דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אדריכלים בצפון 

מאת    [ 28/09/2010 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 3326 פעמים ]

יש לא מעט אדריכלים בצפון, וחלק מהם גם נחשבים למוכשרים ומבוקשים במיוחד. כל תחום האדריכלות התפתח מאוד בישראל בשני העשורים האחרונים (בעיקר לאור תנופת הבניה שחלה בישראל), בכל רחבי הארץ, וגם באיזור הצפון. לציבור האדריכלים בצפון, יש לא מעט עבודה בעשור האחרון ואיכותם הולכת וגדלה עם השנים. כאשר אנו מדברים על אדריכלים בצפון, אנו מדברים על אדריכלים המאמינים ברוב המקרים באדריכלות המבוססת על התחשבות באיכות הסביבה, מקצועיות ואיכות גבוהה. יש לא מעט סוגים של בנייה באיזור הצפון (ברמת הגולן, באיזור הכנרת, באיזור הגליל ועוד), והאדריכלים האיכותיים במיוחד, מתמחים בכולם. בכתבה זו, נפרט אודות התחום המתפתח והחשוב של האדריכלים בצפון.

 

אין כמו איזור הצפון... מטיילים ישראלים רבים מאוהבים באיזור הזה ומגיעים אליו מספר פעמים בכל שנה על מנת לנפוש, לנוח ולבלות. אך מה הופך את איזור הצפון לכה מבוקש מלבד הנופים המרהיבים, השקט והשלווה? כמובן שגם הבניה היפה, המגוונת והמיוחדת. על התכנון והבניה של מבנים בצפון, אחראים בראש ובראשונה ציבור האדריכלים בצפון. האדריכלים בצפון הם בהחלט ברמה גבוהה ויודעים את העבודה... האדריכלים בצפון גם מקפידים על אדריכלות ירוקה, השומרת על איכות הסביבה, הן באיזורים הכפריים וההרריים (הירוקים יותר), והן באיזורים העירוניים (כדומגת חיפה, הקריות, עכו, נהריה ועוד).

 

בכל איזור הצפון יש מבנים מפורסמים אשר נבנו ותוכננו ברובם על ידי האדריכלים האיכותיים של איזור זה. בחיפה למשל, יש לא מעט מבנים מפורסמים (כמו האוניברסיטה, מגדלי פנורמה ועוד), וגם בערים גדולות נוספות, כמו עכו ונהרייה, יש מבנים ידועים רבים. באיזורים ה"ירוקים" יותר (ברמת הגולן ובגליל למשל), ההקפדה על בניה ירוקה היא אף גבוהה יותר, וזאת על מנת לשמור על הצביון הירוק והנקי של הצפון ולהבדיל אותו מאיזורים אחרים בישראל הנחשבים לפחות ירוקים.

 

אין ספק כי על מנת לשמור על איזור הצפון יפה, נקי ולא מזוהם, יש צורך באדריכלים איכותיים אשר איכות הסביבה היא בנפשם. ואכן, לא מעט מהאדריכלים בצפון הם אדריכלים השומרים על איכות הסביבה ומקפידים על אדריכלות ובניה ירוקה. על מנת למצוא את האדריכלים בצפון המוכשרים במיוחד, מומלץ לעשות סקר שוק קטן (באינטרנט או דרך המלצות של חברים).

אתי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב