דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להתעדכן בתחומי הקידום באמצעות בלוג קידום אתרים 

מאת    [ 27/10/2010 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 2089 פעמים ]

לא חסרים מקורות שונים ומגוונים ברשת אשר מהם אפשר ללמוד ולהתמקצע בתחום קידום אתרים. מקור אחד הוא בלוג קידום אתרים איכותי. ישנם לא מעט בלוגים שונים בתחומי הקידום ובתחומים כוללים יותר כגון שיווק במנועי חיפוש אבל לא כל אלו מספקים מידע מעניין ומקורי. במקרים אחדים מדובר על תוכן שתמצאו בבלוגים אחרים, במקרים אחרים עשויים חלקם אף לספק מידע מוטעה בעיקרו ומשום כך ההמלצה שלי היא לבדוק מהי מידת הפופולאריות של כל אחד מהבלוגים האלו.

דרך פשוטה לבדוק פופולריות של בלוג היא לספור את כמות ה"עוקבים" שיש לבלוג בפייסבוק. במידה ורכיב זה אכן קיים ומותקן באתר תוכלו לספור כמה חברים מתעדכנים בנושאי הבלוג דרך פייסבוק - כומר כמה מתעניינים בנושאיו וקוראים בו באופן קבוע. דרך נוספת תהיה לבדוק האם יש נרשמים (subscribers) לבלוג - תוכלו לאתר את הבלוג באמצעות כתובתו דרך גוגל רידר או תוכנה אחרת לקריאת פידים. בנוסף, פופלריות ניתן לזהות גם בהערות ובטרקבקים הקיימים לכל נושא בבלוג. שאלו את עצמכם- האם הנושאים מעוררים דיון? האם הייתם רוצים אתם לתרום ולהשתתף בדיון גם אם זה אומר להגיב לנושא לראשונה? האם ניכרת מידת ההשקעה בכתיבה?

אין תחליף אמיתי, אגב, למעקב אחרי נושאי הבלוג על מנת לבחון באמת את איכויותיו. קריאת פוסט בודד אינה מספיקה- במקרים מסוימם בלוגים מציעים לאורחים לפרסם פוסט אורח וייתכן ונתקלתם בפוסט אשר אינו תואם את ציפיותיכם בעוד שרבים אחרים יתאימו. בנוסף- איכות היא דבר סוביקטיבי. שימו לב כי במידה ואינכם מגדירים את עצמכם כמומחים בתחום יהיה לכם קל להתבלבל ולכן בקשו את חוות דעתו של חבר שמבין יותר.

מעקב אחר בלוגים בנושאי קידום אתרים ושיווק אונליין

קידום אתרים בכלל וקידום אתרים בגוגל בפרט הם תחומים המתחדשים מידי יום, לא הכל גלוי אבל ישנם ספקולציות ומומחים רבים אשר בוחנים את התיאוריה הלכה למעשה ולעיתים אף מפרסמים את מסקנותיהם. במידה ואתם עוסקים בתחום באופן מקצועי ומקדמים אתרי לקוחות, יהיה זה בלתי אחראי לעשות כן כמובן מבלי להתעדכן בחדשות התחום- במקרה הגרוע- אתם עלולים לפעול לפי שיטות קידום ישנות אשר גורעות מהקידום, במקרה הטוב- אתם עלולים לפספס חדשות מעניינות בתחום שעשוי לסייע לכם בקידום.

הקריאה בבלוג  איננה תחליף ללימוד מסודר ומעמיק של תחום קידום האתרים. אם אתם בשלב בו אתם רק מתעניינים בתחום ומעוניינים להתחיל ללמוד, עצתי היא לבנות אתרים שונים בתחומים רבים ולהתחיל לקדם אותם תוך כדי לימודי התחום. כולם יכולים ללמוד קידום אתרים- המידע זמין ונגיש ברשת. סביר להניח שיהיו כאלו אשר ילמדו מספרים תוך כדי הטמעת הכלים הנלמדים ואחרים, במסגרת קורס או במסגרת הניסיון המצטבר מעבודתם לתועלת קידום לקוחות בחברה. מה שחשוב לזכור הוא כי קידום זה אחריות מקצועית מעל הכל. הכל טוב ויפה כאשר אתם מתנסים באתרים פרטיים אולם במידה ועדיין לא הצלחתם לסייע לאתר ולהביא להצלחתו בתוצאות האורגניות לאורך זמן, עדיף שתמנעו מלעשות כן באתרי לקוחות שאינם שלכם.

כפי שניתן להתעדכן בחדשות במסגרת של בלוגים בתחום קידום האתרים כך תוכלו גם להתעדכן ולשאול את שאלותיכם במסגרות נוספות- פורום קידום אתרים מקצועי ואתרים קהילתיים כדוגמתם. בארץ נדמה שכל ילד יכול לפתוח(וגם פותח) בלוג או פורום בתחומי קידום אתרים ושיווק באינטרנט. לכן פעלו לפי המלצות בלבד- תוכלו לבחון את פופולריות הבלוג או הפורום גם באמצעות חיפוש בגוגל. הטובים בבלוגים בחיפוש "בלוג קידום אתרים" יופיעו בראש תוצאות החיפוש. למדו גם מאתרים בחו"ל - שם התחרות גבוהה הרבה יותר ולבטח תמצאו מקורות איכותיים בחיפוש.

בהצלחה!

איתן יריב, בעל חברת WAO שיווק באינטרנט המספקת שירותים כוללים בתחום השיווק באינטרנט ובכללם שירותי קידום אתרים בגוגל, פרסום באינטרנט ושירותי מומחה נוספים.


בקרו אותי בדף הפייסבוק של WAO, או עקבו אחרי בטוויטר גוגל + לקבלת חדשות חמות בתחום השיווק לעסקים באינטרנט!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב