דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדר קולנוע ביתי 

מאת    [ 17/10/2010 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 6223 פעמים ]

כשמדובר במשימה החשובה והמאתגרת של יצירת חדר ייעודי בבית לטובת קולנוע ביתי חשוב מאוד שתשקיעו את הזמן הדרוש והמחשבה המעמיקה לעיצוב פונקציונאלי של חדר קולנוע ביתי.

אם לא תשקיעו מחשבה תחילה בכל הקשור לעיצובו של חדר קולנוע ביתי, אתם עשויים למצוא עצמכם מתמודדים עם דרישות שאינן מקבלות מענה מספק, והכי חמור חדר קולנוע ביתי שאינו אורגן כהלכה עשוי לפגום באיכות ובחוויית הצפייה!

רעיונות לעיצוב חדר קולנוע ביתי-

בין אם מדובר ביצירת חדר חדש, או התאמתו של חדר קיים לצרכים של חדר קולנוע ביתי, אתם תזדקקו למקסימום שטח על מנת לספק את חווית הצפייה האולטימטיבית האפשרית. הדבר הראשון שעליכם לקבוע הינו סוג השיפורים הנדרשים על מנת להגדיל את החדר.

כדאי לשקול התקנת אמצעי בידוד לשמע בתוך הקירות עצמם. זאת על מנת להגביר את עמידות השמע בחדר המיועד עבור קולנוע ביתי. מרכיב השמע הינו מרכיב חשוב מאוד אותו חייבים לקחת בחשבון, אם לא תדאגו לבידוד מספק אתם עשויים למצוא את כל הבית שומע את פס הקול. לכן כדאי שהקיר יבודד את השמע כהלכה, בעיקר חשוב לדאוג לבידוד כשמדובר בקירות אשר נבנו באמצעות עבודות גבס.

ציוד חיוני -

בעודכם במהלך סיעור מוחות לטובת עיצוב חדר קולנוע ביתי חשוב מאוד שתיקחו את הזמן לטובת הענקת תשומת לב לנושאים של מיקום באמצעים האלקטרונים. כל האמצעים החל מנגני המדיה, רסיבר, xtreamer, סטרימר, LCD וכיו"ב.. כל פריט חייב לקבל התייחסות מבחינת תכנון מיקומו, התייחסות מעמיקה מראש תיצור עבורכם חווית קולנוע ביתי אולטימטיבית!

על מנת שהחדר יראה אסתטי עליכם לתת את הדעת לחיבורים ולכבלים, הרצת כבלים בחדר כשהם חשופים הינו פחות אסתטי מכבלים מוסתרים בתוך הקיר. לכן עליכם להקצות זמן מרבי לתכנונו של חדר הקולנוע ביתי כך שכל אמצעי השמע, רמקולים וכבלים יועברו דרך הקירות.

תאורה-

חדר קולנוע ביתי אשר מעוצב כהלכה יוכל לספק עבורכם חווית צפייה מדהימה. אמנם חדרי קולנוע ביתי אמורים להיות חשוכים במהלך הקרנת הסרטים, הם לא אמורים להיות חשוכים לגמרי. ישנם שלבים במהלך הצפייה שהאורחים שלכם ירצו לקום לרגע ויזדקקו לתאורה מינימלית על מנת למצוא את דרכם ליציאה מהחדר. עליכם לדאוג לתאורה עמומה ע"ג הרצפה, תאורה כזו שתספק את האור המספיק על מנת למצוא את הדרך לצאת החוצה מבלי להפריע ליתר הצופים.

לסיכום-

חדר קולנוע ביתי המעוצב כהלכה, יספק עבורכם את חווית הצפייה והבידור הרצויות, חוויה שאף יכולה בהחלט להשתוות לחוויית הצפייה באולמות הקולנוע השונים!

 

דנה לוי בוגרת מכללת וינגייט ובעלת תואר במנהל עסקים המאמרים באדיבות אתר lcd וקוסמטיקאית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב