דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקשר בין ניתוח פלסטי לבין ביטחון עצמי 

מאת    [ 28/09/2010 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 2330 פעמים ]

לפני שניתוחים פלסטיים הפכו להליך מקובל, כמעט כמו ללכת לטיפול קוסמטי, אם למישהו הייתה בעיה עם המראה החיצוני שלו, היו פשוט אומרים לו: "אתה יפה כמו שאתה" או "תלמד לקבל את עצמך ותאהב את מה שיש".
במהלך החיים אנו שואפים לאידיאל ולשלמות עצמית ואם להיות כנים, לא כולם מצליחים ללכת בדרך הישר. למשל, האם תוכלו לשכנע בחורה עם שדיים קטנים או בחור עם חזה גדול מדי, שמחשיבים את זה כפגם אסתטי, שכך הם אמורים לחיות את חייהם, ולקוות שיום אחד ימצאו את בני הזוג שיקבלו אותם כמו שהם?


האם זה הגיוני לומר לאדם ששונא את האף שלו - "תהיה שלם עם עצמך" או "תקבל את עצמך כמו שאלוהים ברא אותך?" הרי כולנו יודעים שאנחנו אנשים שטחיים וכולם שופטים לפי היופי ולא מדובר על היופי הפנימי! כשאתה פוגש מישהו בפעם הראשונה האם אתה יכול לראות את היופי הפנימי? אולי, אבל לזה נגיע בהמשך.

העידן של "קבל את עצמך כמו שאתה" חלף מזמן, ומדובר לא רק במראה החיצוני. היום אדם אשר מרגיש חוסר ביטחון העצמי בגלל האף, יכול לעשות ניתוח אף וכעבור שבועיים שלושה להתגאות במראה החיצוני החדש והמשופר. פסיכולוגים רבים יסכימו שביטחון העצמי של אותו אדם עלה פלאים כתוצאה מהניתוח וזה רק לטובה.

 

בחורות אשר לא בורכו בחזה גדול או בעלות חזה שאינו תואם את מבנה גופן, יכולות לבחור בניתוח הגדלת חזה ולאחר עשרה ימים בלבד, לפסוע ברחוב בגב זקוף. הניתוח משפר משמעותית את  הביטחון העצמי שלהן, ומשפר במיוחד את היחס של הסביבה כלפיהן.

ומה לגבי שאיבת שומן? חלקכם וודאי מניחים שניתוח שאיבת שומן נועד לאנשים עצלנים שלא מסוגלים להוריד את משקלם באופן טבעי. לפעמים ניתוח מסוג זה באמת מנוצל בדרך זאת, למרות שזה לא טיפול מקובל בהשמנה וללא שילוב עם פעילות גופנית ותזונה נכונה, הוא ייתן תוצאה ראשונית שלא תחזיק מעמד הרבה זמן. אבל מלבד אלה שמחפשים דרכי קיצור, ישנם אנשים שלא מצליחים להוריד שומן באזורים מסוימים ועבורם ניתוח פלסטי היא הדרך היעילה להוריד אותו. שאיבת שומן הוא הפתרון לאנשים אלו והיא עוזרת להם לעלות את הביטחון העצמי שלהם.

 

ציינו שנדבר על היופי הפנימי של האדם, אם אנחנו רואים אותו ברחוב. דעתי האישית היא שמה שיש לנו פנימה מוקרן החוצה, הרבה יותר ממה שאנחנו מתארים לעצמנו. אם אדם נמצא במצב רוח טוב מהבוקר גם אנשים ברחוב יחייכו אליו בחזרה והיום שלו יעבור בצורה מוצלחת ומצד שני אם אדם קם על צד השמאל, היום שלו יעבור בצורה שלילית ומנוכרת.

העובדה היא שאנו קובעים את מה שקורה בתוכנו, ואם אנחנו לא שבעי רצון מהחזה, מהאף או משומן עודף, זה מה שנקרין החוצה לסביבה. אם נצליח לעשות שינוי קטן אפילו כמו תספורת חדשה, ההרגשה שלנו תשתפר וכמובן נקבל מהסביבה את הפידבק החיובי.

 
לסיכום ניתן לומר: תרגישו טוב עם עצמכם, ואם זה לא קורה בדרך הטבעית אל תחששו להיעזר באמצעים אחרים כגון טיפול פסיכולוגי, הרפיה או ניתוחים פלסטיים, כי מה שקובע היא התוצאה הסופית.

                                                                                                                                                           

באדיבות דר וינברג – מנתח פלסטי - http://www.dr-weinberg.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב