דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירה של חברת הובלות 

מאת    [ 07/10/2010 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 1797 פעמים ]

 

הקיץ כבר מגיע לסיומו ועימו גם תקופת השיא של הובלות הדירה. זו עובדה ידועה לכל שחודשי הקיץ הם החודשים העמוסים ביותר עבור כל חברת הובלות. אנשים רבים מעדיפים לעבור דירה בחודשי הקיץ, ובעיקר משפחות שאינן רוצות להוציא את ילדיהן מבית הספר באמצע שנת לימודים. גם סטודנטים מנצלים את חודשי הקיץ כדי לעבור דירה לפני תחילת שנת הלימודים האקדמית. וכאשר הביקושים לשירותי הובלות עולים, גם מחירי ההובלות עולים בהתאם. לכן, אם הגעתם עד הלום ועדיין לא עברתם דירה, תוכלו ליהנות בחודשים הקרובים משירותי הובלות במחירים זולים בכ- 40% בהשוואה לעלות שירותי הובלות זהים בחודשי יולי - אוגוסט.

עלות שירותי חברת הובלות היא מרכיב מרכזי בכל מעבר דירה. לכן, כל מעבר דירה כרוך לא רק בהיערכות לוגיסטית, אלא גם בהיערכות כלכלית. וכשמדובר בשירותי הובלות, המפתח להיערכות כלכלית נכונה הוא עריכת סקר שוק מוקדם. בסקר שוק שכזה תפנו למספר חברות הובלה (חמש - שש לפחות) ותבקשו הצעת מחיר. אולם בחירת חברת ההובלות לא תתבצע על סמך השיקול הכלכלי בלבד. בחירת חברת הובלות לעולם לא תהיה של החברה המעניקה את השירותים הזולים ביותר. כאשר בוחרים חברת הובלות חשוב לבדוק ולוודא את קיומם של מספר פרמטרים אשר יבטיחו לכם מעבר דירה יעיל, מהיר ועם מינימום נזקים והוצאות לא מתוכננות.

ראשית, עליכם לוודא שמדובר בחברת הובלות הפועלת ברישיון ושיש ברשותה פוליסת ביטוח. חברת הובלות ללא רישיון או פוליסה יכולה אמנם להציע לכם מחיר זול בהרבה, אולם השירות שהיא תעניק לכם יהיה לא מקצועי בעליל: איחורים או אי הגעה ביום המעבר, משאית הובלות רעועה או קטנה מדי, היעדר ציוד עזר, מובילים לא מקצועיים שגורמים לנזקים לרכוש, היעדר פיצוי כספי, תוספות לא מתוכננות לתשלום ועוד. לעומת זאת, עם חברת הובלות מורשית אתם יכולים לערוך חוזה עבודה מסודר שבו יסוכמו מראש כל פרטי ההובלה להם חברת ההובלות מחויבת. עם חברת הובלות מורשית אתם תיהנו מכיסוי ביטוחי על תכולת דירתכם ותקבלו פיצוי הולם במקרה של נזק.

שנית, עליכם לבחור בחברת הובלות המציעה את כל השירותים הנלווים להם אתם זקוקים. מלבד שירותי הובלה, אנשים רבים זקוקים גם לשירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים, פריקה, הובלת מנוף, שירותי אחסון וכדומה. לכן, העדיפו תמיד חברת הובלות אשר תוכל לספק לכם את כל השירותים הנדרשים לכם תחת קורת גג אחת. כך לא תיאלצו להתקשר עם מספר חברות שונות.

שלישית, הקפידו שכל חברת הובלות המעניקה לכם הצעת מחיר עשתה זאת רק לאחר שנציג החברה הגיע לביתכם והעריך במו עיניו את מורכבות ההובלה. כידוע, אין טוב יותר ממראה עיניים, וכל הצעת מחיר שניתנת לכם בביתכם לעולם תהיה מדויקת יותר מהצעת מחיר טלפונית או דרך מילוי טופס באינטרנט. באמצעות ביקור בביתכם יוכל נציג חברת ההובלות לבחון את כלל הפרמטרים השונים שמרכיבים את עלות ההובלה: נוחות הגישה לבניין עבור משאית ההובלות, מספר הרהיטים ומוצרי החשמל הגדולים, מספר הרהיטים הדורשים פירוק והרכבה, הערכת גסה של מספר הארגזים, האם יש אפשרות להובלת מנוף במידת הצורך ועוד. רק כך תוכלו לקבל הצעות מחיר ריאליות ולבחור בחברת ההובלות המתאימה ביותר לצורכיכם הייחודיים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב