דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמעת על רפואת העתיד? סגולות המרפא של פטריות הקיסר 

מאת    [ 27/09/2010 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 5004 פעמים ]

סגולות המרפא של "פטריות הקיסר" ידועות מזה אלפי שנים. אלו פטריות נדירות הגדלות במקומות ובתנאים מיוחדים, בעלות סגולות ריפוי.
הרפואה הסינית קיימת כ-5000 שנה עם ניסיון עתיר בריפוי. הפילוסופיה שעומדת מאחורי רפואה זו, שכל מחלה נובעת מהפרה של האיזון וההרמוניה בגוף האדם. רפואה זו לא מטפלת במחלה אלא מחזירה את האיזון לחולה. המיוחד בפורמולות של הקונצרן הסיני שהן מבוססות על פי העקרונות של הרפואה הסינית העתיקה.

  1. קורדיספס סיני (CordycepsSinensis)  - פטריות עלית, מוצאים אותם בהרי טיבט בגובה של 4000 מטר וחומר זה מאוד יקר. לפטריות הגדלות במקום אחר ובתנאים שונים אין את אותן סגולות הריפוי שיש לאלו הגדלות על הרי טיבט. אודות לשינוי הטמפרטורה בין היום והלילה, הקרינה הקוסמית ותנאי הגידול אשר משפיעים. פטרייה זו סופגת חומרים מצמחי מרפא שגדלים מסביב. יש לה תכונה של ביו אנרגיה אימונו מודולציה. היא נוגעת בכל שלבי הקיום של החיים. עושה סדר ומתקנת הרס בגופנו. הסינים מכנים את הקורדיספס "מתנה אלוקית" ו"הקמע והקוסם", מכיוון שאף צמח אינו משתווה אליו בתכונות וביכולות המרפא.
  2. לינצ'י (Ganoderma Lucidum) - המכונה בשם ריישי והסינים קוראים לה "לינג שי". פטריית עלית, המכונה גם "פטריית האלמוות". הורגת חיידקים ווירוסים ומורידה את רמת הכולסטרול בדם, מונעת גידולים בגוף, מעלה את רמת האינטרלוקן שזהו חלבון המעורר את מערכת החיסון לפעולה בעיקר ע''י הגברה וייצור תאי .T הפטרייה מכילה נוגדי חמצון חזקים ביותר שקיימים בטבע. ומשככת כאבים במחלות פרקים.
  3. סאנג יו (Lentinus edodes) - המכונה בשם שיטאקי - Shiitake. פטריית עלית. זו פטרייה שחורה הנקראת גם "פטריית הקיסר". הפטרייה מכילה רב סוכרים חשובים, ויטמינים מינרלים וחומצות אמינו. הפטרייה מעוררת את יצירת המקרופאג'ים ומגבירה את ייצור האינטרפרון בגוף שאלה מולקולות סיגנל במערכת החיסון הקרויים "ציטוקינים" אשר משתתפים בתהליך חיסול וירוסים, חיידקים ופרזיטים (כולל טפילים) וכן מגנים על התא שלא יהפוך לסרטני. הפטרייה מגבירה את ייצור תאי T לימפוציטים וכן מונעת גידולים, הורגת חיידקים ווירוסים (כולל הרפס). ביפן מופקות מפטריות השיטאקי שתי תרופות נגד סרטן. חומר הקרוי אריטדנין המצוי בפטריות השיטאקי, יעיל בהמסת כולסטרול והורדת לחץ דם.

וכן גריציי = (Hericium erinaceus), צמחים מזנים שונים, דבש הימלאי ומרכיבים אחרים להעלאת הסינרגיה של הפורמולות.

שלושת הפטריות מכילות חומרים שעובדים על סדר כל מכלול תפקוד גופינו. לדוגמא: אלה חומרים יחידים שיכולים להתנגד ולהרוס תאים סרטניים וגרורות וגם את המקור עצמו. אם תאי הכבד השתנו כפיברינים (=רקמות חיבור) או כתאי שומן או תאים סרטניים חומר זה משקם. ועוד...

שלושת הפטריות הללו ידועות היטב במזרח הרחוק כבעלות סגולות מרפא מובהקות. שושלת הקיסרים השתמשה בהן ושלושתן נקראות "פטריות הקיסר". בפטריות אלה השתמשו לפני אלפי שנים לצורכי מרפא.
מרכזים רבים בעולם בתחום מדעי הרפואה, עשו על הפטריות האלה הרבה מאוד מחקרים וניתן לקרוא עליהם גם ברשת האינטרנט.

  כשהטכנולוגיה החדישה נפגשת עם הרפואה העתיקה -
- התוצר הסופי יעיל בעשרות אחוזים מחומר הגלם!

לפורמולות הנוזליות יש יכולת חדירה תאית, נספגות ברירית הפה וגם דרך המעי. "החומר" מרגיש דרך התאים הפתוגניים (=החולים) את מקור הבעיה, מתחיל לפעול ו"לתקן" את הבעיה.
פורמולות סיניות נוזליות מדור שלישי עוברות בגופינו ומשפיעות ישירות - דרך התאים.
וכמוסות לינצ'י עוברות ומשפיעות - דרך הדם.

למאמר המלא הקלק כאן

יוסי זילברפרב מומחה לטיפולי סו ג'וק (Su Jok), רפלקסולוג בכיר ומטפל באמצעות פורמולות סיניות מדור מתקדם. "פוקוס - יעמיד אותך על הרגליים"  www.time2focus.com   
050-5342196,  03-5249360




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב