דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העברת המסר השיווקי בתהליך בניית אתרים 

מאת    [ 10/10/2010 ]

מילים במאמר: 656   [ נצפה 2077 פעמים ]

בניית אתרים באינטרנט - האם העיצוב באמת עוזר?
   
כאשר לקוח מגיע לבניית אתר אינטרנט, השלב הראשון שמבצעים בתהליך בניית אתרים יחד עם הלקוח (אם הוא לא נעשה לבד) הוא איפיון אתר האינטרנט והמסר אותו הוא רוצה להעביר ללקוחותיו. אתר חברה הוא כלי פרסומי לכל דבר בדיוק כמו פרסומת בטלויזיה או שלט חוצות, לכן חשוב שהוא יעביר את המסר המדויק שאנו רוצים להעביר ללקוחותינו.

ישנם חברות רבות אשר התחילו את עיסוקם כעסק קטן ומצומצם אך עם השנים התפתחו, אך הרושם והמסר אותו הם מעבירים נשאר קטן, לדוגמא ניתן לקחת חברה לראיית חשבון ששמה הוא כשם הבעלים שהתחיל לבד וכיום הוא מעסיק 30 רואי חשבון, אך עדיין מצטייר שרואה חשבון קטן בעקבות שמו.
יש המון עסקים שימינו שאינם יודעים כיצד למתג את עצמם בעצם. בעולם האינטרנט מאוד קל לבצע זאת על ידי בניית אתרים מושקעים שיעבירו את המסר אותו אנו רוצים להעביר.

בניית אתרים ועיצוב אתר אינטרנט העברת המסר - איך זה נעשה?

בימינו נעשים אלפי מחקרים על אופי הגלישה של המשתמשים והלקוחות הפוטנציאלים הנכנסים לאתרי אינטרנט. איפה הם מסתכלים קודם כל? איזה איזה מושך הכי הרבה תשומת לב? מהם הפעולות המתבצעות קודם? וכו'.. מחקרים אילו מצאו שמשתמש נכנס לאתר אינטרנט חדש כעבור בין שלוש לשבע שניות הוא מחליט אם הישאר באתר או לעזוב אותו. התפקיד של חברת בניית אתרים טובה הוא לגרום למשתמש על ידי עיצוב כזה או אחר להישאר באתר ולבצע את ההמרה הדרושה, בין אם זה יצירת קשר, הורדת תוכנה או קניית מוצר.

להלן מספר אובייקטים בהם יש להישתמש בתהליך בניית אתרים ועיצובם על מנת ליצור את הרושם לו אנו מייחלים:

1. לוגו
ישנם חברות רבות שהלוגו שלהם אומר כבר הכל, הוא כל כך מוטמע בחברה שכשרואים את הלוגו מבינים מיד שזו היא חברה רצינית בעלת מוניטין. כל שבבניית אתר לחברה כמו זו יש לשים לב להטמעת ציבעי הלוגו באתר.

2. צבע האתר
בתהליך בניית אתרים אנו יכולים להשתמש במגוון צבעים על מנת להעביר תחושה מסויימת לגולש הנמצא באתר. למשל הצבע הירוק והתכלת מקשרים את הגולש לטבע ולחופש, אדום זהו צבע חושני ומלא אנרגיה, כחול, אפור או חום הם צבעים המשרדים יציבות ועוצמה. לכן אם אנו חברת פיננסיים נרצה לשדר תחושת ביטחון ויציבות שכן הכסף של לקוחותינו מופקד בידיים טובות לכן עדיף להישתמש בכחול או אפור. צבע האתר יכול להעביר את המסר בצורה טובה מאוד גם אם המשתמש עצמו לא מודע לכך, בתת מודע זה משדר המון וזה תפקידם של מעצבי האתרים וחברות בניית האתרים. לבצע את ההתאמה בין המסר לבצעים הנדרשים.

3.תמונות
שילוב תמונות באתרינו יכולות להעביר את המסר בקלות ולמשוך את העין לאיזורים הרלוונטים שאליהם נרצה למשוך את הגולש. כשנבחר תמונות לאתר יש לשים לב לקהל היעד שלנו, אם קהל היעד הוא ישראלי לא נכניס תמונה של אשת עסקים שבדית, או אם האתר מכוון לילדים נכניס יותר תמונות מצויירות וכו'...

4. אנימציה
אנימציה יפה ככל שתהיה יכולה לגרום לרבים לנטוש את האתר, אם אנו בעלי אתר עם פתיח אנימציה בכניסה, הגולשים מתפעלים בפעם הראשונה אך לאחר מכן כאשר יחזרו לאתר יאבדו את הסבלנות בהמתנה לסיום הפתיח. חברות בניית אתרים לעיתים מטעים את לקוחותיהם ויוצרים אתר "קופצני" מלא באנימציות יפות, אך דבר זה מסיט את עיני הגולש מתוכן האתר. אנו ממליצים על הטמעת אנימציה קטנה בחלק מסויים באתר, ואם בכל זאת אנו רוצים פתיח מרשים ליצור כפתור - "דלג" או "X" בכדי לתת לגולשים שכבר היו באתר לדלג על שלב זה ולהיכנס ישר לתוך האתר.

5.מתחרים
בתהליך בניית אתרים באינטרנט אנו למדים המון מהמתחרים שלנו, לומדים הכל אודותיהם, איך הם מושכים את הלקוחות? מה מניע את הלקוחות לפעולה? וכמובן, מה אנחנו יכולים לעשות יותר טוב.

אז מה למדנו? בניית אתרים באינטרנט מספקת לנו את חלון הראווה לחברה שלנו ברשת, ככל שנעביר את המסר שלנו בצורה טובה יותר לקהל רחב יותר כך נקבל יותר לקוחות פוטנציאלים. כמובן לפני בחירת חברת בניית אתרים יש לבצע מחקר מעמיק כיוון שהשוק רווי בחברות ורבים מהם הינם פרילנסרים שעובדים בצורה חובבנית ולא תמיד יתנו לכם את המענה לו אתם מייחלים.

pgn בנייה וקידום אתרים, מיתוג בפייסבוק - בניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב