דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דברים שיכולים להשתבש בחתונה שלך 

מאת    [ 24/10/2010 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 1931 פעמים ]

כל אחד רוצה חתונה מושלמת שכולם יזכרו ולא בגלל הדברים שהשתבשו בה. אם אתם חושבים שתמיד חייב משהו להשתבש, זה לא נכון. אם יש תכנון נכון והכנה גם לדברים שאינם צפויים מראש, אפשר לצמצם את התקלות, או לתקן אותן בזמן, לפני שמישהו ישים לב. כמה פעמים שמעתם את המשפט "יהיה בסדר"? ובכן, ביום החתונה שלכם, כדאי שתאמצו גישה אחרת, ותשקלו להשתמש בשירותיה של חברה להפקת אירועים, כי על פי רוב החתונה היא חד פעמית.

 

הדברים שיכולים להשתבש בחתונה:

 

נתחיל בכלה: זהו היום שבו כל העיניים מרוכזות בך. נכון שכל כלה יפה ביום חתונתה, אולם יש כמה דברים שיכולים לעזור. ראשית, יש לבחור איפור שיעמוד לאורך זמן, משום שהתמונות מהחתונה ילוו אותך למשל כל החיים. גם אם תעשי כמה ניסיונות איפור לפי, גם אם תבחרי מאפשר בעל ניסיון ומומלץ, זה שווה את המחיר. שנית, שמלת הכלה לעיתים עשויה מבדים עדינים, תחרה ומלמלה וכשאת מסתובבת ורוקדת, היא עלולה להיקרע או להיפרם פה ושם. אם יש לכם ערכת תפירה בהישג יד, את יכולה לטפל בכל בעיה המתעוררת עם השמלה בו במקום.

 

DJ: החל מהמוסיקה שהוא מנגן באירוע, היחס שלו, סגנון הלבוש שלו, צריך לבחור בקפידה כדי שיתאים לכם ולאורחים שלכם. תפקידו של DJ היא לבדר את הקהל ולעשות את זה בדרך שמתאימה לך ואת יקיריך.
Listen

נמשיך במקום האירוע: הרבה מידי חתונות. מעט מידי מלצרים. הכביש הסמוך שנעשה רועש מידי בסופי שבוע. אסור להעסיק ספקים חיצוניים. אפשר להמשיך עוד ועוד, אבל הנקודה ברורה. בחירת המקום הוא הדבר החשוב ביותר (אולי מלבד בחירת בחיר ליבך). רצוי להשאיר את ההחלטה הסופית בידי חברת הפקות אירועים שיש לה את הניסיון והעין לשים לב לכל עניין בעייתי באולם האירועים.

נסיים במזון: בין אם זה המקום או קייטרינג מבחוץ, אתה צריך לשאול הרבה שאלות כדי לוודא שאתה מקבל בדיוק את מה שאתה האורחים שלכם מצפים. יש שיקולים שונים של אלרגיות, בחירות של סגנון ושיקולים תרבותיים. האם כדאי לעשות בופה או הגשה? האם מותר לקחת ספקים חיצוניים? מה מצב המטבח? אפשר לפגוש את השף? זכור, כולם זוכרים את האוכל!

 

כבר הבנת שאת לא יכולה לדאוג להכל בעצמך, אם כן מה הפתרון? כדרי לבחור מפיק אירועים שמתאים לסגנון שלך וכל השאר כבר יסתדר מאליו. הוא כבר ידאג של הספקים יתאימו לך גם כן, יצפה את הבלתי צפוי וידאג שהחתונה שלך תהיה מה שחלמת עליו. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב