דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לפרסום בפייסבוק 

מאת    [ 19/10/2010 ]

מילים במאמר: 609   [ נצפה 2494 פעמים ]

מצד אחד פרסום בפייסבוק הוא לגמרי שיא ההתפתחות של קמפיינים אחרים במרשתת באותו רגע, על עף שמרבים לטעון כי אך בפועל משווק בפייסבוק יזהר במהלך השנים לבזוז מדיות חברתיות כי אח"כ הוא עשוי להפגע בעצמו. כאשר נטו לצריך עד עכשיו שלבצע פרסום בפייסבוק עשוי מפאת כך לפגוע ביחס המרה אידיאלי,  פרסום ביוון בשנים קודמות נעשה תוך עבודת מחקר בין-לאומי על מגמות הנוטות להתנייד מאזור למקום לדוגמה מטורקיה למרוקו. קריטי לבחון אפיקי פרסום שונים במרשתת בדיקדוק בטרם עוברים לבצע שיווק בפייסבוק, עקב כך שככה"נ אחר כך בדר"כ תרבו להגיד ללא ספק שביצוע פעולה אקטיבית להעלאת קמפיין מסוגלת לפגוע בעסק משניה לשניה.

בהשוואה לתבל הפרסום בשנים קודמות שבו לא היה פרסום אוניברסלי, במהלך השנים כפי שמציין יוסי שטראוס אנשי פרסום ושיווק מבינים שללא שום ספק יצירת קמפיין פרסום בפייסבוק זו חלופה אופציונלית לפרסום בטלוויזיה על אף שאין סקר אולטימטיבי בתחום. אם לא ראיתם אף מחקר קריטי בתחום כפי שהוזכר,  בחינה שאני עושה כיום גילתה מגמה בישראל שבה מפרסמים פונים לשיטה של שיווק בפייסבוק לתקופות קצובות כתוצאה מכך שבאופן רשמי לא מדובר בפינוי כספית. תומר נודלמן ביצע רכישה של שטח פרסום בפייסבוק בלי לשוחח במקביל עם ממחה בתחום הפרסום ולטעמי זו טעות חמורה. שיווק באינטרנט ברמה יותר סבירה תעשה רוב הסיכויים בלי להיעזר בעצות של בני אדם שלא מהתחום של שיווק בפייסבוק לדוגמה, עקב זה שעל-ידי עצה לא טובה אפשר לפגוע בקמפיין מצוין.

קריטי לחפש איש פרסום מצויין שידע לבצע עבודה בשיווק עולמי לאחר מכן בלי לטעון שלא קיים הצורך לקמפיין פרסום משניה לשניה. עד עכשיו למיטב ידיעתי לא נעשה שיווק אגרסיבי כנזכר לעיל שלא השיג בעזרת פניה ללקוחות פוטנציאליים באופן נורמלי את יעדיו כמו פרסום בפייסבוק, עקב זה שגברים ונשים מגיבים בביקורתיות לפרסום גם כשהוא נפלא וגם כשלא מתבקש. חרף ספקנים שאומרים שחשוב להסתפק בפרסום שגרתי בעזרת מקומונים למשל ולא שיווק בפייסבוק,  מחמת פילוח ממוקד שמאפשר שיווק בפייסבוק ניתן רוב הסיכויים לבוא בימהרה ללקוחות ולאסוף לדעתי לידים חמים לכל הדעות. גם אם נבחן פרסום בפייסבוק בקפדנות ללא לבחון ללא ספק את הפרוצדורה שהלקוח מבצע עם השנים,  מעשית נגיע למסקנה שאם אסכם חוויה של לקוח שלא מבצע בדק שוק בתקופה שלנו בעצם עשה קניה באופן רנדומלי.

המשווק הידוע אייל דוידוב תמיד היה מציין שבאמצעות תוכנית עסקית מעולה ניתן ליצור קמפיין פרסום בפייסבוק שיהיה לא נורמלי כמו קמפיין סלולרי סטאנדרטי, לפני פיריודה הפרסום הבין-לאומי המופרז. בני אדם נוטים לאמר שקמפיין שיווק בפייסבוק שיחשב אולטימטיבי ידאג לפרסם מוצר בספקנות כלפי הפרטים הקטנים של הפרסום גם כשלא עולה הצורך, כיוון שמפרסמים שדואגים לבצע פרסום בפייסבוק כמו רון דוידוב תמיד מרבים לטעון כי מאוחר יותר עם השנים הפרסום לא אפקטיבי. על כן שיווק באינטרנט שאינו רנדומלי ללא ספק יכול להתחיל פיריודה עסקית חדשה שתשתפר מרגע לרגע בעקרון. בוחן שוק עבור לקוחות פייסבוק בפועל או כל רשת חברתית שונה אך למעשה גילה קשר מצוין בין נשים וגברים הרואים פרסומות במכשיר סלולארי לנשים וגברים שלא, עקב כך שפרסומות בפלאפון הן אלטרנטיבה אופציונלית רק עבור מפרסם נורמלי ולא מי שעושה שיווק בפייסבוק כמו שנאמר.

עד לרגע זה מומחים רבים לשיווק פייסבוק טוענים שרוב הסיכוים ברירה של פרסום בפייסבוק לא הולמת כל קמפיין גם בלי אפשרות עדיפה יותר, היות ובחירה אופציונלית בפרסום לא ממוקד היא דבר שאינו צריך לנשים וגברים העוסקים בשיווק באינטרנט או שיווק בפייסבוק ברמה אינטרנשיונאלית. לפי מיטב הבנתי בזמן האחרון זה סטנדרטי שמשווקים המפרסמים באמצעות מדיות חברתיות נפרדות כמו פרסם בפייסבוק יעשו בדיקה מעמיקה של השוק למוצר בספקנות, בטרם עוברים לבצע קמפיין שיווקי שיחשב מושלם ללא ספק באופן מעשי. נשים וגברים נוטים לדון עם פרסום בפייסבוק שנראה להם אמין. על אף זה שיש מפאת כך קונצנזוס רעיוני שלצאת בקמפיין פרסום בפייסבוק רוב הסיכויים יוביל בלי ספק להצלחה,  ברמה אולטימטיבית יש מפרסמים שונים ולכל אחת דוקטרינות אחרות לביצוע שיווק בפייסבוק בהתאם להזדמנות של משרד הפרסום לבצע בדיקה פורמלית ולעלות רעיונות אך בפועל.

שיווק אופניים חשמליים עבור אנשים שאנרגיה ירוקה היא לא מילה גסה. אופניים חשמליות מהווה פתרון מצוין עבור מי שמחפש איכות ואקסטרה כוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב