דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אומנות הפיתוי - חשיבות הראפור 

מאת    [ 29/09/2010 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 3646 פעמים ]

ראפור הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר של אינטראקציה אנושית בלתי מודעת ב-אומנות הפיתוי. המשמעות שלו היא להיות מתואם, "על אותו גל", עם האדם שאיתו אתה מקיים את האינטראקציה. הרעיון שעומד מאחורי זה, לפי סודות הפיתוי, אומר שבאופן כללי בני אדם יעדיפו אנשים שדומים להם מאשר אנשים שלא דומים להם. הדמיון יכול לבוא לידי ביטוי במישורים שונים כמו שפת גוף, קצב נשימה, תחומי עניין, נושאי שיחה, ערכים, מחשבות וכן הלאה. חשוב על זה כשאתה חושב על איך להתחיל עם בחורה ברחוב. מדובר באחד הכלי החזקים ביותר!

 

 

לפי הנלמד ב-אומנות הפיתוי, שפת גוף וקצב נשימה הם אלמנטים בסיסיים של ראפור. במחקרים פסיכולוגיים (שחלקם עוסקים ב-סודות הפיתוי והמשיכה) התגלה שכשאדם מחקה התנהגות של אדם אחר, שניהם ירגישו קרובים יותר אחד לשני. התנהגויות כאלו יכולות להיות הבעות פנים, כיוון מבט, תנוחת ישיבה, תנועות ידיים, מצב רגליים וכן הלאה. למרות שבמבט ראשון אלו נראים דברים שוליים, למעשה יש להם חשיבות משמעותית. נסה לחשוב על פעם בה ראית אדם שנראה לך "מוזר" רק על סמך שפת הגוף שלו. מרבית הסיכויים הם שתחושת המוזרות שנוצרה אצלך נבעה מכך שאותו אדם היה שונה ממך באופן חריג. אולי הוא נשם יותר מדי, או זז יותר מדי או מעט מדי וכן הלאה (מה שבטוח, זה שהוא לא ידע איך להתחיל עם בחורה).

 

תחומי עניין משותפים הם אמצעי נוסף ליצירת ראפור ב-אומנות הפיתוי. למשל, אם תספר סיפורים לבחורה אליהם היא מתחברת (על פי עקרונות הפסיכולוגיה הנשית שאותם הצגתי במאמרים אחרי באתר ובספר שלי), זה יגרום לה לנסות לספר לך סיפור משלה בחזרה, או לפחות להגיב לסיפור שאתה הצגת תוך כדי מעורבות שלה. מעורבות רגשית זו שלה יוצרת ראפור כלפיך, מה שגורם לה להרגיש קרובה יותר אליך (הידד, סודות הפיתוי עושים את שלהם באינטראקציה).

 

דרך נוספת ליצור ראפור היא בעזרת ערכים ומחשבות. על ידי הבנה על מה הבחורה חושבת ושיקוף של זה כלפיה, אתה יכול ליצור קרבה איתה. למשל, אם אתם נמצאים בדייט, וברור לך שהבחורה חושבת משהו, אתה יכול לבטא אותו באמצעות אמירה משלך, מה שיגרום לה להרגיש איתך ראפור. לדוגמא, אם אתה יודע שלבחורה יש חתול שאותו היא אוהבת ואתה מגיע אליה הביתה, התייחסות לחתול בצורה של ליטוף ואמירה כמו "איזה חמוד הוא", יגרמו לבחורה להרגיש אליך יותר קרבה, כי אתה מקבל אותה. בהמשך לכך, אם אתה נכנס לה לחדר/ לבית ומעיר הערות חיוביות על פרטים שונים שנראים לך חשובים לה, תוכל לגרום לאותה הרגשה אצלה – "איזה תמונה יפה, מאיפה היא?", "אני ממש אוהב את האופן שבו סידרת את הבית" וכן הלאה. חשוב על זה כשעולה לך הראש המחשב על איך להתחיל עם בחורה שאתה רואה ברחוב או במועדון.

 

 

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב