דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח אופניים בחול והיתרונות בכך 

מאת    [ 20/10/2010 ]

מילים במאמר: 340   [ נצפה 1589 פעמים ]

רבים מאיתנו יוצאים לחופשות מדי שנה. יש כאלה שיוצאים לחופשות סטנדרטיות ויש כאלו, לא מעט להפתעתנו, שיוצאים לחופשות בחו"ל במיוחד לשם טיולי אופניים.
לפני הנסיעה לחו"ל למטרת טיולי אופניים, רבים ודאי יעדיפו לקחת איתם מהארץ את האופניים שלהם מאשר לשכור במקום עצמו. כשם שאנו מבטחים רכב, אופנוע או כל כלי תחבורה אחר, האופניים דורשים גם הם ביטוח מיוחד – ביטוח אופניים בחו"ל. במהלך טיול האופניים עלול להיגרם נזק לאופניים, הם יכולים להיגנב, ולכן מומלץ מאוד לבטחם באמצעות ביטוח אופניים בחו"ל שהוא במיוחד עבור מקרים מסוגים אלו.
קיימים בעולם שבילים לרוכבי אופניים הנמצאים בין הטבע ובתוך נופים מדהימים. השבילים לעיתים אינם סלולים בצורה ראויה לנסיעה בטוחה באופניים, אך זהו חלק מהחוויה המופלאה של רכיבת אופניים בחו"ל. כחלק מהעניין של הרכיבה בטבע, האופניים מועדים לתאונות, לא פחות מאופנועים או כל כלי תחבורה אחר, ולכן כדאי לדאוג לביטוח אופניים בחו"ל עוד בטרם יציאתכם לטיול. סיבה נוספת לכדאיות שבביטוח האופניים בטרם היציאה היא שהרוכב הישראלי איננו מכיר היטב את הדרכים בחו"ל, ועלול להיקלע לעיתים לדרכים שאינן מיועדות לרכיבה ואינן סלולות כראוי, ובעקבות כך יכול להיגרם נזק לאופניו ולו. הדרכים בחו"ל מסוכנות בהרבה מבארץ. לדוגמה, במדינה בוליביה שבדרום אמריקה קיים שביל שרוכבי אופניים רבים נוסעים בו שנמצא על צידי ההר ונמשך לכל אורכו. שביל זה נקרא גם "שביל המוות", מכיוון שדרך זו היא צרה ומסוכנת מאוד, ועלול להיגרם נזק רב לאופניים ולרוכב עצמו בנסיעה בה, ולכן זוהי עוד דוגמה מובהקת מדוע כדאי לרכוש ביטוח אופניים בחו"ל.


לסיום, כשם שאנו מבטחים בית, רכב, אופנוע או כל דבר אחר שהוא יקר ערך וחשוב לנו, כך יש לבטח גם את האופניים שלכם באמצעות ביטוח אופניים בחו"ל לפני הנסיעה לחו"ל, ולא להקל ראש בכך. ישנם סוגי אופניים יקרים מאוד שמחירם הוא לא פחות משל רכב יוקרתי, וכל נזק קטן שעלול להיגרם להם עשוי לעלות סכום כסף רב ומיותר. לכן, לפני הנסיעה לחו"ל למטרת טיול אופניים, חשבו טוב טוב עד כמה משתלם סוג ביטוח זה, ערכו בדיקה מקיפה של כל מה שהוא כולל בתוכו, וודאו שהוא תואם לכל צרכיכם.


אצלנו ב-Trip4You תוכלו למצוא ביטוח אופניים בחו"ל שישתלם לכם ויהיה במיוחד עבורכם!

Trip4You הינו פורטל מוצרי ביטוח נסיעות לחו"ל,שהוקם על ידי דוד פילוסוף (פילו),שהינו סוכן ביטוח ותיק ומנוסה המתמחה בביטוח נסיעות לחו"ל וביטוחי צלילה. חזון האתר הוא כי הכרה כי בעידן האינטרנט,השירות צריך להינתן מיידית ("און ליין").באתר מגוון רחב של  ביטוח נסיעות לחו"ל, מענה לכל נוסע ולכל מטייל למגוון רחב של פעילויות. אתר זה מאפשר לכם, הנוסעים לחו"ל, לבחור אחת מבין תכניות ביטוח נסיעות לחו"ל המוצעות בהתאמה לאופי הנסיעה, לרמת הכיסוי הדרושה ובהתאם לתקופת הביטוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב