע 

מאת    [ 28/10/2010 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 1837 פעמים ]


השבוע בחדר הכושר נתפסו לי העיניים בפוסטר שהיה תלוי על הקיר מולי, והפוסטר הזה הזכיר לי מאד את דבריו של אריק פרל, שאנו כעוסקים בתדרי התחברות מחדש, צריכים בזמן המפגש לשחק, להיות כמו ילדים, לשחק עם התדרים, היכן שמעניין אותנו, נחמד לנו וכיף לנו, וכאשר מפסיק לעניין אותנו במקום אחד, פשוט כמו ילדים לחפש את המקום הבא שמושך את תשומת ליבנו.

אריק מעביר לנו את אותה עצה אשר קיבל מד"ר דיפאק צ'ופרה – "הישאר ילדותי" – כפי שאריק כותב בספרו, שתי מלים בעלות משמעות כה גדולה, לעולם לא אשכח זאת (עמוד 122 בספרו)

למה התמימות הילדותית הזו חשובה כל כך בטיפול בתדרי התחברות מחדש, כפי שכתבתי במאמר מהו ריפוי בתדרי התחברות מחדש, ריפוי בתדרי התחברות מחדש עבורי הוא כמו נגינה על כלי, כלי שמיתרים מתוחים ממנו אל היקום, ואני מנגנת על הכלי ושומעת את המוזיקה שרק אני מנגנת וברגע אחד אני כאן, וברגע השני שם, ולפעמים המוזיקה היא סוערת וקצבית, ולפעמים היא איטית ורגועה, יחד עם זאת, תמיד היא מרתקת אותי להמשיך בה עוד ועוד.

לפעמים, המטופל על המיטה הוא לא כלי, הוא אחו מלא פרחים צבעוניים, פרפרים ועצים ואני נעה לי מעליו וידי מרחפות מעל הפרחים הצבעוניים, לפעמים כמו ילדה, עוברת את כל הפרחים האדומים, עוברת לכחולים, לצהובים, ולאלו שאי אפשר לתאר את צבעם, ולפעמים סתם רודפת עם ידי אחרי פרפרים במעופם.

תמיד מקפידה להיות איפוא שמעניין, מרתק, בגלל זה אני חושבת שאני כל כך נהנית לטפל כי כל פעם, זה שוב נותן לי אפשרות להיות ילדותית.

הילדים של היום והילדים של פעם הם אותם ילדים, כשמשחק מפסיק לעניין אותם הם עוברים אל המשחק הבא, מקוביות ללגו, מבובות לקוביות, איזה כיף היה יכול להיות גם לנו המבוגרים אם היינו יכולים לשמור על אותה תמימות ילדותית, על אותה הרגשת עניין בכל מה שאנחנו עושים.

לי כעוסקת בתדרי התחברות מחדש יש את הזכות הגדולה הזאת להיות תמימה, ילדותית, לשחק ולראות תוצאות ריפוי מדהימות אצל אלו שמאפשרים לי זאת.

כשסיימתי את האימון והרמתי את הראש היה מולי פוסטר נוסף שרק חידד לי את התובנה הזו של משחק, תמימות ילדותיות.

אז תמשיכו לשחק ותשמרו על התמימות הילדותית שלכם, יש מקומות שזה ממש רצוי.

עוד לקריאה-טיפול בתדרים

הכירו את ה"התחברות מחדש" – דרך הטיפול המהפכנית לטיפול ללא מגע.זוהי דרך טיפולית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות.זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו.דרך הטיפול הייחודית נחשפה ע"י ד"ר פרל (כירופרקט) – ולא ברור כיצד בדיוק היא פועלת ועובדת – אך ברור ומוכח שאכן מניבה תוצאות. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו – אנו מציעים הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו באמצעות 3 רבדים:להתחבר לגוף מחדש – להפטר מכאבים, מחלות, מוגבלויות פיזיות;להתחבר לנפש מחדש – לפתור בעיות זיכרון, פחדים, הפרעות, דיכאונות;להתחבר לחיים מחדש –  להתפתח, לממש עצמך, להשיג סיפוק בחיים, לזהות את הייעוד. מדובר בדרך טיפול חדשה, אחרת, טובה יותר - ובתהליך מהיר, קצר, יעיל וכדאי:3 פגישות, 1,000-1,500 ? בלבד! שזהו המחיר הנמוך ביותר לטיפול מלא, בעולם האלטרנטיבי של הרפואה המשלימה. אם אתם מוכנים להתחייב לעצמכם – אנו בטוחים בהצלחת התהליך. נסו ותיווכחו!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב