דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי שליחויות בכל הדרגות 

מאת    [ 27/10/2010 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2080 פעמים ]

לעיתים קרובות, אנשים לא מחזיקים בציפיות הנכונות מחברת שליחויות. זה אומר שאנשים בדרך כלל מצפים לשירותים שלא נמצאים ברשימת השירותים המוצעים על ידי החברה. לדוגמא, לקוחות מניחים ששירותי השליחויות ידאגו לחומר האריזה של המשלוח. אולם, צריך לציין שכל חברות השליחויות לא מספקות ללקוחות את חומרי האריזה.

שליח זהו אדם או חברה אשר מבצעת שליחויות של הודעות, חבילות ודואר. שליחים מובדלים מדואר רגיל עקב כמה הבדלים כמו מהירות, ביטחון, מעקב, חתימה, התמחות ובידול של השירותים המוצעים, וזמני הגעה של דבר דואר קבועים מראש שזה שירות אופציונאלי לרוב שירותי הדואר היומיומי. ושימושיהם בדרך כלל מוגבלים לכאלו שאחד או יותר מתכונות אלו נחשב לדבר חשוב ושווה את העלויות.

שירותי שליחויות שונים פועלים בכל הדרגות, החל משירותים בעיירות או ערים ספציפיות, עד מחוזות, ארצות וכלל עולמיות. חברות השליחויות הגדולות ביותר בעולם הן וולוקס אקספרס, די.אייצ'.אל, פד אקס, או.בי.סי אקספרס בע"מ, טי.אן.טי - אן.וי, יו.פי.אס וארמקס אלו מציעות שירותים כלל עולמיים, בדרך כלל דרך מרכז כלשהו.
בעת העתיקה רצים ויונות דואר ורוכבי סוסים היו משמשים להעברת מסרים. לפני שהיו מכונות שבעזרתן מובאים דברי הדואר ליעדם מעבירי הדואר הרגליים רצו קילומטרים ליעדם. עד היום ישנם מסלולי מרתון שקשורים ישירות למסלולי שליחים היסטוריים.

העולם העכשווי מתאפיין בסגנון חיים מהיר שבקושי משאיר זמן לפעילויות נוספות. חוסר הזמן בחיינו מובן ומוכר על ידי חברות השליחויות. לכן, החברות מכוונות למקסמם את הנוחות שבה הלקוח יכול לקבל את השירותים באופן מקוון באינטרנט. זה גם עוזר להחליק את תהליך התקשורת שבין הלקוח לחברת השליחויות.

 

חברות רבות שפועלות על פי בדיוק – בזמן "בז" (JIT – באנגלית) השיטה החדשנית משתמשת לעיתים קרובות בשליחים מיידיים. שליחים אלו זה שליחים שיכולים בהתרעה של רגע לצאת לכל מקום בעולם בדרך כלל בטיסות מסחריות. בעוד ששירות זה הוא השני ברמת המחיר. טיסות צ'רטרים כלליות יקרות בהרבה חברות שוקלות את העלויות של הפעלת שירות שליח מיידי כנגד להבנה של החברה שלא ניתן להביא את פריט הדואר בזמן קבוע מראש (איברים להשתלה, החלפה בבית משפט, איבוד מכירות עקב מוצר שלא הגיע בזמן או רכיבים חסרים שלא הגיעו בזמן שנקבע וכ"ו).

 

 

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגלאתרים מומלצים נוספים:אביב שירותי פוליש - מגוון שירותי ניקיון לביתעמיחי זילברברג - עו"ד לפשיטת רגל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב