דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זהות - כלי רב עוצמה ליצירת משיכה 

מאת    [ 14/05/2007 ]

מילים במאמר: 523   [ נצפה 6277 פעמים ]

זהות ברורה היא כוח.
זהות לעתים חשובה יותר ממיומנויות וטכניקות, זהות מעלה את הערך ללא כל צורך בשיטות. סלבריטאים למיניהם או אנשי עסקים מאד מצליחים אינם צריכים להתאמץ במיוחד על מנת ליצור משיכה, הם סקסאפילים בזכות הזהות החזקה והידועה שלהם.
מהי בעצם הזהות?
זהות היא ההגדרה העצמית שלי, מי אני? מה המטרות שלי בחיים? מה אני עושה כדי להשיג את מטרותיי?
אדם שחי ללא זהות ברורה, ללא משמעות או מטרות, שנסחף בזרם, הוא אדם שנתפס משעמם, חלש ולא אטרקטיבי, לעומתו אדם שיודע לאן מועדות פניו, שבטוח בעצמו, מלא תשוקה להשיג את מטרותיו, עם הניצוץ הזה בעיניים והאנרגיות הגבוהות - זה האדם שלא יצטרך להתאמץ יותר מדי, כי באופן טבעי הוא אטרקטיבי יותר.
אנשים מלאי תשוקה ושמחת חיים מקרינים את זה החוצה ללא כל צורך לדבר על המטרות/תכניות שלהם, אנשים כאלו גם ידברו בטון אחר, בשפת גוף שונה לגמרי, הם יהיו מעניינים יותר מעצם העובדה שחייהם מלאים.
והערך המוסף.... יצירת זהות חזקה היא לא רק כלי לפיקאפ או יצירת משיכה בדייט, יצירת זהות תגרום לכם להפיק את המיטב מחייכם וליהנות מכל רגע, לא עוד להיסחף בזרם, אלא להיכנס לנהר ולהחליט לאן אני מגיע.
אז איך עושים את זה?
ראשית רשום לעצמך על דף מי אתה כיום, איך אתה מגדיר את עצמך, מהן התכונות הדומיננטיות שלך, מה התכניות שלך לעתיד וכיצד אתה מתכוון להשיג אותן, מהם התחומים שמלהיבים אותך.
עכשיו קרא את מה שכתבת.
האם זה ממלא אותך? האם זה מה שתמיד רצית להיות?
אם התשובה היא לא, חשוב היטב איזה זהות היתה עושה לך את זה, מי אתה רוצה להיות, מה אתה רוצה לעשות.
זה לא חייב להיות שינוי קיצוני של 180 מעלות, לעתים הדברים הקטנים עושים את ההבדל, לעתים חברות במועדון כלשהו, התנדבות במקום שצריך אותך, או עיסוק בספורט תחרותי בשעות הפנאי יכול למלא את חייך בתשוקה ומטרות.
עכשיו קח את הזהות האידיאלית שיצרת לעצמך וחשוב מה אתה צריך לשנות, על מה אתה צריך לעבוד, כדי להיות שם, למשל אם החלטת שאתה סוף סוף מקים להקת רוק משלך ואתה הסולן, חשוב שתגדיר את עצמך עם איזשהו שם תואר, למשל סולן להקת רוק מסתורי או חברותי , כדי שתדע לאיזה כיוון לקחת את זה, במקרה הזה הייתי ממליצה לך לעשות מודלינג למישהו שאתה מעריץ, שזה לנתח את התנהגותו, אופן דיבורו, "הפוזה" שלו כדי לאמץ לעצמך מה שמוצא חן בעיניך.
כמו כן, חשוב להתאים את אופן הלבוש לזהות החדשה שלך, אם החלטת שאתה איש עסקים, אל תתלבש כמו ילד בן 16, התלבש כמו איש עסקים ספורטיבי, הבגדים יגרמו לך להרגיש יותר בנוח בזהות החדשה שלך.
חשוב לציין שכדאי שיהיה עליך איזשהו אביזר מיוחד, גם איש עסקים יכול להיות משעמם, לכן שרשרת מיוחדת, טבעת גדולה, חגורה יוצאת דופן כדי לתת איזשהו טוויסט של עניין לדמות שיצרת, עניין זה תמיד טוב.
נכון, בהתחלה דברים יראו לך קצת מוזרים ואתה עלול להרגיש לא בנוח ב"תחפושת" החדשה שלך, עשה את זה בהדרגה, תן לסביבה להתרגל לאני החדש שלך, ויותר חשוב תן לעצמך להתרגל, כי אין דבר יותר בולט לעין מחוסר קונגרואנטיות, אי התאמה בין שפת הגוף שלך לבין איך שאתה נראה או מה שאתה אומר.
אם תיכנס לזה ותעבוד על זה, אתה תוכל ליצור לעצמך זהות שלא ניתן לעמוד בפניה, תוכל להיות הגבר שתמיד רצית להיות, עם הזמן הזהות הזו תהיה חלק בלתי נפרד ממך ללא הצורך לזייף.
בהצלחה!



רועי שחף ושרית פלג, מאמנים ומדריכים ב- LoveAcademy - בית הספר להצלחה עם המין השני - מתמחה בפיתוח כישורים ומיומנויות בתקשורת אפקטיבית מול המין השני. החל משפת גוף וגישה דרך מיומנויות וטכניקות ועד שעורים מעשיים הכוללים הדגמות. LoveAcademy שמה לה למטרה לאפשר לכל אדם ליהנות מהחיים במלואם ללא פשרות.

http://www.loveacademy.co.il/





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב